Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Kyllä kun tultiin autonhakureissulta ja Viialassa nähtiin jotain broidin koulukavereita niin ne kehui aspenia hienoksi. "Ihan v*tun hieno!" "Vähä makee!" "Mäki haluun tämmösen!" "Täällähän on tilaakin, jalatkin mahtuu tuonne jalkatilaan!" ....ja muuta tämäntapaista kommenttia
     
  2. Terosu

    Terosu 1st gear

    Joo jossain kotibileissä oltiin viime lauantaina jossain päin Raumaa,

    "Mä en Terosta muuta tiiä, ku et sil on ihan hel-ve-tin hieno auto" (Aspen) 8)

    Samantyylinen tuli RMJ: ssä kuultua, "Täähän on se jätkä kuka ajelee sil hienol jenkkiraudal" tjsp
     
  3. kallo

    kallo 2nd gear

    On se hyvä että Aspenit kerää kehuja. Vielä tänä päivänäkin ihmetyttää yks tilanne, jota aina lämmöllä muistellaan:

    Viime vuosituhannen lopulla oltiin kaverin -78 (puolikäyttis)Aspenilla parkissa. Oli siinä jotain tulevaisuuden toivojen pippalointia vieressä, ja sieltähän sitten joku ihme suttura tulee kyseleen ihastellen: Onks tää joku Bemari?

    Ei meillä ollu siihen mitään sanottavaa, ähistiin jotain ja lähdettiin.
     
  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    oisit sanonut,että on on, tule kyytiin :wink:
     
  5. kallo

    kallo 2nd gear

    NO NI! Eihän sitä sillon tajunnu, meni vaan niin hämilleen tyttösen asiantuntemuksesta. Tuskin kyllä tajuis nykyäänkään, tulis vaan änkytettyä taas. Ja aika heikko veto olis se kyydittäminenkin ollu, tais olla tätsä reilusti alaikäinen ja siinähän olis vielä saanu jonku Bemariheebon maineen! :oops:
     
  6. mxu

    mxu 3rd gear

    eräs uusia autoja "ihannoiva" e36m3 bmw.llä rallia/sprinttiä ajava kaveri joka ei ymmärrä ollenkaan vahojen autojen harrastamista,(tosin ei kyllä "tuunaamistakaan") rupesi väittämään että mun impala ei lähtis pakkasella käyntiin millään(orkkis350), minä sitte sanomaan että kyllä muuten varmasti lähtee, vaik -20, no ei uskonu millään, ehdotin sitten että ku talvi tulee ni tönästään chevy tallista pihalle ja annetaan seistä pari vuorokautta ja pistetään vaikka 500e veto et lähteekö, ei lähteny kaveri vetoon mukaan, vaikka ei oo mikään pers´aukinenkaan, mutta silti väittää vaan vastaan et ei jenkit voi lähtee talvella käyntiin..... :mad: ärsyttää tuommoset :mad:
     
  7. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tänään tuli vt2:lla kommenttia viereisestä "autosta", uudehko punto täynnä (neljä ehkäpä) n. parikymppisiä jannuja, ohitti kaksikaistaisella tiellä jolla itse ajoin satasen alueella sataa. Takapenkiltä näytettiin keskaria. Rohkeita jätkiä olivat, buikissa kuitenkin oli myös porukkaa aika tavalla, kohta nelivuotias tytär, vuoden ikäinen poika, vaimo ja minä...
     
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Rohkeita olivat :rotfl:
     
  9. piippis

    piippis 1st gear

    olut + punto jäykistää esim. sormia
     
  10. Ahis

    Ahis Gearhead

    Jep, varmasti oikein kihisivät jännityksestä jälkeen päin... :rotfl:

    Mekin masennuttiin kun todettiin ettei puntossa ollut ryhmä tykännyt meistä... :cry: :rotfl:
     
  11. francine

    francine 1st gear

    satuin kävelemään yks päivä kaupan pihalla autolle yhtä aikaa ku viereisen auton äiti ja poika. poika katseli imppaa ja totes jotain romusta, en tarkemmin kuullut.. äiti katso mua hämmentyneen janolon näköisenä, mut mua vaan nauratti. ei taida siitä nassikasta tulla harrastajaa :lol:
    eilen virossa kyl käänty päät. kai ne ihmetteli sitä et kolme akkaa (no okei, akka ja kaks typyä) ajelee vanhalla jenkkifarmilla :eek: menomatkalla autokannellakin piti peruuttaa nokka tulosuuntaan, ja kaks miestä oli antamassa ajo-ohjeita :lol: paluumatkalla oli kyl tosi kivoja miehiä siellä. me tultiin viimeisenä laivaan, mut saatiin peruuttaa lähtökuoppiin et päästään ekana ulos laivasta. mut se ei tainnu johtua autosta vaan kyydissä olleesta koirasta..
     
  12. etna

    etna 1st gear

    Edelleen yks parhaita muistoja on Tampereen hämeenkadulta oltiin kaverin kanssa motonetissä ostoksilla ja tultiin hämeekadun kautta takasin, topattin sokkarin valoihin, vanha rouva olisko jo päälle 70 käveli suojatien yli katto autoo ja hymyili
    (-70 coronet) epäiltiin olisko rouva saanu joskus vastaavan laitteen takapenkillä sen verran mairee oli hymy vanhalla rouvalla :oops: :rotfl:
     
  13. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Sano sille että pitää turpansa kiinni jos vedonlyönti kiinnosta. Tommonen -20 astettahan on ihan normaali talviolosuhde. :rotfl:
     
  14. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Ja AINA siellä joku pytty syttyy.. :lol:
     
  15. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Istuskelin tänään jätskillä torikahvilan penkillä, kun joku heppu antoi jenkilleen kunnolla kenkää risteyksestä lähettäessä.
    Sitä kasin ja kumin ulvomista kuunneltuaan, saman pöydän äärellä istunut asiakas tokaisi: "Jaaha. Siinä meni pojalla viikkorahat kerta polkaisulla" :)
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Anteexi, että kysyn, mutta onko muitakin tapoja peruuttaa? :wink:
     
  17. francine

    francine 1st gear

    vaikka mä alkuun jouduinkin peruuttelemaan niin ei mulla silti keula tulosuuntaan osoittanut, vaan toinen takakulma. ois ne voinut pistää mut peruuttamaan kulkuväylän viereiselle rampille, jolloin perä ois edelleen osoittanut tulosuuntaan. ja jos peruuttaa parkkiruutuun niin ei se keula silloinkaan tulosuuntaan osoita.. nyt siis käännyin 180 astetta, jolloin keula osoitti sinne mistä olin tullutkin.
    ei se aina oo niin yksioikoista ;)
     
  18. CandyBee

    CandyBee Gearhead





    tuliko teille muuten mieleen et mitä jos se on saanu just SEN coronetin takapenkillä..? :rotfl: :rotfl:
     
  19. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ja / tai jopa ollut tuttu mies kuskin/ apumiehen paikalla... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    Hyvät teot aina muistetaan :wink:
     
  20. jar

    jar Gearhead

    No vihdoinkin (puolen vuoden jenkkiautoilun jälkeen) on mullakin sanottavaa tähän ketjuun. Serkkuni tuli poikkeen, eikä ollut tuota Sportsidea vielä nähnyt; "Perkele, oon ensimmäistä kertaa sulle autosta kateellinen! Mullahan tommonen pitäis olla." :D :D

    Se oli niin rehellinen kommentti että hymyilyttää vieläkin.
     

Kerro tästä muillekin!