Kokkolan vappu ruisin -08

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja pepechevy, 17.4.2008.

  1. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    onkoha siellä mite ollu ylleesä porukkata?
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Kelien ollessa hyvät porukkaa taatusti tulee paljon :D

    Ainoa huono puoli noissa vappuruisingeissa on aina ollut se et sen kaupunkikierroksen tai kahden jälkeen suurin osa porukasta häipyy omiin menoihinsa eikä varsinaisesti kokoonnu takaisin jutustelemaan!
     
  3. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    sehä o melekee joka paikassa samanlailla...onkos siellä joku aikataulu ylleisesti tiijossa vai sitte o lähtö ku o porukkata piisalle?
     
  4. katti

    katti 1st gear

    Kokoontuminen Prismalla. Liikkeelle lähtö klo.13.00!
    Cruisingreitti: Prisma-Rautatienkatu-Kaarlelankatu-Torikatu-Rantakatu-Tehtaankatu-Kaarlelankatu-Rautatienkatu-Prisma
     
  5. katti

    katti 1st gear

    Torstaina cruisaillaan! Kokoontuminen tosiaanki Prismalla, klo.12.00.
    Aattelin kans itekki tulla tänä vuonna ajoissa paikalle. Cruisingin jälkeenhän osa autoista lähtee omille teille, et siinä ennen cruisinkii kerkeis sit moikkailla tuttuja.
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    No niin,nyt jo kotiuduttu cruisingista joka alkoi kohdallamme jo eilis iltana ja huipentuen tuon virallisen cruisingin kautta pieneen kiihdyttelyyn suljetulla alueella :D

    Autoja oli paljon letkassa,järjestävän kerhon jäsenet varmaan antaa lukua paljonko autoja oli?

    Lämmin sää suosi etenkin avo-autoja ja reitin varrella tuhansittain ollutta yleisöä,muutamalla autolla tuli ikäviä lämpö tai muita ongelmia ja joutuivat jäämään reitin varrella sivuun,meidänkin autokunta jännitti mahdollisia lämpöongelmia mut hienosti lämmöt pysyi 80:ssä!

    Muutamia uutukaisiakin oli mukana mm.oranssi Roadrunner 440 kiukaalla jossa oli perin harvinainen edelbrockin imusarja jota ihmeteltiin oikein miehissä ja tais siinä pari :pinup: olla mukana,mut ne ei oikein saaneet huomiota ko.autoa katsellessa,muutoin kyllä :wink:

    Mutta missä oli SCJ?
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    juu, hieno cruisinki oli !!! jos joku näpsi kuvia niin pistäkääs jakoon...
    meillä ei ollu minkäänlaisia lämpö ongelmia muuta kuin et hiukan kuuma meinas ittelle tulla kun ilma helli meitä avo-autoilioita. !!

    yksi tuttu cäddy kuski oli hiilelä kun edessä ajellu ruma tuninki kiisseli mersu pari oli ees taas kiihytelly kesken kruisigin niin että noki oli tullu käkkylään sisään... kiihtyvyys oli kuulemma olematon mutta savu sakea kuin musta maali..... pikku pojat oli ymmärtäny tapahtuman väärin......oli kuulemma ollu lähellä ettei kaveri ois noussu autosta ja käyny nyppäseen hiphopparin avaimet virtalukosta ja viskannu niitä sunttiin ... :rotfl:

    siistejä autoja oli ja paljon kivaa kateltavaa.... tuolla suljetulla alueella ois ollu kiva käydä Chevelleekin kiusaamassa jos oisin tuosta extrasta tienny... no huomenna Kauhajoelle kokeileen miten ahtaminen on aikaan vaikuttaa kun tehoja on tullut 150hp lissää
     
  8. Rüsselsheim

    Rüsselsheim 1st gear

  9. kime2

    kime2 Gearhead

    Oliko tämä cäddy sellainen valkoinen jotain n.´62-mallinen?
    Jos niin sekin tuprutteli aika tavalla bensaa kun malibulla ajeltiin perässä,mut sitä nokea siitä mersusta tuli kyllä meille asti :mad:

    Tuo kokeilu tuli ihan sattumalta,mut olis ollut mielenkiintoista ajaa sua vastaan vaikka häviö meidän porukalle oiskin tullut kun olet ilman ahtamistakin ajellut n.1,5sek kovempia aikoja,mut tuossa tuntuu olevan kadulla parempi pito kuin oli pudasjärven kylmällä lentokentällä viime syyskuussa ja häviöhän kasvattaa vaan luonnetta ja mikäs se on hävitä nopeammalleen :D

    Harmi kun "me" emme pääse nyt(kään) Kauhajoelle kun auton omistaja lähti :pinup: katsomaan ja ei olis sopivaa jos mekaanikko ajais uudet katusliksit sisään ja uuden ennätyksen :rotfl:

    Aiotko "studio57" ajaa wcs-sarjan?
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    oli juu sama auto... oli cädistä pari pyttyä pimeenä mut vikaa ei löytynyt ennen kruisinkia. no ehtiihän sinne kauhajoelle myöhemminkin

    outlawiin pitäis mennä jos nova ehtii valmiiksi niin sillä ajellaan sit kilpaa. tuolla chevellellä vaan nautiskellaan kun siihen piiäis naulata kaaret jos kymppejä kurvailee. nyt tavote ois matala 11s... tehoa on perstuntumalta mukavasti lisää ja suu menee hymyyn kun pirssille antaa hanaa :lol:
     
  11. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Villi veikkaus: 60ft huononee,aika about sama,loppunopeus parempi :D

    Laittakaas lisää niitä kuvia,kiitos 8)
     
  12. studio57

    studio57 Gearhead

    heheh.... mun veikkaus on positiivisempi ja huomennahan se selviää ;)
    60 jalkaa ei entisestä voi paljoa huonontua...nyt pitää koittaa ottaa varovaisempia lähtöjä
     
  13. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

  14. kime2

    kime2 Gearhead

    Varmastihan tuo vetää suupielet muutenkin hymyyn,vaikka oli sulla kerran tässä keväällä kun tulit indolan kohdalla vastaan aika kylmän totinen ilme kun katto alhaalla ajelit kaupunkiin päin,vaikka ilmassa oli jo muutamia lämpöasteita :lol:

    Toki ehtii mut kun mä olen niin malttamaton ja aina pitäis olla kiihdyttelemässä kun autot on vaan suinkaan kunnossa :D

    Tuo tavoite on realistinen ja toteutuessaan täällä paikallisesti kärkipään suorituksia,ollen nopein isolohkoauto tähän asti/mennessä...
     
  15. studio57

    studio57 Gearhead

    aattelin asentaa kameran autoon kiinni niin saadaan homma videolle :)
    totisesti ei ajella vaan rättialhaalla putket kiinni katurattailla kuten ennenkin ...laskureilla tehon ja painon puolesta pitäis mennä ysin puolelle heittämällä mut totuushan on jotain ihan muuta...
    otetaan traileri mukaan jos sattuu et jotain hajoo niin ei tarvi kävellä takasi :rotfl:
     
  16. katti

    katti 1st gear

    Terhi oli ollu reipas siellä reitin varrella ja laskenu autot; 145 autoo, eli ihan kivasti. Ja me oltiin niin nopeita et kerettiin vielä Vaasaanki Cruisaileen. 8)
     
  17. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    No jos siellä sellainen 800hp niin menee ysin puolelle :D
    Missäs tuommoinen laskuri on?Kävisin omanikin kattomas minne se "pitäis" mennä.
    Tarvii varmaan tänään lähteä sinne kauhajoelle...
     
  18. pantera

    pantera Double Gearhead

    Kuvia olis kiva naha, siis CRUISINGISTA pliis :odroll:
     
  19. kime2

    kime2 Gearhead

    Paljon on tuokin,mutta melkein ois uskaltanut väittää autoja olleen enemmänkin...

    Niinhän se näytti et olitte olleet nopeita ja samalla tulikin selväksi kuka olet tai ainakin vahva epäilys :wink:
     
  20. kime2

    kime2 Gearhead

    Mä en tiedä missä tuollainen laskuri on,mutta kyllä tuolla teholla minkä Chevellestä on jarrutettu ysin puolelle antaa sellainen Moroson "yleispätevä taulukko" jonka tilausnumero:89650!
    Tuohan on tietysti 100% pidolla ja ihanne vaihdoilla mut kuitenkin ja melko hyvin se on paikkansa pitänyt mitä olen sillä katsellut sellaisia autoja mitkä on penkissä käyneet...
     

Kerro tästä muillekin!