Kompressori rallattaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 6.7.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuntuu olevan imastointi melkoista raketti-tiedettä; olen täytättänyt Vanin järjestelmän kahdessakin eri yrityksessä pääkaupunki-alueella. Lopputulos on edelleen toimimaton järjestelmä ja kommentit tyyliin "...me vain täytellään näitä". Viimeisin täyttö tehtiin väripatruunalla ja nyt tuntuisi, ettei vuotoja enää ole, mutta sen sijaan kompura on alkanut rallattelemaan.
    Onko kellään tietoa, minkälaisesta viasta voi olla kyse, voidaanko vaihtaa lakereita tms. vai meneekö koko kompura vaihtoon? Ja vielä, onko kokemuksia tehdaskorjattujen toimivuudesta? Kiitoksia jo etukäteen tätä kommentoiville!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    riippuu kompurasta, melkein voisi sanoa että harrisonin a6 on ainoa mitä kannattaa korjailla , r4sessa on alumiini sylinteri/alumiinimäntä yhdistelmä niinkuin sandenissa jos sieltä jotain hajoaa niin "muussia" siitä tulee, cci,hin saa jotain osia
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ok, mistä tunnistaa kompuran, vani on 5.7 bensa vm. -90?
     

Kerro tästä muillekin!