Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. spede

    spede Gearhead

    Olisi uudet etupyörän laakerit jos jollakin tarvetta. Timken merkkiset. Takavetoiseen kuva löytyy v8 marketista.
     
  2. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Kävin tonkimassa vanhoja osia ja Cambertukivarsi, joka on alumiinia tehtaan jäljiltä, on pikkasen vajaa 40 mm. Olisiko ollut jotain 39.8? Ja ne mesen puslat on 38.8, eli turhan pienet.

    Sen cambertukivarren löytää niin alumiinisena kuin valurautaisena tarvikkeena.
     
    Bukero ja toyota... tykkäävät tästä.
  3. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Olisiko hakusanat; subframe bushings ja 300c tai LX.

    Pari helaa eteen ja vähän isommat helat taakse, vai miten päin se takakelkassa menikään.
     
    Bukero tykkää tästä.
  4. toyota...

    toyota... Gearhead

    Mielenkiinnolla odotan miten toimii uretaani puslat, että onko liian jäykät/tuleeko jurinat läpi? Samalla kyllä melkein jo hiekkapuhaltaa ja maalaa koko apurungon jos irrottaa kokonaan pois :)
     
  5. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Huomasin eilenä että mulla on laatikon öljypohja ruostunut melkein puhki. Hieman oli jo kostea. Löytyisikö joltain 42rle laatikon pohjaa?
     
  6. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Vieläkö niitä alumiinista valettuja pohjia tehdään ostin -72:chargeriin 727:n pohjan ja taisi olla haaveissa myös muut laatikot. Kysyppä nimimerkki hai
     
  7. toyota...

    toyota... Gearhead

    Muokattu: 22.6.2018
  8. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Ittellä loppui etupään narinat kun vaihdoin vakaajatangon runkokumit. Narisi aina kun esim. hidastetöyssyyn ajoi.

    Ja uretaanipuslien vaihto taakse on kesken. En ole pudottanut kelkkaa kokonaan pois, koska talli on mitä on. Lisäksi yksin kun työskentelen, niin pakarin irrotus siten, että auto on pukkien päällä, on oma juttunsa. Mutta jos on mahdollisuus, niin ehdottomasti takakelkka kunnolla alas sekä veke. Sen jälkeen on työ huomattavasti helpompaa. Kerron myöhemmin lisää...
     
  9. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    suosittelen rasvaamaan erityisen tarttuvalla talmalla vakaajan ja kumien kosketuspinnat.
     
  10. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Vähän ajettu SRT8 Bilstein alusta (shocks, jouset ja kallistuksenvakaajat) olis jouten tallin hyllyllä jos ken tarvitsee/kiinnostaa, pitäisi sopia SXT malleihinkin. Madaltaa samalla n. 3/4'' - 1'' verran, plus ryhtiä ajoon
     
  11. toyota...

    toyota... Gearhead

    Vissiin farkussa erilainen pakoputki verrattuna sedaniin. Ainakin magnaflow tarjoaa Dodge Magnum RT hemiin erinumeroista putkea. Kun eikös farmarit ole myyty Amerikassa Dodge Magnumina..
     
  12. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Mulla j
    Mulla jäi semmoinen käsitys että farkku on 4 tuumaa pitempi ja awd ja rwd putket on erilaiset eli nekään ei passaa joka kyllä aina lukeekin ilmoituksessa. Rwd tai awd
    https://www.borla.com/chrysler-300-exhaust-systems/
     
  13. toyota...

    toyota... Gearhead

    Auto kävi airbäkien vaihdossa. Samalla koittivat laittaa päiväajovalot päälle. Eivät onnistuneet whitek2 kapulalla. Maakoodin vaihdon jälkeen oli vaan jotain abs ongelmia herjannut, eikä saanut päivävaloja päälle.

    Missäköhän onnistuisi Pirkanmaan alueella?
     
    Muokattu: 6.7.2018
  14. mopar72

    mopar72 Gearhead

    Mistähän kannattais ettii aux pistokkeelista soitinta?
    Ei tunnu orggiksia auxilla löytyvän? En oo hifisti, joten jotain huokeinta vaihtoehtoo?
     
  15. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Olethan huomioinut, näihin ei voi vain vaihtaa jotain soitinta, koska jos sulla on Bostonin systeemi, soitin ei ohjaa väylästä sitä tehdasvahvistinta. Täytyy ollaesim. autokohtainen ns. multimediasoitin jossa ko. ominaisuus. (Ebay/ Seicane)
    Toinen vaihtoehto on kytkeä tuleva mikävaan soitin adapterilla vahvistimen jälkeiseen pistokkeeseen, jossa kaiutinlähdöt ja näin ohittaa tehdasvahvistin. Helppoa.
     
    Muokattu: 7.7.2018
    mopar72 tykkää tästä.
  16. mopar72

    mopar72 Gearhead

    Mihin se vahvistin on muuten piilotettu?
     
  17. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    Kyyllä pystyy normaalin soittimen vaihtamaan. Can väylä adapteri vain niin toimii rattinapit ja alkuperäinen vahvistin joka on rattiputken alla. Näin aikakin itsella Bostoni setin kanssa. Ja normaalilla soittimella tarkoitan nykyaikaista soitinta jossa on rattinappituki, esim Pioneer, Alpine yms kunnon merkin. Itellä Kenwoodin ratio... Ja vaikka viestillä saa kiinni jos osat/asennus kiinnostaa..

    Ois vieläki pikkusen kolaroitu farkun takapuskuri jos jotain kiihottaa. Saa vaikka ilmaiseksi + postit.
     
    Muokattu: 8.7.2018
  18. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    puolOT vaihtoivat tod näk vain patruunat ja jättivät bagit aloilleen
     
  19. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    rattinappeihin PLUS/MIInUS pystyy kytkemään myös lodjun ohjauksen ot. päättyy.
     
  20. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Päiväajovalojen ohjelmoinnissa tulee auton maakoodi palauttaa takaisin alkuperäiseen, muutoin herjaa abs-vikavalolla. Toisin sanoen maakoodin vaihto, jonka jälkeen päiväajovalot aktiiviseksi ja sitten auto takaisin esim. Saksan maalle.

    Ja se vahvari on kuskin jalkatilassa, siinä saranoiden luona. Sedanissa kun on se takaluukun avauspainike, niin sen takana.
     

Kerro tästä muillekin!