Kromaamot Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja nuc-64, 9.12.2015.

  1. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Tässä pidemmän aikaa olen seurannut keskusteluja kromauksen laadusta Suomessa ja samalla kromaamoista. Itsellä olisi tulevaisuudessa ehkä muutama osa tarpeen kromauttaa ja periaatteeni on ollut tukea suomalaista työtä, jos vain mahdollista. Äsken huomasin, että minulle ainakin tutuin nimi eli niklaamo Rautio on mennyt konkkaan ja ilmeisesti useitakin kromaamoita on viime vuosina lopettanut. Mitä vielä on jäljellä ja minkälaista jälkeä tekevät?
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

  3. Gerball

    Gerball Gearhead

    http://www.loimaankromaus.fi/
    Koita tuota. On ainakin kotimainen ja kovasti tuntuu olevan yritystä myös harrastajien kilkkeille.
    Itse joskus tuonne soittelin ja tuli pidemmän aikaa rupateltua aiheesta päällikön kanssa = uskaltaa siis hyvin soittaa ja kysellä. Silloin ei vielä ollut sinkkipainevalu osien kromaus mahdollista, mut homma oli ihan hollilla ja tänäpäivänä nuokin onnistuu.
    Vähän on ollut ko. firmasta täällä juttua, olisi mukava kuulla mielipiteitä tuolla asioineilta.
     
  4. Martin460

    Martin460 Gearhead

  5. Sten

    Sten 3rd gear

    A-kromi ky Perniöstä. Jutelkaa Jörgen Ahlsvedin kaa.
    www.a-kromi.fi
    Olihan mulla hänen käyntikortti vielä tallella.
     
  6. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Mun käsittääkseni Jörgen on lopettanut. Samaa mieltä on kaupparekisteri. Nettisivu näyttää pelkää sinistä taustaa.
     
  7. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Mistä olet huomannut että Rautio olisi lopettanut?
    Äsken ainakin niiden nettisivuilla oli helmikuulle kampanjatarjous.
     
  8. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Katos, katos, mielestäni tuon konkkatiedon vmpk:n foorumilta bongasin ja vielä viralliseen tietolähteeseen olleen linkin kera, mutta taisi tieto olla ennenaikainen. En enää sitä vmpk:n viestiketjuakaan löytänyt..,
     

Kerro tästä muillekin!