Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Viime viikolla joku äijä oli jo lähdössä tankilta, mutta huomasi mun tulevan sisältä, niin taas kulutusihmettelyt, ym. normaalit. Sit sanoi oman autonsa mahtuvan mun auton takakonttiin.:D
    Oli kyllä jollain uudehkolla pikkukotterolla liikkeellä.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä käkkylä sulla on?
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Muistaakseni oot ennenkin kysynyt,
    Coupe De Ville (Fift generation)
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Viddu onkohan dementia.

    En muista.

    Hieno malli kuitenkin.

    Buickin v6:sella varmaan aika peli.... Wikipedia vaan kerto että silläkin ois saanu.
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Juu, niin sai. Mulla onnex ihan V8.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikai 4.1?
     
  7. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Sepä. Onneksi ei kuitenkaan se surullisen kuuluisa 8-6-4 kone.

    Erittäin posiitivisesti olen yllättynyt ohituskiihtyvyydestä, vaikka numeroiden perusteella ei mikään tykki ole. Paremmin kuitenkin kiihtyy, kun Capricet, Fleetsidet, tai vanit mitä mulla on ollut.
     
    Muokattu: 7.3.2017
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aijaa okei. Mites ne kestävyyspuhee? Pitää nyt sitten munkin kysyä sopan viennistä eli meneekö pienemmällä kun 5 litraset?
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Yleinen viisaus sanoo että ihan paska
     
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Googleta minkä auton ongelmat tahansa, niin aina löytyy, ja joku haukkuu.

    Eikös yksi eniten hajoinneista laatikoista ole th700? Joka on ihan hyvä laatikko.

    Tai esim. 6.2D Sehän on ihan paska, kun nettikirjoituksia lukee. Siitä vaan on ihmisillä niin paljon kokemusta, ettei kaikkea usko.
    Monellakohan OD:lla on ollut huonoja kokemuksia näistä kaikista edellämainituista. ;)
     
    Muokattu: 7.3.2017
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Yleinen viisaus sanoo että kaikki TH400 pienemmät laatikot on ihan paskoja.


    Itekkin harkinnut tollasta cadillaccia joskus tolla koneella, onko se ollut vikaherkkä?
     
  12. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jaa'a, en tiedä kestävyydestä, kun ei itsellä ole ollut ongelmia.
    Kulutuksesta en osaa sanoa, kun en ole ikinä mistään autosta kulutusta mitannut.
     
  13. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    TH400:sta halkeaa kuulemma kuoret ihan koko ajan. ;)
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä noista vikajutuista nyt jotain onkeensa voi ottaa. Suomessa en muista 4.1:stä paljon mitään lukeneeni kun johtunee varmaan siitä että ei niitä kauheasti ole vaikka ei se harvinaisinkaan kone täällä ole.


    6.2 lerponut niin monta että pidän itse ainakin vedenjakajana. On niillä osalla ajettu paljon mutta osalla ei. Mahdolliset riskit ei voita hyötyjä vs bensakone.


    Norttiakin haukutaan kansipahvin takia eikä musta ole aiheetonta. Toki sen korjaamalla sitten ok.


    Vielä ohikaartavasti vaikka saabin mustakantiset ecopower turbokoneet mistä entisten tapaan menee pahvi ja jakoketju mutta uutuutena mäntä/pytty karkelot päälle. Ja moni saabilla ajavistakaan ei tätä tunnusta/tiedosta.


    No pelolle ei saa antaa sijaa olishan se tylsää mutta silti menee kyllä tovi siihen että ite ostasin 6.2 doeselin.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Juu voi saatana mitä paskoja, gm ei ole ikinä osannut tehdä laatikoita. Varmaan valurautakuorinen ford MX on se loota mikä on edes vähän kelvollinen.
     
  16. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Mulle taas on monesti kerrottu, että TH400 hukkaa helposti puolet vakion 350 koneen tehoista, mutta vaihtamalla PG:n mentäis helposti 12 sekunnin varttimaileja :D.
     
  17. Mäöräkoera

    Mäöräkoera 2nd gear

    Toissapäivänä kävin tankilla, no ei tullu kommenttia. Kävin maksamassa ja ajoin capricen pois bensatankeilta, laitoin renkaisiin ilmaa. Sivusilmällä näin miten joku audikuski lähestyy:eek:, sitten:
    "Komia auto sulla"
    Kiitos
    "Mulla oli just tällane caprise klässic ysikytäluvulla, oli pehmeä ajaa... saako ottaa kuvan?"
    Ota vaan
    "Mikä kone?"
    5,7
    "Just sama ku mulla"

    Sitte se kierteli koko auton ympäri ja oli ihan onnesta soikiana:D sano vielä lopuksi että sillä oli ollu punane plyyshi sisällä (omassa seo sinine). Sitte meni tankkaamaan sitä audia ja otti vielä vissiin videoo ku kaarroin siitä ohi.:rotfl: Eikä tuo mun auto nyt mikään helmi oo.:odroll:
     
    Karpov tykkää tästä.
  18. tevo

    tevo Gearhead

    Motonetin pihalla lastasin pakoputken osia kyytiin.Tais olla hepulla väärinluku Edselin nimesä.
    Vanahempi ukkeli: -meinasit vaihtaa savupiipun Eoseliin? -vieläkö ne myy osia tämmöseen?
     
    jaketin ja Karpov tykkäävät tästä.
  19. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Eikä tuohon voi tuumata muuta ku "paremmin ku 10 vuotta vanahaan Toi Otaan".:rotfl:
     
  20. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Onnex noi tietäjät tiedä että GM 6.5 koneesta hajoaa/murtuu Kannenpulttien reijät lohkosta ;) . Tossa tuttavapiirissä tullut useampi murtuma vastaan.
     

Kerro tästä muillekin!