Kokemuksia Holley Truck Avenger kaasarista?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Volvo_5.7, 16.1.2009.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Pelaako, toimiiko, onko hyvä, häh?!
    lähinnä kallisteluja ja muuta offroad toimintaa ajatellen toimiiko paremmin kuin tavalliset hollikat, vai onko vain markkinointijuttuja nuo kehut?

    Holeyn sivuilta:
    "Intended for off-road/off-angle use. Unique metering block, float and vent tube - Designed for flood free operation up to 40º while climbing and 30º during side hill maneuvers & “nose down” decents"
     
  2. suurhattula

    suurhattula Gearhead

    truck avenger

    tervehdys!
    sen verran aiheesta,että riippuu siitä minkälaista offia meinaat ajaa.truck avenger toimii jos ajat"mietoa offia",mutta sitten kun ruvetaan ajaan oikeesti,niin kaasutin pitää unohtaa.ai mutta perkele...muuten tuli miäleen että q-jet pelaa kaikki parhaiten jos on sen verran miato kone että se jaksaa ruakkia..
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No ei nyt mitään ihan hooceetä katolleen kaatuilua, mutta kuitenki sen verran offausta että edelbrockin "kaasari" rupee rötisee. Ruiskuhan se paras olis mutta tehokkaaseen moottoriin riittävä ei oo halpa.. vakio TBI kamat olis kyllä tiedossa edukkaasti, mut tiedä sitte onko turha ostos jos tekee kuitenki mieli viritellä jatkossa.
     

Kerro tästä muillekin!