Kun ihmistä kusetetaan.....!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Swinger, 17.9.2003.

  1. Swinger

    Swinger Gearhead

    Ostelin tässä auton tuolta tampereen ja porin välistä rullaavana, eli tekniikka puuttui. Kauppaan kuului mukaan kaikki korin osat, verhoiltu penkki, uusi matto, listat jne...
    Myyjä sanoi ettei ole " vielä " kaikkia osia autoon edelliseltä omistajalta saanut, mutta kaikki korin osat kuuluu kauppaan, kuten kolmeen kertaa jo puhelimessa oli sovittu ja vielä paikan päälläkin kerrattu.
    No soitto seuraavalla viikolla että tuun hakemaan ne osat keskiviikkona tai torstaina ( huomenna ) niin jätkä sanoo että haluaakin rahaa niistä osista ku myi mukamassa auton niin halvalla mulle... No huomenna reki lähtee kohti määränpäätä tutkimaan maksaako ne tavarat vielä vai joutuuko ottamaan metrinpituisen mustan nokialaisen " pamppu " nimisen kaverin neuvotteluihin mukaan. VITTU ETTÄ VITUTTAA TÄLLÄINEN PELLEILY... MÄ VOISIN KERTOA TEILLE KAVERIN NIMEN JA PUHELIN NUMERON ETTÄ OSAISITTE VAROA SITÄ " HINTTIÄ "
    mutta en tiiä saako sitä julkisesti kertoa, joten olkoon tällä kertaa... onks teijän kohdalle osunut vastaavia kusettajia...?
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    No ei ny noi pahhaa ole koettua!
    Erästä tiettyä Chevyä kun olin ostelemassa, puhelimessa autoa myytiin "ihan hyvänä", pikkufiksausta vailla.. Silloin ei ollunna kännyköitä, niin useasti soitettuani (välimatka 500 km/suunta) kyseiselle myyjälle sen böönä tai äityli sanoi hra myyjän olevansa tallissa autoo laittelee... No oliha se ollukkin, hyvän leipurin Suomi on menettäny: Nyrkin kokoisia pakkelipaikkoja höystettynä paperipaloilla ja puutikuilla :razz:

    No ostin sen auton, kunn kerran halavalla sai.. kalliksi se tosin tuli.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    On kyllä. Eräs henkilö luulee pystyvänsä myymään jälkikäteen tähän asti Suomessa rekisteröimättömän auton myyntihetkellä "kadoksissa olleet" tuonti- ym. asiakirjat nelinumeroisella (euroissa) hinnalla. Poliisin neuvot eivät ole saaneet miestä tajuamaan asemaansa. Oikeusjuttu asiassa on pantu vireille.
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, nokialaiset nuoriso-ohjaajat ja rytmiryhmä vaan mukaan. Eipä oo omallekaan kohdalle koskaan sattunut mitään moista vaan aina on jutut menneet ihan ok, vaikkei aina edes oo niin tarkasti tullut kaikkea sovittuakaan. Joskus vois olla hyvä ottaa lupaukset kirjallisina, mut eipä itekään oo koskaan tullut silleen tehtyä. Onnea osienhakureissulle, pysy vaan tiukkana että saat mitä oli sovittu.
     
  5. Karva

    Karva Gearhead

    Ikuna eikä koskaan mitään maksuja kellekkään ellet tosissaan tiedä tai tunne tyyppiä keltä ostat ennekuin näet kaikki osat yms.
    :-o :-o :-o
     
  6. pena

    pena 1st gear

    Ja selvyyden vuoksi,mä myin tän impalan ja toimitin osat(maton ja kapselit) paikkakuntalaiselle harrastajalle kuten sovittiin ja tämä seuraava harrastaja aiheutti tämän päänsäryn Swingerille ja minulle.TOSI PASKA HOMMA!
     
  7. HenkkaTurust

    HenkkaTurust 1st gear

    Koittakaa nyt pojat perkele saada se mun entinen Impala nippuun! Minulle siitä ei jäänyt kun jotain pientä nippeliä, ja ne kyllä omasta puolestani luovutan.
    Se taas on eri asia mitä välissä olleet 2 ihmistä katsovat asiakseen.
    Mutta sen verran hyvä peli, ja ruosteeton, jotta luulis että joku vähän tsemppaisi.
     
  8. Timmo

    Timmo 1st gear

    No miten kävi?
     
  9. Swinger

    Swinger Gearhead

    Henkalle turust tiedoksi, auto kovaa vauhti valmistuu ja ei ne kaksi omistajaa sinun jälkeesi ole olleet hankalia, vaan itseasiassa ainakin tämä " pena " Oli hyvinkin avulias osien hankkimisessa, kiitos hänelle :smile:
    niin miten kävi...?
    Sellaisella neljän miehen porukalla mentiin sinne ja kädet täristen ( oikeesti tärisi kuin katupora ) mies luovutti minulle osat ILMAISEKSI. Tosin kardaanin se oli kuullemma jo myynyt mutta sanottiin että ei lähdetä pihasta ennenkuin kardaani on kyydissä... 10min se otti kertoa sille haitta vaikutuksista jollei osia löydy tai rahaa valu mun käteen puuttuvista osista :wink: no kas kummaa sieltä se kardaani löytyikin ihmeen kaupalla... no sitten se mies ( tod.näk persaukinen ) yritti ostaa auton multa takas sillein että olisin saanut siitä 1800 euroa voittoa... no way !!!
     
  10. Timmo

    Timmo 1st gear

    Hehe, jospa seuraavat kaupat menis jo paremmalla taidolla ko. heebolla :smile:
     
  11. pena

    pena 1st gear

    Joo,hyvä että luonasi,tää perintäosasto poikkesi munkin tallilla ja koitin auttaa kykyni mukaan.Tää "ns.kusettaja"osti auton multa puoliväkisin ja lopulta myin kun moneen kertaan vannoi tekevänsä pitoauton,harmi että meni rullaavana ja kone ja laatikko eksyi eri paikkoihin.Sanomattakin on selvää,että ko.hemmolla ei ole tontilleni asiaa.
     
  12. HenkkaTurust

    HenkkaTurust 1st gear

    No nyt kuullostaa paremmalta! Niitä onkin sitten ollut minun jälkeeni 3 omistajaa välissä.
    Varmaan jotain pientä kamaa löytyy minunkin nurkistani varastoa penkoessa. Tyypillistä minulle onkin se, että koskaan hakemalla ei löydy se mikä pitäisi, vaan jotain mikä oli kauan sitten haussa.
     
  13. harri60

    harri60 Gearhead

    Hyvä Swinger. Toi taitaa olla ainut konsti, millä saa jotain aikaan.
     
  14. B 50

    B 50 Gearhead

    Kuulin hauskoja tarinoita, kun soitin näillämain makoilevan sämpyläbuikin omistajalle Tampereen suuntaan. Vuosimalli heitti muutaman vuoden, mutta auton oli nykyinen ostanut ensimmäiseltä omistajalta. Otin puheeksi ...gollege puskuritarran -70-luvun puolivälistä, niin muuttuikin 1.om. pojanpojan autoksi. Oli ameriikassa hienosti pelannut. Dynaflowsta löytyi 3vaihdetta+pakki ja napakasti vaihtoi. Paperit vaan oli vuosien saatossa kadonnu. Huolintaliikkeenmies ne pystyisi järkkäämään, tai jos maksaisi jonkun pienen tullin niin,eikönän se siitä...Mikkeliin oli meinannu kaupat tulla, mutta vaihdossa tuleva MP olikin ollu halvempi, mitä piti. Todellisuudessa joensuulainen ostaja oli kypsynyt, kun luvattuja papereita ei koskaan löytynyt. Vehje on senverran karussa kunnossa, että ne amerikanajo-10-vuotta-sitten jutut jätin omaan arvoonsa, mutta kun kysyin "mikä tää tielaitosdepartmentin tarra tuulilasissa on, missä ilmotetaan auton siirtymisestä hylkyautovarikon omaisuudeksi?" myyjä löi luurin kiinni. Kaupat on jaissä...
     
  15. koni

    koni 1st gear

    Täytyy sanoa, että aika mielenkiintoinen Dynaflow jos siitä löytyy kolme vaihdetta ja vaihtaa napakasti :smile:
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hämis

    Hohoo....meidän reissu oli siis tullut nettiin...piti tulla katsomaan mitä broidi kirjoitti. Se saakelin kusettaja muuten uhkas ensimmäiseksi päästää koiran irti! Kusinen katupora yritti vielä kusettaa sen saakelin kardaanin kanssa. Kummasti löytyi, kun broidin kanssa meinattiin nostaa seinille. Vähän lähtiessä arvelutti, että näinköhän kotiin mennään putkan kautta...eipä tarvinnut, katuporal meni alkkarit vaihtoon...
     

Kerro tästä muillekin!