Kuis käsijarruvaijeri kulkee syslerin alla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja jukkapp1, 1.2.2015.

  1. jukkapp1

    jukkapp1 1st gear

    miten prkl. Tuo käsijarruvaijeri pitää pingottaa sysleri cordoba vm.81 alle? Eli siis tämä kyseinen tapaus on j-body eikä b niinkuin vanhemmat cordobat. Ei meinaa mistään löytyä kuvaa miten se siellä on, eikä b-bodyn tavallahan käy...olen kasaamassa autoa joka on purettu kännissä vuonna nakki kilon, tai vähän alle kimpaleiksi.... : :-? Meinaa tuottaa hieman haasteta kyseinen vaijeri tahi siis niitähän on neljä eri perkeleen pätkää + rauta tanko ja sitä sun tätä....kiitos jo etukäteen ohjeista!
     

Kerro tästä muillekin!