Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. madchevy

    madchevy 1st gear

    Ainakin v8-lehdest näytti furya ja sano et tollanen plymouth ford....
    Saattaa kyl olla et vaik siin olis ollu impala ni sille se olis ollu plymari....
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    "Miksi ne kiihdytysautot pitää lähdössä käsijarrua päällä?"
    "???"
    "Nokun niiden takapyörät tulee tönkkönä perässä, niin että savu nousee!"

    :rotfl:
     
  3. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Nyt on taas hyvä mieli...

    Olin kirpparin pihalla käymässä ja hyppäsin valianttiin kun samalla ovista tuli joku 5v poika isin kädessä kiinni melkein juosten ja se sano isille että "kato kato vähä magee auto" tai muuta sellaista..

    Isi sano vihaansa peitellen käskevällä äänellä EIKÄ OLE!!! Matka jatkui V70 farkkuvolvoon joka lähti gummi palaen kirpparin pihasta :poff: :poff: :poff: :poff:
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    "Pääsikö kuskilta pieru?" kun ovia leyhytellään burniksen jälkeen.
     
  5. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    "Eihän se näytä vaan semmoselta kiihdytysautolta?" kysyi katsastusinssi muutoskatsastusta edeltävässä puhelinneuvottelussa :rotfl:
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ajeltiin pohjoishämeestä savoon autokolonna mersu ja chevy

    mitähän ne immeiset oikein tuijotti huoltoasemalla?
     
  7. -BUICK-

    -BUICK- 1st gear

    tästä on jo aikaa, mutta tuli mieleen kun yksi kerta pikkupoika käveli äitinsä kanssa parkkipaikalla ohi, ja poika huusi: kato äiti kuin hieno mörkö auto :rotfl:
     
  8. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Appi-Ukko koitti minua "saada järkeväksi" (ehkä tosin leikillään) ja ehdotteli että miksen hommaisi japanilaista kun sitä ei tarvitse korjata. Senkun vaan ajaa...
    No loppui taas semmoiset ehdotukset kun selitin kuinka paljon edullisempaa on ostaa bensaa ja osia sillä mikä menee jatkuvaan uuden japanilaisen ostoon(Appi-Ukko kun on melkein yhtä nuuka kuin minäkin). Ja vielä piti lopuksi lisätä että harva japanilainenkaan kulkee 30 vuotta pelkällä vähällä bensan lisäämisellä... :poff:
     
  9. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Joo, no ainakin vanhempaa japsivekotinta kyllä joutuu myös korjaamaan. Nim. ´89 pajeron laturi oli erittäin V:mäisessä paikassa ja sen vaihtamiseen menikin tänään melkein koko päivä (ja melkein koko kori asennusolutta) Eikä ollu ensimmäinen kerta kun "jouduin" korjaamaan tuota ja tuskin viimeinenkään
     
  10. Henko

    Henko 1st gear

    "Miks sää tommosen saastuttajan ostit?"

    Sanoin, että ekotekohan vanhat autot on käyttää loppuun, kun ne kerran on tehty. Jatkoin, että uuden ekoauton tekeminenkin saastuttaa aika paljon. Samoin kuin loppuunajettu tonninen Micra.
     
  11. Fireball

    Fireball Gearhead

    "Ooksää ihan vakavissas että tähän pitäs kilvet antaa"?
     
  12. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Onneks on ehjä (ainakin vielä) Kai se käynnistyy työntämälläkin
     
  13. rrauta

    rrauta 3rd gear

    eikös noista mene yleensä se starttikehäkin, pikkusen lisäpuuhaa siitäkin.
     
  14. Fargo

    Fargo Gearhead

    Menee, olen vaihdellut useaan niitä. Persemäinen rakenne koko autossa mutta vielä muutama vuosi sitten niitä oli vähintään 1 viikossa pajalla joten rutiineja on kertynyt. Ei se startti paha ole sitten kun on harjoitellut tarpeeksi...
     
  15. 496SS

    496SS 3rd gear

    Tästä on jo muutamia vuosia aikaa, mutta laitetaan nyt kuitenkin. Olin just ostanut tuon pick-upin ja serkkuni näki sen ensimmäistä kertaa. Kysyi heti kärkeen: "Onks tää jotenkin rikki, kun se pitää noin kovaa ääntä?" Ja auto kävi siis tyhjäkäyntiä :odroll:
     
  16. jart$u

    jart$u Gearhead

    tästäkin alkaa oleen aikaa, n. +20v. mutta jäi vaan hyvin mieleen kun kerran kurvasin pikemmin kaverin pihaan sillosella -62 belairilla ja jätin kuskin oven auki ja kun tulin takasin autolle oli kaverin naapuri tullu omalta taloprojektilta ihmetteleen mun autoo. se oli vähän :eek: tällänen ilme päällä ja sano että tässähän on paksummat ovet ku hänen uuden talon seinät :D
     
  17. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Eilen mun broidi osti ensimmäisen autonsa, semmosen hienon Aspenin. Viialassa yks tyyppi kysyi multa että "miten sun veljes tuollaisen paskan osti" Sanoin sille että käy katsomassa sitä autoa lähempää, katso miten siistikuntoinen se on ja sitten se on kuitenki jo 26 vuotta vanha. Voidaan lyödä vaikka vetoa ettei sun oma avensis kestä edes kahtakymmentä vuotta, että mietihän mikä loppujen lopuks on se paska.
     
  18. jaketin

    jaketin Gearhead

    hauska tuo asenne, heti haukutaan, vaikka ei ole kunnolla autoa nähty :argue:
     
  19. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Joo, ihme tyyppejä semmoset. Jos se itse ajelee jollain 2000-luvun Toyotalla ja alkaa haukkumaan ´81 mallin Aspenia. Vois verrata saman ikäiseen autoon: Kumpia on 80-luvun alusta enemmän säilyny, Aspeneita vai jotain tojotia? Ja minkä kuntoisia? Eipä oo semmosia DX-korolloita paljon näkyny ja ne mitä joillain amisjätkillä on niin ne on niin ruosteisia että lepakot lentää helmoista läpi
     
  20. Terosu

    Terosu 1st gear

    Toisaalta jenkkiautoilla on yleensä varmaan enemmän tunnearvoa kuin tusinatojotilla, ja niiden liikenteessä pitämisen eteen on ehkäpä nähty enempi vaivaa? Tai en mä sit muista tiiä, mut itteäni ei ainakaan jaksais minkään vanhan japskin repiminen kiinnostaa. Omaa Aspenia taas tuskin myisin varaosiksi vaikka sais hyvätkin rahat, vaan mielummin tollaseksi rojektintapaseksi jollekin.
     

Kerro tästä muillekin!