Kromilistan liimaus ikkunan reunaan?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja GBS, 1.9.2020.

  1. GBS

    GBS 2nd gear

    Milläs ootte saaneet tuollaisia kromilistoja kiinni uudestaan?
    Esim. Sivuikkunassa ht.ssa on siinä takareunan pystyosassa on usein lista.
    Tai muutenkin noita laseja kun on varmasti irronnut sieltä alaosasta missä se on kiinni mekanismissa, varmaan samalla mömmöllä sekin onnistuisi.
     
  2. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Vähän samaa aihetta sivuten: miten nämä sivuikkunoiden karmien ympärille kietaistut rosterilistat kannattaisi irrottaa ja asentaa että pysyvät suht' suorina?
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Listassa pitäisi varmaan olla semmoinen ura, mihin lista kiinnitetään.
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Yleensä kromilistan ja lasin väliin kuuluu U-mallin ohut kumiprofiili. Kitka pitää paikallaan.
    Samoin ovenlasin alareunassa, ellei mene sitten kiinnikkeillä läpi.

    Lasien ympärillä olevat kromit lähtee puukapula välissä kevyesti naputtelemalla, lasi SUORALLA alustalla vaakatasossa.

    Peltikarmien ympärillä olevat listat on yleenä kiinni jonkinlaisilla kiinnikkeillä, malli ja muoto vaihtelee.. (Ymmärsinköhän tuota toista kysymystä ollenkaan??)
     
  5. GBS

    GBS 2nd gear

    Ehkä mä en osaa kysyy. Mutta se pystylista liikkuu siis sivuikkunan mukana.
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mä kiinnitin Polaran HT listan parilla pienellä purseella mustaa liimamassaa.
     
  7. GBS

    GBS 2nd gear

    Täytyy kokeilla uudestaan. Ite laitoin kans jollain wurhtin liimamassalla mut varmaan liian vähän sitä.
     
  8. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Mä tarkotin tuota kustomkuupan kysymystä.

    Eli se pystylista on yleensä kiinni tuollaisella U-kumiprofiililla.
     

Kerro tästä muillekin!