Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. Bukero

    Bukero Gearhead

    torstai iltana kävin kaverin tallilla pirkkalassa vaihtamassa koneeseen juurikin nuo gulffit...
    ja tottavieköön niin vaan nykiminen loppui. eli kranttu on heimo öljylle.
    tosin niillä vasta 400km ajettu...
     
    Charger´69 ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  2. toyota...

    toyota... Gearhead

    Kyllä vastustaa toi lamppu ongelma. Vaihdoin lamput kokonaisuutena puolelta toiselle, ja vika siirtyi mukana. Meinasin vaihtaa ballastit ristiin. No perkule kuskin puolen ballastin liitin on vähän erilainen kuin normi lad5g. Koko umpio on eri merkkinen kuin toinen. Elikkä vika on ballasti, moottori, tai johdot. Mistähän moottori tietää asennon missä on?
     
  3. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    ohjekirjojen käännöksiä on tekemässä joukko tekniikasta täysin kujalla olevia humanisteja
    muistaakseni siinä amerikkaversiossa lukee, että mikäli 5w-20 ööliä ei ole aluella saatavilla niin voi väliaikaisesti käyttää 5w-30 ölppää tjsp. 5.7 hemissä
     
  4. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Meni muuten kuskin oven avausrajoitin vanhaksi ja alkoi naksua ovea avatessa ja sulkeassa. WD40 auttoi hetkeksi, mutta naksuminen palasi. Onko tuo vaihdettava osa vai pitääkö uusia koko sarana?
     
  5. toyota...

    toyota... Gearhead

    Appcar sai klikattua päivä valot päälle ilman mitään maakoodin vaihtoa. Euromallin riville saa pelkästään yli13,4v ja Kanada riville sai valita 3-6v väliltä. Ja sai valita mikä lamppu palaa valona, ja lisäksi että sen puolen lamppu sammuu, jos vilkku on päällä. Tätä ne ei merkki liikkeessä saanut viimekesänä toimiin :D
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  6. Arimo

    Arimo 1st gear

    Tervehdys. 300c Hemi 2007 olisi ajokkina, saako tuosta sylinterien lepuutukset kytkettyä pois käytöstä ?
     
  7. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Diablosportilla saa saako appcarilla?
     
  8. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Vähäsen mietin, että jos siellä on muovinen rulla, niin sitä ei saa voidella millään litkulla. Muutoin kuluu epäkeskoksi. Toisaalta jos se rulla jää jumiin, niin epäkeskoksi se menee joka tapauksessa. Vika on varmaa tälläinen

    Joissain automalleissa pystyy ovenrajoittimen kääntämään toisinpäin, jolloin naksuminen helpottaa hetkeksi. En tiedä millainen rajoitin 300:ssa on, mutta tässä pallosalaman ohje

    Liekö tästä apua ollenkaan, niin en tiedä.
     
    Muokattu: 22.5.2019
  9. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Taitaa paras apu tähän olla suomalaisugrilainen ratkaisu: Jos se menee rikki, ota se pois.:odroll:
     
  10. santero70

    santero70 1st gear

    Hola. Tässä 10 tkm päästelty CRD:llä, ilman isompia murheita vaikka 400 tkm alkaa lähestyä mittariin. On se mukava toi väännön tunne, ja Boston musavehkeet ym..
    Mutta, nyt on ilmaantunut 2 pientä juttua:
    -Vilkut. Vaihtaa nopealle vilkutukselle aina 8 normi intervallin jälkeen, Oik ja Vasen samoin. Kuin lamppu ois mennyt, mutta kaikki on kunnossa. Hätävilkut pelaa ok. Mistä tuo johtuu?
    -CD levy jumittui sisään ja sanoo "Mech error". Tuskin onnistuu kaivaa ulos purkamatta soitinta?

    Muuta korjausta en ole koittanut kun akun -kaapeli käytetty irti ; Ei vaikutusta.
     
  11. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Oiskohan vilkun rele mikä alkaa temppuaa kun pidempään vilkut ollut päällä, ei kai tuohon äkkiseltään muuta syytä osaa keksiä jos lamput on ehyet. Tai sitten joku polttimon liitos hapettunut tai jossaki heikko maadotus.
     
  12. toyota...

    toyota... Gearhead

    Mulla oli peräkärryn pistokkeessa vettä. Siis siellä takana kumitutin alla missä johdot. Aiheutti kans vilkun kanssa vähän outouksia :D välillä pelas normaalisti, välillä nopeeta, ja välillä alko hitaasti ja kiihtyhetken päästä.
     
    Bukero tykkää tästä.
  13. santero70

    santero70 1st gear

    No sellasen jutun tosiaan unohdin, että käytin joku aika sitten peräkärryä kiinni ja pistokkeeseen oli sellanen adapteri jolla pitäs saada vanhan kärryn (7-napainen pistoke) valot pelaa, ei ne kärryn valot pelanneet, taisi siinä seota ne vilkutkin tommosiks...Mitä lie sitten autolle tehnyt, ehkä tsekkaan sen releen seuraavaksi...
     
  14. toyota...

    toyota... Gearhead

    Eihän se adapteri enään ole paikoillaan? Adapterilla mäki olen kärryjä käyttänyt. Pitää vaan aina muistaa irrottaa ku kärryt ottaa irti, muuten hakkaa vilkut nopeeta.
     
  15. santero70

    santero70 1st gear

    Joo ei ollut adapteri kuin kärryn kaa, ja mielestäni ne pelas normisti jonkinaikaa senkin jälkeen. Tässä kerran jäi vilkkulamput jatkuvasti palamaan oikealle käääntyessä.... Pitää nyt ensin etsiä kytkentäkaaviot ja jossain kohtaa alkaa tutkimaan.
     
  16. OK

    OK Gearhead

    Onko paha vaihtaa taka-alatukivarren ulompi iso pusla, narinanivel vai mikä se nyt sitten onkaan?
    Takapään ylimmäinen viistosti eteenpäin oleva tukivarsi oli suht helppo vaihtaa kun sahasi sen pultin poikki joka ei pääse tulemaan paikaltaan pois kun ottaa koriin. Uusi pultti sitten vaan toisin päin paikoillen.
     
  17. toyota...

    toyota... Gearhead

    Tuossa kesäloma reissussa ajellessa syttyi kaksi kertaa p0404 pakokaasun kierrätyksen valo? Tuntui että kulutus nousi jos valo palo taulussa. Keskikulutus oli tankkauksella mitattuna 9,5. Ajotietokone näytti 10,1:D
    Tuossa kun oli puhetta asuntovaunusta, että kuinkahan paljon 5,7 ottaa vaunun kanssa? Vai hinaako kaikki diiselillä?:D
     
  18. VANKKURI

    VANKKURI Gearhead

    Olisko tavaraa täynnä :wc: ja putsauksen paikka...

    Jos avaat, niin katso että imusarjan sininen tiiviste on ok.
    3.5 litrasessa sellainen on ja varmaan hempassa myös.

    Sitä putkea ei voine tukkia kokonaan, ellei ota egr:ää ohjelmalla pois. Mutta reikää voi pienentää.

    P0404 EGR POSITION SENSOR PERFORMANCE

    Possible Causes
    (F856) 5-VOLT SUPPLY CIRCUIT
    (K35) EGR SOLENOID CONTROL CIRCUIT
    (K900) SENSOR GROUND CIRCUIT
    EGR SOLENOID ASSEMBLY
    PCM
     
  19. toyota...

    toyota... Gearhead

    Pelli tiivisteillä toi oli. Putsasin sen. Ei sie juurikaan mitään ollut. Ohut harso karstaa...
     
  20. Bukero

    Bukero Gearhead

    kyllä sellainen käsitys tuli että heimo haistaa kevyenkin kärrin aika helposti.
    ...noin muutamien satojen vedettyjen kevytkuomukärry kilsojen jälkeen on pakko todeta...siis jo pelkkä lisä ilmanvastus nostaa maantie kulutusta helposti sen parilitraa.
    väittäisin että rahamiehet vetelee hemillä reiluntonnin painoksia vankkureitaa...:D
     
    toyota... tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!