No eipä todellakaan maksa swirl säätömoottori "jonkun tonnin" edes orkkis osana. Nmimerkki "muutaman noita merkkihuollossa vaihtanut". Huvikseenko tehdas on ne läpät imusarjan kanaviin laittanut joita swirl moottori käyttää Kyllähän vikakoodin vastuksella pois saa, mutta ei se sitä mekaanista vikatilaa sieltä poista Ei vikavaloa..kaikki kunnossa
Mulla on ollut käytössä farkku takaveto hemi nyt vähän yli vuoden. Kulutuksesta sen verran, että kesälomareissulla, kolme ihmistä ja koira, auto pakattu ihan täyteen, keskikulutus maantiellä ajotietokoneen mukaan noin 9.5l/100km. Se on pieni hinta siitä ajonautinnosta ja väännöstä minkä sillä saa.
No ei ehkä tonneja, mutta kasan rahaa kuitenkin Paljollako vaihdat sen ehjään uuteen? Mitä noista on mersupuolella lueskellut, niin aika turha kapine lienee toiminnan kannalta. Samaten kuin DPF, joka kokee rautakankikorjauksen kunhan menee tukkoon. Aivan päätön keksintö muutenkin. Kerätään hiukkasia mittauksen ajaksi jonnekin pakokaasun virtausta voimakkaasti vastustavaan pönttöön ja puhalletaan ne sitten kerralla pihalle. Maailma pelastuu
Ei perkele eihän se hemi veisi kuin puolisen litraa enemmän matka-ajossa verraten 3.5 kutoseen... Tarvinnee alkaa metsästää sopivaa yksilöä.
Joo lueskelin nää viestit ja pikkusen ihmettelen et toi mun 2,7 touring vie saman kuin 5.7 4wd heimo?. Vaikka mulla on putkisto avarampi ja K&N filsuu ym... Kyl se vääntö on mahtavaa heimos.... Mitkähän on heimon päästöt? Muutamia niveliä vaihtanut muut ihan normaalii jarrupalaa ym...erittäin tyytyväinen tähänasti.....
Mut eiks hemissä ole se sylinterien lepuutus jos lappu ei ole lattiassa.. sehän on matka-ajossa 4 sylinterinen.
Tuossa jokin aika sitten näin tuossa lähistön bensa-asemalla mustan 5.7 farmarin, jossa oli oranssi Cudasta ja Challesta tuttu HEMI lätkästaga-tarra kyljessä. Oli aika hyvä idea.
Onkohan kukaan Suomen-maassa tehnyt vaihdelaatikko-swappia? Eli kun tota 300C:ä ei hemppana ole saanut kuin automaattina. Jenkit ovat leiponeet sinne Challengerin Tremec-lootan. Sellainen kiinnostaisi minua. Olen yrittänyt ja yrittänyt ajaa automaatilla, mutta se on vaan niin perseestä ettei pysty...
Niin se tuli meillekin 300c hankittua. Farkku pienimmällä koneella, mutta kai silläkin ehtii. Mukava auto ajaa. Huomasin pian oston jälkeen laatikkossa hämminkiä. 2 -> 3 vaihto varsinkin kylmänä nykäisee aika pahasti. Ihan kuin jarruttaisi hieman. Olikos näissä jotain ohjelmapäivityksiä saatavilla? Tämä 2.7L tais olla Chryslerin laatikolla. Toivon mukaan alle 140tkm ajetussa autossa ja laatikossa ei mitään mekaanista vikaa ole. Olinkin kyllä jo myyjäliikkeeseen yhteydessä, joka sen ensi viikolla tarkastaakin.
Takuut toimii, eilen tuli maahantuojalta takaisinkutsu maksuttomaan huoltoon allaolevan recallin osalta, ja ihan pyytämättä. Ei paha että näinkin vanhalle harmaatuodulle tötterölle prosessi pelaa: Recall Number: 15V313000 Recall Date: 05/27/2015 Component: AIR BAGS:FRONTALRIVER SIDE INFLATOR MODULE Problem Summary: Chrysler (FCA US LLC) is recalling certain model year 2005-2009 Dodge Ram 2500, 2004-2008 Dodge Ram 1500 and Durango, 2006-2009 Dodge Ram 3500, 2008-2010 Dodge Ram 4500 and 5500, 2007-2008 Chrysler Aspen, 2005-2010 Chrysler 300, 300C, SRT8, Dodge Charger and Magnum, 2005-2011 Dodge Dakota, and 2006-2099 Mitsubishi Raider vehicles. The affected vehicles are equipped with a dual-stage driver frontal air bag that may be susceptible to moisture intrusion which, over time, could cause the inflator to rupture. Consequence: In the event of a crash necessitating deployment of the driver's frontal air bag, the inflator could rupture with metal fragments striking the driver or other occupants resulting in serious injury or death
Vahvasti näyttää siltä että 3.5 V6 sedan versio on perjantaina tulossa itelle. Sellanen käytännön kysymys että jostain näin että kyynärnoja boksissa on kans 12V ulostulo näinkö oikein vai oliko jälkiasennus.
Sylinterien lepuutus hemissä. Saako sen ohjelmoinnilla pois vai saako tilattua jonkin pikku boxin että se jää pois käytöstä.
Tulee 10 vuotta täyteen STS Kakella kurvailua ilman kummempia ongelmia ja mietinnässä käyttökiesi seuraavaalle kymmenvuotiskaudelle. Yhtenä vaihtoehtona pohdiskellut 300C:täkin (bensa, kasi, ehkä AWD). Kertokaapa tietäjät onko noissa kaikissa sama alusta koneesta riippumatta? SRT:ssä kai paremmat jarrut mutta onko muuten nivelet/alusta samaa kamaa niin hemissä kuin 2,7:ssa? Ja miten tuo neliveto, kestääkö vai tuoko vain extramurhetta?