Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    Pikkusiskon suusta eilen: "sää tulit sillä hienolla autolla, sillä mikä se ny on... öööö... no se HYÖKKÄYSVAUNU tai se. se iso. mää kuulin että sää tulit sillä!". Kyse siis mun pienestä, sulosesta ja hiljasesta platserista. :poff:
     
  2. Terosu

    Terosu 1st gear

    "Toi näyttää vanhalta Chevroletilta" tokas yks vähän humaltunut tyttönen Aspenista, ite kun olin kuskina. Mahtoiko olla paremminkin perehtynyt jenkkiautoihin, vai onkohan kaikki amerikkalaiset Chevroletteja perehtymättömälle.

    "Sul on keulapeltiä vaik muille jakaa!"

    "Jos mul olis rahaa ni tälläsen mä ostaisin"

    "En mä ny ASPENIN takapenkille sammu, hei oota ny vähä mä otan vaan lepii..."
     
  3. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Duunissa yks tyyppi sanoo kans kaikkia jenkkejä letukaks. "Onks toi sun Letukka?" "Ei ku se on Pontiakki" "Olitte Letukalla liikenteessä" "Eihän oltu kun Mercuryllä" jne....
     
  4. Terosu

    Terosu 1st gear

    No kyl piilofarkut varmaan menee sekasin jos ei oo asiaan sen paremmin perehtyny. Vaik Mercury ei tietty oo samaa firmaakaan, mut menee mullaki uudet Suzukit ja Fordit sekasin. Vaik tollanen Suki-suki meillä on ollu jo varmaan 4 vuotta, ei silti erota jostain uudesta Fordin mallista kunnolla.
     
  5. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Keskustelu 6-vuotiaan ja 3-vuotiaan välillä kun katsottiin dokumenttia Mustangista....

    6-vee: Miks toi auto savuttaa noin paljon? (Musse meni pitkin hiekkatietä ja samalla nousi tietty pölyä.)

    3-vee: Siks kun se on amerikan auto...

    6-vee: Jaa...

    3-vee: Joo, kaikki amerikan autot savuttaa...

    Hiukan kyllä alkoi naurattamaan tämä pikku keskustelu... :rotfl:
     
  6. HRTP

    HRTP Gearhead

    tänään kuuli vanhemman herrasmiehen komentteja mun subbarista kun kävin hakemassa "pienen" puu kuorman kärryn kanssa...
    Ensimmäinen komentti oli kun lähettiin täyden puulastin kanssa liikkeelle että tämähän auto jaksaa varmaan vetää perässään kerrostaloa :lol: ja seuraavaksi tuli taas utelu kulutuksesta ja johon kerroin paljonka kosla imee satasella niin tähän herrasmies vaan tuumas että eihän se edes sitten vie paljoa hän uskoi että tälläiset vie jotain 50l/100km :rotfl: että näin muuttui taas yhden vanhemman miehen mielipide jenkeistä
     
  7. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Tytär 3-v. puhuu Buickista "moottoriautona" :lol: . Auto on ollu mulla nyt pari kuukautta, ja likka jaksaa aina vaan selittää samoille ihmisille jo ties kuinka monetta kertaa "meidän iskän uudesta moottoriautosta" :lol: . Olin tuossa yks päivä lähdössä käymään sitten likan kanssa tossa lähimarketissa, ja virittelin tätä kiinni Chrysyn takapenkillä olevaan turvaistuimeen, kun tyttö osoittaa vieressä seisovaa Buickkia ja kysyy että "millon minä pääsen moottoriauton etupenkille kun mennään kauppaan...? No, mitäpä sitä ei isä tyttärensä pyynnöstä tekisi, ja eikun istuin Buickin etusohvalle. Siinä sitten kaupalle cruisailtiin ja likka vilkuttaa jokaiselle vastaantulijalle kuin joku kuninkaallinen :lol: . Katto kaupan pihassa pari mersusetää ihmeissään kun likka vilkuttelee etupenkiltä ihan ku tutuille. Eipä siinä, kivahan se vaan on kun jo tuon ikäisenä autojen päälle ymmärtää :D . Sitten kun kotiin tultiin, ensimmäisenä kysyy äitiltään että "arvaa millä minä kävin kaupassa? No isin moottoriautolla..."
     
  8. Trexem

    Trexem 3rd gear

    "Kyllä Mustangi vaan on aina Mustangi"
    sano yks kaveri maverickista :lol: no en pahastunu, komia auto sekin :wink:
     
  9. juhhi

    juhhi Gearhead

    Ajoin chevyllä kaupan pihaan , viereiselle parkkiruudulle tuli se semmonen kalossi ja ukko siitä sano että sullakin on servoletti...
    Rupes naurattaa ihan helvetisti mutta sain pidätettyä kun sanoin että emmää tiennykkään että Chevrolet tekee mopoautojakin..
     
  10. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    :rotfl:
     
  11. S.L

    S.L Double Gearhead

    Pitäisköhän lykätä vanin perään Daewoon merkki... :odroll:
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    myyntipuheita kuunnelleet :poff:
     
  13. Stance

    Stance Gearhead

    Vaimon siskon poika (5-v) kutsuu mua taas "moottorimieheksi". :D
     
  14. THE61OHV

    THE61OHV Gearhead

    Parempi moottoriauto ja moottorimies kuin mopoauto ja mopomies???

    ________________________________________________________

    JOBIN POSTELJOONI
     
  15. VX4/90

    VX4/90 Gearhead

    Kyllähän se on tuo kulutus kysely mitä kaikken yleisimmin saa kuulla, ja tätä samaa uteli paikallislehden toimittaja lappee cruisingissa, sille niinkuin muillekin kyselijöille totesin että saman verran se kuluttaa kun kaikki muutkin autot... kaiken minkä tankkiin laittaa 8) noh painoon meni sekin kommentti :lol:
     
  16. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Kaveri oli tankkaamassa Delta 88:a kalliin bensan aikaan paikallisella nesteellä ku oli joku vanhempi ukko tullu irvimää, että taitaa olla aika kallista tuollasella autolla ajeleminen..kaveri kuittas: "Köyhää se vaan kirpasee!", hyppäs autoon ja lähti.

    (kalliilla bensalla tarkotan niitä yli 1.40€/l) :poff:
     
  17. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Tää tapahtui jo vähän yli viikko sitten työmaalla:
    Odottelin Vani käynnissä mestareita kuittaamaan urakan jälkeen tehdyt tuntityöt että pääsen lähtemään toiselle työmaalle...
    Siihen sitten tyli nuorempi mestari vastaavan mestarin kanssa, niin ei vastaava juuri malttanut edes katsoa mitä olin runoillut tehdyiksi töiksi ja tunneiksi kun katseli Vania....
    No eka kysymys oli tietysti kulutukseen liittyvä.
    Siihen vaan vastasin eten ollut vielä ehtinyt sellaista laskea paljonko kuluu. Sanoin että tarpeeksi ainakin kuluu kun suostuu käymään...
    Sitten kurkki avoimesta ovesta ja huokaisi:
    Helvetti että onkin oikee ÄIJÄ-AUTO...
    Tältä autot ennen haisi... Tupakka, bensa, ja seisonut kostea ilma. Ennen meilläkin oli vaan tämmöisiä, mutta nyt ollaan niin vitun hienoja et pitää jollain volvolla ajaa.
    Ja kun tämmöisellä menis johonkin juhannus-festareille, niin kyllä "nahkalompakko" naukuu (ei tarkoittanut rahapussia :wink: ) ...

    Ja kaiken huipuksi tämä vastaava mestari on minua huomattavasti nuorempikin.... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  18. Hemibee

    Hemibee Gearhead

    Kaverin äiti juoksi pihaan, nauroi ja huusi. Huudon seasta erotin sanat: "Ompa sulla ruma auto!"

    Kaverit ovat olleet pääasiassa aivan innoissaan, lukuunottamatta niitä jotka ovat peljäneet kyydissä eivätkä enää lähde kyytiin.

    Johtuu varmaan minusta kun ihmiset ei tuu jututtaan ja kertoon kommentteja autosta, mutta kovasti kyllä päät kääntyy kaupungilla. Ja tämä on pakko mainita, pari kimulia otti kännykkäkameralla kuvia kun oltiin cruisailemassa! :lol: En tiedä mutta veikkaan että auton värillä ja pakoäänillä on jotain tekemistä huomion herättämisen kanssa...

    http://www.paalupaikka.com/galleria/alb ... g_7668.jpg
     
  19. -BUICK-

    -BUICK- 1st gear

    naapuritalon likka jaksaa aina kommentoida, jos on konepelti joskus auki niin jaahas se sun paskarottelos ei taaskaan toimi :poff:
     
  20. Ahis

    Ahis Gearhead

    Eräs vanhempi herrasmies pysähtyi kyselemään buickista, vuosimallin kuultuaan sanoi että no olishan se pitänyt tietää, luotilistat kyljessä... Sanoi olleensa GM:llä automyyjänä, aloitellut 50-luvun lopulla.

    Ei kysynyt kulutusta :p
     

Kerro tästä muillekin!