Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    No voi perse,on jo sateella niin toivoton etenemään että talvesta tulee pitkä.. Onkohan tähän mitään budjettilukkoa?
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Lukkoja löytyy, mutta ei todellakaan mitään budjetti ratkaisuita. :D quaife näyttäs olevan 1400€ Wavetrac näyttäs olevan samaa luokkaa. Toinen yhtä edullinen on etsiä +2009-14 Challengerin Getrag perä ja tulikohan muihin SRT malleihin joskus 2010-11 kans lukot?
    Tosin vaatii sit vetarit, kardaanin, pyörännavat yms.
    Tais sit ostaa koko takakelkka jostain +2015 uudemmasta Dodgesta missä on lukkoperä. :D
     
    isalmela ja Ftw- tykkäävät tästä.
  3. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    Oliskohan sun autossa jotain väljää , en mä ainaskaan omassa ole mitään ongelmia huomannut pysyä käsissä vaikka ajanut sateella ja 120-14o tilanteen mukaan ja ton kovempia nopeuksia ei voi suomessa ajaa tai ainakaan tunnustaa ja yö möhään mutkaisia pikkuteitä pitkin ihan reippaasti.
     
  4. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Missäs kohti mä oon sanonu ettei se käsissä pysy? Kitkat alla ja ohjelmoitu niin sateella pyörii toinen pyörä tyhjää jos vähänkin yrittää valoista lähteä rivakammin. Tuskin tilanne talvella juurikaan paranee vaikka hankkii kunnon renkaat.
     
  5. -71 MoPar

    -71 MoPar 3rd gear

    No sittenhän se opettaa ajamaan rauhallisemmin, lähdet aamulla vähän aikaisemmin niin ei tarvii kiiruhtaa valoista. Pää asia että pysyy lapasessa. Ja kyllä ennen muinoin ajeltiin läpi talven ihan samoilla millä kesätkin , niin opetti kummasti vauhtia säätelemällä pysyy ladulla , eikä takana olevan lamput oo kivitetty.
     
  6. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Horinoista päätellen siellä on vietetty pikkulauantaita vähän reippaammin. Se nyt tuskin on sun asias jos mä kaipaan omaan autooni lukkoa. Kysymykseeni sainkin jo hyvän vastauksen.
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Yleensä vakiona luiston esto rajoittaa toisen pyörän pyörimistä, niin polttaa kumia molemmilla renkailla. Mutta se rassaa sit jarruja ja luistonestoa, kun se ei ymmärrä mitä tapahtuu.
    Etusulakeboxista ottaa sulakkeen 17 irti, niin absit ja luistonesto ei toimi. Mutta voi heittää limp modelle, kun taaskin auto on sekasin että mitä tapahtuu, mutta tällöin vain yks rengas polttaa kumia.
     
  8. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Mulla saa napista sen pois.
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Alkuperäsellä napilla ei saa sitä kokonaan pois päältä. Jotkut on tehny keskikonsoliin sit erillisen napin mistä saa ne kokonaan pois päältä.
     
    Ftw- tykkää tästä.
  10. sirkus

    sirkus Gearhead

    Ftw- tykkää tästä.
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jep tollasella modilla onnistuu. Itsellä taas toimii Tranzformer boxin kautta, joka ohjaa sit muutakin sen lisäksi.
     
  12. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Hammastanko vaihtolistalla,merkkailu on muuttunu vuodoksi. Laitan virosta tilaukseen jos ei jollain satu olemaan järkevän hakumatkan päässä keravalta purkuosaa? -06 crd
     
  13. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    loppuu yleensä parin stefan vaihdolla ja hinta muutaman kympin.
     
  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Raidetangon elämää myös helpottaa öljyjen vaihto. Ainakin omat oli sellasta kuralientä...
    Oikea tapa taitas olla. Säiliö imemällä tyhjäksi, ilmaputsariboksi pois tieltä, säiliön alta paluuletku irti (se ohuempi) ja astiaan, renkaita käännellään laidasta laitaan että loppu öljyt tulee ulos. Jotkut hurjat jopa täräyttäny koneen käyntiin.... :eek:.
    Letku kiinni, säiliö täyteen, sit renkaita taas laidasta laitaan että ilmaa tulee pois. Keula alas. Ja lisää ilmailua.
    Ite laiskana imasin vain säiliön tyhjäksi ja uutta öljyä tilalle. Ajoa ja uudestaan. Tein ton 4 kertaa ja öljyt oli jo aika puhtaat. Kerralla säiliöön menee n. 2-3 desiä ATF+4.
     
  15. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Sieltä on tullu kohta pari litraa läpi 1500km aikana niin ne alkaa olemaan vaihdettu :D
     
    Fuselage tykkää tästä.
  16. rysleri67

    rysleri67 1st gear

    Hah hah..vanhuus ei tule yksin..piippaus tuli taannoin parkkikiekosta..
    No uusi onkelma..swir moottori meni..merkkihuolto tarjoo alkup.hintaan n.500€..mikä lääkkeeksi..mikä olis hyvä huolto Riihimäeltä etelään..paikallinen paja poisti läppämoottorin käytöstä ja nyt ei tehoja..uskaltaako ajella nätisti..
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. Bukero

    Bukero Gearhead

    4,7kohm vastus liittimeen... mersufoorumeilla paljon tarinaa ko. tyyppiviasta.
     
    rysleri67 tykkää tästä.
  18. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Kerranki oli hammastanko asemoitu järkevästi. Pääsin vielä nosturille tekemään niin ei kauaa mennyt. Täytyy kattoo että remppaisko ton alkuperäsen ja vaihtas sen sit joskus takasin. Kunnostettu ois 250e virosta mutta toimitukuluja tulee jonkunverran ja vanha pitäs lähettää vaihdossa. Laitoin sinne nyt käytetyn kun löyty sopivaan hintaan ja sai heti.
     
  19. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Farkku HEMI olisi tarkoituksena hankkia tässä lähiaikoina toimittamaan käyttiksen virkaa. Tullut tämä ketju kahlattua jo kertaalleen läpi, mutta kysellään nyt kuitenkin. Mitä näissä kannattaa tsekata, jos tuollaista on lähdössä katsomaan?
    Onko yli 300 tonnia höylätty jo ihan finaalissa tekniikan puolesta vai ajetaanko näillä miljoona, tehdään kansi remppa ja vedetään toinen miljoona? NAG1 Mersun lodju vissiin kestää jos on vaan öljyt vaihdettu ajallaan? Mites Moparin loota?
    Edessä nivelet olisi hyvä olla rasvanipalliset, kun ne käsittääkseni saa muuten vaihtaa joka leimalle?
    Mites ruostepaikat? Ilmeisesti ainakin takarenkaan edestä tunkin korvakkeet mätii?
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tekniikka kestää, paitsi niveliä, puslia yms saa vaihdella vähän tiuhempaan tahtiin.
    Laatikko kestää, mutta tyyppivika että laatikon johtosarjan tiiviste pettää ja öljy nousee ohjainboksiin. Mutta toivottavasti ovat vaihtaneet sen aina öljynvaihdon yhteydessä. Dieselissä ja Hemissä on aina NAG1 laatikko, 2.7 bensassa on Moparin oma, isommasta V6 en muista kumpi siinä on.
    Koneessa nyt ei mitään erikoista ole, se joko toimii tai sit on tiputtanut venttiilin seetin koneeseen ja ei toimi :D
    Ruosteet. Takapyörän edessä pohjassa on muovi joka kerää ja hautoo sontaa sinne ja häviää runkopalkit. Ruoste jos on jo kiivenny takapyörän kaariin, kävele pois. Koska helmat on sillon jo tässä kunnossa. Tosin helmat on helppo vaihtaa, kun ne on vain ihan suoraa peltiä.
    [​IMG]
     
    isalmela, Kustom STW ja Stetson tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!