Kuljetus USA Bildelar Osby (Ruotsi) - Suomi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jusku1, 28.11.2013.

  1. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Onko joku tilannut USA Bildelar Osby:stä osia (isoja)?
    Pystyvätkö avustamaan kuljetuksessa Suomeen?
    Itsellä ei aikaa mennä etelä-ruotsiin (n. 500km Tukholmasta), joten kaikki mahdolliset rahtineuvot ovat tarpeen.
    Jos joku foorumilaisista ajaa rekkaa tuota kautta, maksan korvauksen osien tuonnista Suomeen.
    Yhteydenotot YV:nä.
     
  2. pequli

    pequli Gearhead

    Joskus n. 10 vuotta sitten tilasin tuolta 67 Bel-Airin etu- ja takapuskurin. Tuotiin kotipihalle Kaukokiidon jakeluna ja hintaa en nyt muista, mutta en pitänyt kalliina, hyvin ja helposti tuo toimi.
     
  3. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Kiitos tiedosta.
    Järjestikö myyjä rahdin vai järjestitkö itse?
     
  4. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    OT Oletko todella saanut ostettua tuolta jotain käymättä paikalla? Eivät näytä vastailevan meili kyselyihin ollenkaan
     
  5. MarttiO

    MarttiO 3rd gear

    Minä soitin ensin, ja sen jälkeen toimi sähköpostikin hyvin sen saman henkilön kanssa. Hän kertoi sp-osoitteen johon kirjoitella. Englantia siellä osataan todella hyvin.
    Ainakin minulle tuli tavara hyvin lavalla, eli ei tarvinnut itse huolehtia mistään kuljetusasioista. Kyllä ne ruotsalaisetkin osaa tavaraa lähettää. Eikä se minustakaan lavallinen ollut mitenkään kallista.
    Ja vaikka sinne onkin hieman matkaa, kannattaa siellä silti käydä ällistetelemässä paikanpäälläkin.
     
  6. Miki76

    Miki76 2nd gear

    Lisää OT..
    Kysyin kerran maililla -59 Fordin listoja.Ilmoittivat että löytyy ja maksaa xxxkr.Sitten loppui heiltä vastailu kun kysyin miten maksan ja laita tulemaan.No,ostin sitten Floridasta ja Falcontin konttiin..
     
  7. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Millä kielellä kyselit? :eek:

    Itse kirjoitin meilin ruotsiksi, ei mitään ongelmaa.

    Niin, itse kysymykseen, onko rahdista kellään kokemuksia, tai ottaisko joku rekkakuski tms tavarat maksua vastaan suomeen?
     
  8. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Kiitos tästä^^.

    Mielelläni kävisin paikanpäällä, mutta nyt ei ole aikaa..
     
  9. mafo

    mafo 3rd gear

    ainakin minä olen kysynyt hintaa rahdattuna kotiin asti ja maksanut tilille etukäteen

    ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia ne pari kolme kertaa kun olen ostanut sieltä
     
  10. mauni

    mauni 3rd gear

    Saattaa olla tulossa pikkarin lava Lahteen kuukaudensisällä
     
  11. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Haetko/järjestätkö kuljetuksen itse?

    Onko tietoa paljonko lavan rahti Lahteen on?
     
  12. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Englanniksi. Viimeksi olen kysellyt 64 Galaxien kattoa. Tuo Sörsselsoni kuin ei oikein minulta luista.
     
  13. mauni

    mauni 3rd gear

    Jusky

    Itse käydään mut aholan kyydillä Lahteen on varmaan satkun luokkaa
     
  14. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Tänään aamulla oli meilattu 9 kuvaa osista.
    Palvelu pelaa hyvin på svenska.
    Nyt kauppoja hieromaan :)
     
  15. fe390

    fe390 Gearhead

    Normaalina kappaletavararahtina yksi kuutio tuolta Vantaalle n. 250,- sis. alv.
     
  16. jusku1

    jusku1 3rd gear

    ^^ Sama rahti, 1 katto + vasen takakylkipelti, rahti 2400kr.
    Tilaaminen oli helppoa, maksu tilille. Sähköposteihin vastattiin aina tunnin sisällä.
     

Kerro tästä muillekin!