Koko harrastuksen tulevaisuus...huono?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Cocco Bill, 15.12.2018.

  1. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Lehtijutuista päätellen harrastus on runsaalla joukolla kiihtyvää ja nopeaa:D
     
    Inlinee tykkää tästä.
  2. zuinula

    zuinula Gearhead

    Letukka, El Camino
     
    redneck1 ja pantera tykkäävät tästä.
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Poiminta Automobiili 3/19:stä: "Kuten huomataan, amerikkalaisten autojen harrastajat ovat pääasiassa nuoria."
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  4. Bukero

    Bukero Gearhead

    ????ellei sitten ole tarkoitettu meitä ikinuoria
     
    mukko tykkää tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oot jotain rb:n lehtiä lukenut 1919 vuodelta
     
    Pertti K ja sdfsd tykkäävät tästä.
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Nuoriahan ne on 70-80 vuotiaitten mielestä.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  7. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Mikä se tollainen lehti on? En ole kuullut ikinä.

    Jännää jos jonkun mielestä ne on nuoria. Keski-ikäiset lasketaankin vielä nuoriksi ja näkeehän Overdriven ikäkyselystäkin jonkinlaisen keskiarvon.
     
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tämä kävi itselläkin mielessä.
     
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    SAHK jäsenlehti.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Älkää säilökö sitä V8-Magazine-kokoelmaanne naftaliiniin.
    varasto ei ole niille hyvä paikka. Nuoresta asti lehdet näkyvillä ja selattavissa, niin eiköhän se siitä.:);)
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tuntuu olevan, että käyttöharrastelinjalla mennään 365 päivää vuodesta, tai sitten on se kiilloteltu harraste jolla ajellaan pari viikonloppua kesässä ja muut ajot jollain almera/corolla linjalla.
     
    faikku66 tykkää tästä.
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Muutaman muuton ja 40 vuoden säilömisen jälkeen nuo eivät tunnu kelpaavan edes puoli- ilmaiseksi, mutta hirvittää niitä roskiinkaan laittaa :(
     
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mä noita keräsin kakarasta lähtien. Ostin keltaisesta pörssistä ja lehtidivarista.
    Mulla oli 3 aika täydellistä sarjaa(muutama alkupään numero puuttui).
    Jossain vaiheessa joku on ne hävittänyt. Veikkaan pikkubroidia, joka osti meidän kotitalon vanhemmilta. On hävinnyt kyllä paljon muutakin mun siellä ollutta tavaraa.
     
  14. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Tämä on kyllä niin totta nykyään.Kalustoa on,mutta suurin osa seisoo talleissa ,jos ei mitään happeningiä ole tienoilla.Itse kun ajellut näillä jenkkijotteroilla n. 30 vuotta kesät talvet niin huomaa kyllä nykyään ,että aika yksin on tämän hommansa kanssa :(.90-luvulla oli täällä Iisalmessakin paljon innokasta ameriikanrautaharrastusta ja talvellakin pyöri parikymmentä autoo parhaillaan lähes päivittäin kaupungilla.Olikos Cocco Bill Kokkolasta?Siellä kävin tekun 87-90 ja oli kaupungilla paljon jenkkipelejä liikenteessä arkenakin.Keskiviikkoisinkin iltasella oli keskusta suorastaan tukossa liikenteestä.
     
  15. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Puoli ilmaiseksi.:)o_O Mulle kelpaisi ja varsinkin olisin ottamassa niitä roskiksella vastaan.:rotfl:

    Olen lukenut pienestä asti veekasia vaikkakin silloin se oli vaan kuvien selailua. Nyt kun alkaa lukemaan jotain vanhaa veekasia niin on pakko aina lukea joku sivu jossa on jotain mielenkiintoista.
     
  16. darpen

    darpen Gearhead

    Mulla oli joskus neljä vuosikertaa Mopar Musclea ja yritin päästä niistä eroon muistaakseni kympillä.
    Lehtikeräys sitten lopulta suostui ne ottamaan vastaan.

    Yhden V8:n sentään sain tyrkättyä tän palstan käyttäjälle postikuluilla.
    Mitä noita omassa hyllyssä turhaan kattelee.
     
    Muokattu: 17.10.2019
  17. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Jos on noin että kukaan ei oikeasti huoli veekasi lehtiä ja paljon menee roskikseen niin huonolta näyttää tulevaisuus:( Ainut hyvä puoli on se että niistä tulee vielä kunnon keräilykappaleita jos niitä tuhotaan tarpeeksi.
    Itse olen katsellut kirppareita niin jokaiselta ei löydy veekaseja tai muitakaan jenkkiauto lehtiä. Olen kyllä aina ostamassa jos löytyy joku lehti joka puuttuu ennestään. Amerikan rauta lehtiä olen kirpputorilta myös ostanut mutta en ole varma saanko ikinä kaikkia koska yritän kerätä niitä. Itsellä ainoastaan Amerikan raudat 30-32 ja 37-55.


    Olihan tilaajille tullut sähköpostiin nyt veekasin kehityskysely.o_O

    Kuinka iso veekasin levikki mahtaa olla nykyään?o_O
     
  18. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Löysin jonkun vanhemman levikki tiedon. Ei muillakaan auto lehdillä näytä kovin hyvin menevän kun laskussa ovat.
    [​IMG]
     
  19. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Huonosti menee ylipäätään useimmilla lehdillä. Kävin pitkästä aikaa ison ketjun kirjakaupassa missä ennen oli hyvä valikoima eri alojen lehtiä, ulkomaisiakin. Ei ollut puodissa minkäänlaista lehtihyllyä enää. Enpä ole itsekään aikoihin lehtiä ostellut, netistä löytyy lukemista.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  20. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Amerikan Rauta lehteä tulee hommattua aina...alusta asti, kaikki numerot löytyy, v8 mielestäni kokoajan menee alaspäin. Ridin and Driving oli mielestäni lupsakkaa luettavaa, harmi kun loppui
     

Kerro tästä muillekin!