Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    toyota... tykkää tästä.
  2. toyota...

    toyota... Gearhead

    Ihan saman näköinen. Pääseekö ilma koneen läpi, ja nousee lämppärin putkesta pikkuletkua myöten paissrin yläreunaan? Kukahan tietäis...
     
  3. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    tässä vielä pumpusta lupaamani kuvat
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    toyota... tykkää tästä.
  4. toyota...

    toyota... Gearhead

    Mistähän sen nyt tietäisi jääkö ilma tasku, jos ei saa tota roppua auki?
     
  5. jenkki69

    jenkki69 1st gear

    Minulla ainakin jäi, kun ei ensiksi meinannut löytyä tallista ilmausroppuun sopivaa avainta ja tuli kokeiltua lähtisikö ilmat pois muuten. Onneksi sopiva avain kuitenkin löytyi hieman perusteellisemman etsimisen jälkeen.

    Tässä vaihtoehtoisia kikkoja:
     
  6. toyota...

    toyota... Gearhead

    Ei ole lämpötila anturia chryslerissä tuossa videon kohdassa. Oliskohan muualla kannessa otollisesssa kohdassa?
    Ei jaksa nyt mennä tutkimaan. Lämmöt pysyy kyllä 95-100 tietämillä koko ajan.

    Kaupasta hain kesken rempan 1/4" kuusiokolon. Ei auennut...
     
  7. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Onkos kukaan täällä ajellut uudemmalla FiatChrysler 300C:llä/Chargerilla? Alkais oleen auton vaihto aiheellista piakkoin ja tollanen uudempikoppanen kiinostais. Ruotsista niitä sais. Kiinostais kuulla mietteitä.
     
  8. Bukero

    Bukero Gearhead

    jaa..a samahomma pitäis tehä jos tuolla heimolla talvella aikoo tareta ajella, ei oikein lämpöjä nosta. nuo roput on varmaan jollain ameriikan liimalla vedetty kiinni?? yrititkö lämmittää niitä millään...? webastohan siihen pitäis laittaa muuten vituttaa talvella liikaa kylmällä muovijakkaralla istua.

    taidanpa alkaa "katsastella" talviautoksi tuota crd:tä tuolta tallinnurkasta, jospa se rallattava nokkaketju vielä yhden talven kestää...
    ja ainakin viime talvena vielä webakin palasi.
     
  9. rotax

    rotax 1st gear

    Onko kukaan kokeillut hp tunersilla säätää autoa, siihen ostaa sen luvan ( credit ) 50 taalaa. Olis paljon edullisempi ku toi diablo.
    Kaverilla on toi hp,,,, mitenköhän vaikee se tuolla on säätää?
     
  10. toyota...

    toyota... Gearhead

    Tota ilmaus juttua tänään pohdin. Videolla puhuvat vaihtoehtoisista konsteista. Termarin löysäys yksi, mutta ei kuulemma niin hyvä (sillain mä tein). lämpötila anturi on mun -06 5,7 samassa kohdassa kantta kuin tuossa hartsan 6,1 kuvassa, ja sitä en viitsinyt ruveta löysäileen, kun vähän piilossa, ja pysyykö ehjänä jos joutuu oikein vääntään.

    Mutta lämppärin kennolle menevä putki lähtee vissiin tuosta kuvassa näkyvästä reijästä? Se menee lämppärin kennon ylempään putkeen, mistä lähtee t-haaralla pienempi putki paisarin yläreunaan. Et vissiin siis ilmaantuu siitäkin pikkuhiljaa. Ja korkeus on likipitäen sama kuin siinä ropussa mikä ei aukea.
    [​IMG]
     
  11. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    poraat siihen valukäikäleeseen reiän ja väännät kierteet niin loppuu arpominen.
     
  12. PeximG20

    PeximG20 1st gear

    Herjaa, 0420, oliko jostain vajaasta tehosta ja bank1 eli kuskin puolta. Jos kuorissa ei olis katteja niin mun ajatuksen juoksun mukaan pitäis herjata molemmille puolille vikakoodia..

    Nii nuo päästöt olis mielenkiintoset tietää.

    Kyllä mielellään kuntoon laittais kun mitään tulppia alkais virittelemään taas. :rolleyes:

    Pitänee alkaa metsästää kohtuu hintasta kattia jostain..
    Harmittaa tämmönen, perskeles. :confused:
     
  13. HooWee350

    HooWee350 2nd gear


    Hartsa69 kiitos.
    Onkos niillä antureilla eroja eli jos ostaa 2wd anturin niin käykös se AWD touringiin ? Kun en kaverilta saanut selkoa mitä oli ostanut ja sitten vielä korjaajakin olis siihen anturin hankkinut sekään ei osaa kertoa minkä version oli ostanut :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
  14. toyota...

    toyota... Gearhead

    Pähkäilin jos laittaisi talveksi jonkun lisävalo tuikun nokalle, mut mistä saa herätteen, kun kytketty päivävalot päälle ja ne pitkät palaa jollain 6v teholla? Riittääkö noi voltit et rele vetää, ja kytkee myos pitkät?
     
  15. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tuliko tämä kuntoon?
     
  16. HooWee350

    HooWee350 2nd gear

    Eipä oo tullut oli mennyt korjaajalla hermot.
    Eli se vaihdettu anturi antaa eri signaalia kun nämä kolme muuta sillä sitä kysyin tossa aiemmin että onko niillä antureilla onko ne takavetoisen vai nelikon?
    On vähän sekava tapaus kun omistaja sekä korjaaja ei osaa sanoa minkä anturin ovat hankkineet.
     
  17. toyota...

    toyota... Gearhead

  18. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No kai siitä joku paketti on olemassa tai lähete tai kuitti, mistä näkee millä numerolla se anturi on. Sillä näkee mihin se on tarkoitettu...
     
  19. HooWee350

    HooWee350 2nd gear

    Niinhän sitä luulis kysynyt oon molemmilta ja ei tietoa kuitista yms
    Helppo jeesata kaveria:D
     
    isalmela tykkää tästä.
  20. MJF

    MJF Double Gearhead

    Sillä kyselin kun mulla pyöri jarrukilpi vanteen yms välissä ja sen jälkeen on valot palanut kojelaudassa. Tietokoneella kun katsottiin niin sieltä kulmalta ei tule pyörimistietoa, uudella anturillakaan.
     

Kerro tästä muillekin!