Korjauksen kesto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jori85, 6.8.2021.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Tämä on valitettavasti niin yleistä tässä maassa...mitään ei ole, mitään ei saa ja se vähäkin on kallista...ainoastaan huonoa palvelua on tyrkyllä ilmaiseksi melki joka paikassa :odconfused:
     
    viikinki75, Jori85, esmi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Kaikkee sitä pikku maistissa tulee tehtyä... muutama vuosi sitten tuli tehtyä jarruremppaa vaimon silloiseen käyttö ooppeliin yhtenä perjantai iltana... (ihan tietämättäni)Lauantaina heräilin pikku kohmelossa ja hetken päästä sanoin että täytyy vissiin mennä talliin ja laittaa ne jarrut kuntoon. Vaimo katseli vähän kummissaan ja kysyi että jäikös ne sitten eilen jotenkin kesken vai?? Mutisin jotain ympäri pyöreitä ja menin katsomaan talliin...kyllä siellä vectrassa oli uudet levyt ja palat paikallaan edessä ja kaikki työkalutkin olin kerännyt paikalleen takaisin.. kelpas katsastusmiehellekin joka oli hylännyt liian ohuista jarrulevyistä:D
    Välillä se inspiraatio töiden tekemiseen iskee kummallisella hetkellä:confused:
     
    -Skeletor-, viikinki75, juko7 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    NIIN tuttua. Mulla menee muisti tarpeeksi kännissä. Teillä on joku muistuttamassa siitä. Mulla ei. Melkein pitäisikin aina kaverin kanssa lähteä ryyppäämään, eikä yksin, niin saisi selvyyden monelle asialle. ;)
    Aikoinaan mulla oli puhelimessa paljon tuntemattomien naisten numeroita, mutta kun ei osannut yhdistää niitä mihinkään tiettyyn tapahtumaan, niin tuli poistettua kaikki, joita en tuntenut.

    Ps. Osa tapahtumista ihan tällä vuosikymmenellä, mutta olen helvetin vanhanaikainen, mikä on varmaan jo käynyt selväksi.
     
    Muokattu: 14.8.2021
    Jori85 tykkää tästä.
  4. Jori85

    Jori85 2nd gear

    No niin...nyt on loota paikallaan ja hienosti tuntui pelaavan kun n.60km lenkin ajelin kaatosateessa:D
    sain laatikolle 6kk takuunkin, eli jotain hyvääkin vaikka korjaus kauan kestikin.
     
    hantta, esmi, Solvent ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Juottelin parikaapelin päähän LEDin ja ujutin sen HD:n tulpanreiästä sisään. Sit silmäilemään, menikö etu ja takamäntä oikeisiin kankiin. Oli mennyt. Ei kun tulille ja kovaa ajoa. Semmonen viinaxien seurassa tehty moottorin niputus tuokin oli. Mokat tulee yleensä silloin, kun työmaalla on joku nonstop höpöttäjä huomiota kerjäämässä.
     
    Jori85 ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  6. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Laske paljon tulee kilsoi 6 kuukaudelle, kun elokuuki jo puoles.
     
  7. Jori85

    Jori85 2nd gear

    voi sen pessimistisesti noinkin miettiä...mutta yleensä mä oon ajanut kelien salliessa marraskuulle. Lähinnä pointti on se että jos se laatikko on ihan paskasti tehty niin kyllä se siihen mennessä oireilee.
    Ja nyt jätän vitutuksen tästä aiheesta taka-alalle ja jatkan nöyrästi kohti uusia pettymyksiä;)
     
    Artsi Bunker, Inlinee ja esmi tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!