Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  2. tevo

    tevo Gearhead

    DeSoton käynnistys-savujen jälkeen naapuri huokaili.. Taas nuo saastuttajat liikkuu,
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    rane58 tykkää tästä.
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Nii sulle ei passaa 31"set? 31x10.5sena näky olevan :cool:
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei oikeen viitti, ei noi 33 kaan näytä liian isoilta. 35 on kyllä ihan otteessakin, mutta se taas on jo liiottelua. 31 olis vähän surkeen näkönen, kun 265/75-16 on myös liian pieni.
    [​IMG]
     
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    No juu, ymmärrän yskän. Ja sit tietty noi isommat kumit tahtoo halpamerkeillä mennä mt-pyöriks ni voi tulla jo turhan jyrä o_O
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    MTn ikävin puoli on vollotus tiellä. Ja sit kuluu aika ikävän helposti. Joskus aikanaan kun niitä oli, niin piti aina pidemmälle tielenkille vaihtaa toiset kumit. AT puoltaa paikkaansa hyvin, kun on just ALL.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  8. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mulla muistelus kuvatus et noissa on sama jako kuin muissakin maastureissa, eli mikset lähtisi 16" vanteeseen?

    Sullahan sitä paitti taitaas ollakkin jo ne 16" vanteetkin

    Edit: 16" löytyy reilumminkin eri kuvioita valittavaksi, kun ei kattele maasturi puolelta vaan kuorma-autopuolelta

    Esim. jostain kattelin melko karkeella kuviolla olevia 315/85 r16 kumeja ne ois jo 945 korkeetkin ollu
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No en lähe, kun on kivat sovitetut 15" vanteet. Tykkään niistä.
     
    rane58 tykkää tästä.
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Äsken visuaalinen kommentti. En tiedä oliko mahdollisesti isoäiti ja tyttärentytär tässä tiksin prisman kohdilla odottelemassa bussia, ku mummo rupes hyppimään tasajalkaa ja näyttämään peukkua (vaikutti että yritti liftata kyytiin, ei näkyny dösää lähimaillakaan), samaan aikaan nuoremman naisimmeisen hieman häpeillen yrittäen rauhoittaa tätä villiintynyttä ikäihmistä. :rotfl:
     
    passerby, rane58, Roberto ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Olisko mummo joskus saanut "hyvää kyytiä" vastaavan takapenkillä:rolleyes:
     
    passerby, Nikuzai, rane58 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Furyn oma muisti kuitenkin petti...
     
    rane58 tykkää tästä.
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Voi olla. En muista nimittäin antaneeni kyseiselle ikäihmiselle mitään kyytiä missään tai millään penkillä... :odeek:
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kännissä et muista? Tai 10 vuotta taaksepäin... (Takaapäin?)
     
    rane58 tykkää tästä.
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mitään en myönnä vaikka muistaisinkin. Onneksi en.
     
  16. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    "hmm.. mikä toi on.. missä se o.. mihi se menee.. pah se käänty erisuuntaan".. minä itte kun kuuntelin v8 auton murisevan lähistöllä tänään eikä tullut meil päin..

    "jostain tulee jokin.. ja meni ohi." minä itte tossa pihalla kuuntelin ja kattelin kun joku musta tai tumma harmaa 70luvun jenkki murisi ohi (näytti moparilta)

    "jumankauta!" minä tossa pihalla edelleen tänään. kun joku harrikka paukutti ohi hiton lujaa (40kmh alue ja vauhtia varmasti yli 100)

    "hys hiljaa. se tulee takasin.. miten nii mikä.. no se joka ajo aiemmin läheltä jonnekkin.. äh.. meni samaa reittiä takasinkin.. mikäköhän se oli" mää, tänää, pihal.

    "menny.. joo ihan oikeesti mee ny jo.. mulla on kolmio. ja kääntysin just sinne mistä sä oot tulossa mutta oot täyttänyt puolet munkin kaistasta ryhmittyessäs.. juu ei tuu ketään muutakaan mistään. ,mee ny vittu siitä johonkin." minä tänään tossa lähistön tienristeyksessä manailin yhtä päättämättömyydestä kärsivää uudehkoa isoa valkosta jeeppiä .tai oikeammin sen kuskia.
     
    passerby, Sounderi ja isalmela tykkäävät tästä.
  17. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    Ajoin Dodge vanilla vanhempien pihaan. Bensa V8:sin iloinen höpötys veti naapurista vaahtosammuttimen kokoisen pikkusällin (silmät yleittyi juuri ja juuri astinlaudan korkeudelle) auton viereen kuin magneetti. Katseli autoa hetken ja totesi sitten juuri puhumaan oppineen lapsen aksentilla: " vee kasi".

    :) :)
     
    onoff road, Bukero, fudge85 ja 18 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. HRTP

    HRTP Gearhead

    Kävin Buickilla tankilla ja katsoin jo kauempaa kun toiselle puolelle tulee vanhempi herranen myöskin tankille,no ei siinä mitään mutta oli henkilön pärstä hauskan näköinen kun sanoi ekana että upea auto sulla ja meneekö alle kympin kulutuksen kun vastasin takaisin että kiitos ja ei tämä mene edes vapaa pudotuksessa tuollaisiin lukemiin :lol: Hymisi se sitten jotain muutakin vielä ja tuli kurkkimaan millä summalla autoa tankkaan ja kun automaatissa oli reilu satku mennyt tankkiin niin päivitteli että mitenkä iso tankki tälläisessä on:rotfl:
     
    rane58, Make500, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Mulla on uudet naapurit. Näkivät ekan kerran mun ajavan chryslerillä. Tuli heti kysymään että kävikö jossain näyttelyssä. Ei, kävin vaan ihan kaupassa.
    Jännä juttu että ajatellaan ettei näillä ajeta arkiajoa...
     
    passerby, rane58, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla entinen naapuri kysy aina kävinkö venäjällä tai olenko menossa venäjälle riippuen näkikö mun lähtevän vai tulevan pihasta :D
     
    Pertti K tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!