Kuinka tehokkaita dieseleitä suomesta löytyy?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 27.9.2004.

  1. tuurna

    tuurna 1st gear

    ainiin jos o 8 diesel nii niitä puhaltimia on tietys 2, paha moka..
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    vw caddy 1.9 TDi ajettu katurenkailla kauhajoen kiihytyskisoissa toissa kesänä
    13.8 / 158 loppunopeus!
    olis mersutki saanu katella takavaloja :D
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Alkumatkasta olis kyl, mut lopussa ois just ja just kerenny ohi :wink:

    [​IMG]
     
  4. SmallBlock

    SmallBlock 1st gear

    Onko kellään tarkempaa tietoa siitä onnettomuudesta mihin tämä 425hp 300d mersu joutui? Itse olen kuullut huhua että alkoholilla oli osuutta asiaan ja ihmishengen menetyksiltä ei vältytty. Omaisten pyynnöstä on kuulemma otettu se burnis video pois mersuforumilta.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No päissäänhän se oli ollu ku käki..mutkasta ulos 200km/h vauhdissa..ja siitähän ei hyvää seuraa.. :-?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    alkoholi taisi olla syynä koko tapaukseen
    muistaakseni meni näin:
    kinaa ravintolassa - mersu alle ja pois
    vähän ylinopeutta - poliisit vastaan
    viinaa veressä - läppä pohjaan
    seuraukset varmaan arvaatte

    mersu katoaa poliisin näkyvistä vähäksi aikaa
    ja mersu katkoo puita kolmen-neljän metrin korkeudessa

    ei paljon mersuksi enää tunnistanu...

    kuski kuoli
     
  7. wayne

    wayne 1st gear

    Asenne vamma oli siis kuolin syy, hyvä ettei sivullisille sattunut mitään. Kyllä ei rattijuopoille meikäläiseltä sympatioita heru. :soosoo:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Alkumatkasta olis........

    Millä mersulla?Hyvä aika, tietääkseni ei kovin montaa dieseliä alle 14 ajan?????[/quote][/u][/i][/b][/code]
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    kalajoen suunnalla on todellinen sleeperi, vw caddy 1.6tdi teräs veiveillä ahtopaine 2.5bar tai sinnepäin penkitetty 240hp vääntöä ei muista...mikä parasta, muuten melkein vakio kone :D
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaapi olla w210 "väyrysellä" tuo ajettu. Eipä tuo aika loppujen lopuksi hirveän häävi ole loppunopeuteen verrattuna, aivan kuten ei muillakaan diesel-mersuilla.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aika ei ole hyvä. Toden näkösesti alku kankeutta. On kiva nähdä mihin ne pystyy jahka kaverit on harrastanut kiihdytystä useamman vuoden ja saneet pito onkelmat pois :) Kytkimet pitään ja ahdot herään paremmin noisssa ämpärin kokoisissa turboissa.
    Käsittääkseni ne ei saa autoo pysyyn paikallaan vaihde päällä (ahdot ei nouse) automaateilla ja kovilla lootillahan se on jo taidetta, kun on kolme poljinta ja kaksi jalkaa.
    Uskon että ensi kesänä dieselit menee matalia 12 sekunnin aikoja.


    Millä tänne muuten pääsee kirjautuun,olen jo kaksi kertaa kokeillu mut mun sähköpostiin ei tule linkkiä.
     
  12. boss 429

    boss 429 1st gear

    Eiköhän noita kuorma-autoja ole noin 600 heppasia ja vääntöä enempi kuin tarpeeksi :D Aih juuh mistäs laitteista taas puhuttiinkaan?
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

  14. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    no joo... unohtu kirjautua
     
  15. Cummins power

    Cummins power 1st gear

    CATERPILLAR C-18

    mulla tällänen pölli autossa:

    - 18 litraa
    - suora kuutonen
    - teho 630hp
    - vääntö 2800kn 1100-1400rpm

    laiva käytössä samasta koneesta 1000hp ja paloauto käytössä lentokentällä on 700hp versio!!
     
  16. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Mainos.

    Tossa on firman mainosauton specsit:

    Kenworth T400

    Engine
    Two V8 92-Series Detroit Diesel engines fitted with two blowers, four turbo chargers and injected with nitrous oxide. The original 75mm injectors have been increased to 260mm. Pistons, conrods, crankshaft and camshaft have been balanced. Cylinder heads and air boxes have been ported and polished.

    Capacity
    24 litres (1500 cubic inches)

    Horsepower
    2200hp @ 3000rpm - 2800hp nitrous oxide boost

    Torque
    5600 ft/lb

    Transmission
    Aliison Auto-manual shift - CR 6000

    Rear Axle
    Eaton 2300-series with Detroit no spin locker

    Rear Suspension
    Ladder bar with Watts link assembly

    Weight
    8 tonnes

    Driver
    Frank Gaffiero

    Construction
    Frank and Charlie Gaffiero

    Tyres
    Standard Bandag Retreads



    Ja burnikset saa www.bandagbullet.com
     
  17. Le Mans

    Le Mans 1st gear

  18. Anonymous

    Anonymous Guest

  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kalajoen Caddy 1.6 on TD,ei TDI. H-profiili kanget,runkopukit vahvistettu,3 keskimmäistä,vakio männät,vakio kampura,ahtopaine tänä kesänä 3.2 bar,pyöräteho 250 hv ja 500 nm.Koneteho noin 270 hv.Turbo noin Garret 04 koko luokkaa. 8)
     
  20. vette427

    vette427 3rd gear

Kerro tästä muillekin!