Koni säädöt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Procharged Vette, 2.4.2021.

  1. Procharged Vette

    Procharged Vette 2nd gear

    Trans Amiin tuli säädettävät punaiset Konit. Onko kukaan testannut miten saadaan paras balanssi etu- ja takapään kesken. Sitä balanssia kun ei näissä yleensä ole ja tämäkin oli takaa ihan ok mutta keula aivan liian kenguru, keula on raskaampi ja takana on lehtijouset jotka luonnostaan jo vaimentaa. Corvetteen verrattuna ero balanssissa on reilu. Etupäähän pistin aluksi puoli kierrosta vaille jäykimpään kun patarautainen isolohko ei mikään kevyt ole ja tavallisilla Monroen tolpilla keula oli ihan lulla. Etujousista ei ole tietoa tarkemmin mutta luultavimmin vakiojouset. Takana yksi lyhyt lisälehti alimmaisena lähinnä akselin kiertymistä ehkäisemässä.
     
  2. 3964

    3964 2nd gear

    Eteen jousta lisää,koni pitäis toimia kohtuu hyvin jäykemmän jousenkin kanssa.
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Kokeileppa laittaa iskarit kylmästi vaan ihan jäykimpään asentoon, ei noin raskaskeulaisessa autossa voi kovinkaan helposti olla liikaa vaimennusta.
    Vaikka se iskari tuntuis käsissä olevan ihan yhtä puuta, niin autossa se toimii oikein miellyttävästi.
     

Kerro tästä muillekin!