Kuopion seuraavat? (peitenimi savolaisten deitti-palstalle)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kapinakatti, 2.10.2004.

  1. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Minä suosin ihan turvallisuussyistä matalakorkoisia kenkiä..Jokunen hemmo voi todistaa, että joskus niilläkin on pystyssä pysymis vaikeuksia..Humalastahan ei ollut kyse vaan inhimillesestä liukastumisesta, eikös niin Tupis... 8)
     
  2. late

    late Gearhead

    Eilen jututin Viihdekartanon omistajaa ja siellä on tulevaisuudessa kahden kuukauden välein "alan" pippaloita.
     
  3. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    No jes, tuohan kuulostaa ihan mukavalta hommalta. Oletettavasti bileet on aina siinä Rasputin luolassa 8) Siellä on onneksi vähän isommat tilat kuin jossain grony'ssa.

    Mutta kerta bileitä on tulossa, niin eihän täsä auta muu kuin lähteä treenaamaan maksaa, joten hauskat viikonloput itsekullekiin :lol:
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Re: ..

    Ainakin pääsit tallin rampin alas... :rotfl:
     
  5. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Tavalla tai toisella.. :lol:
     
  6. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Ja duunit haittaa harrasteita edelleen. Voi jummi. :-? (vai jumi...) Oliks kukaan Kummisedässä perjantaina? Tartteis nyt kurkata kalenteriin muutenkin- mikä se nyt olis sit se seuraava etappi ja missä muodossa.

    Mut tolle Ms.Cadillacille laitoin vähän lisää yy- viestiä :wink:
     
  7. dean66

    dean66 Gearhead

    tunnustan, olin. hyvin soittivat ja mukavata mussiikkia. ilmapiiri oli kovin iäkkään oloinen ja jopa hiukan ahdistavan tungoksellinen, mutta hyvinhän tuolta selvisi keikan jälkeen pois. onnissa oli paljon lepposampi olo sitten jatkaa :D

    vai että caddy-missille vain... pöh:D lähe joku ilta meijän kaa kahville:D

    -a-
     
  8. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Olin. Melkein.
    Ei riittäny ikä! :mad:
    Yleensä nyt kuskina on päässy "täysikästen" mukana. Mut ei!
    Mut Onnissa käytiin ja kahen tunnin unilla Tampereelle swappiin. Pirteenä. :eek:
     
  9. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    dean66 8)

    Kiva, et oli kivaa- siellä tuntui ainakin lehtijutun perusteella olleen kaikki vanhat kantikset ainakin ;) Sen paikan ikäjakauma ehkä onkin aika "iäkäs", mutta se on kyl mukava ruokapaikka ja josko sinne tulisi lisääkin vastaavanalaisia bändejä soittamaan uusien omistajien myötä? Mr Breeze kyllä on mukava uusi tuttavuus. Saisivat vaan keikkailla enemmän...

    Joo-o, toi Caddy missi on nyt saanut viestejä muutaman- vai teitin kaa kaffittelemaan :D Noooo, eikköön tuokii järjestyis- konsa tässä jonkun vapaahetken taas saisi mietittyä. Tai sit kun selvii toi perjantai- ilta- ni tuut(te) sinne sit mis me ollaan tuonki Ms.Cadillacin kaa. Mä tosin piipahdan duunien välistä paikalla, mutmut...

    dartsan No voi harmi. Niin siellä taitaa ollakin K22 nyt uudelleenavaamisen myötä- vai olisiko aina ollut? Oliks Tampereen Swapeissa kivaa?
     
  10. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Dean se vaan jaksaa aina naisia vikitellä... 8) On se ihan mukava..kaikkine karvoineenkin :rotfl:
     
  11. dean66

    dean66 Gearhead

    Re: ..

    minä mittään vikittele! haista sinä beibe jo karva! 'hihii' asiallisesti vain olin tunkemassa teijän kissoin seuraan kahville, mutta pah, pitäkee tunkkinno, minä ossaan hörppiä kahvit iteksenikii 'jupisee' taijanki ottaa oikein rinkulamunkin kanssa :D

    -a-
     
  12. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Ihanko oikkeen diini tyttömunkilla meinasit kaffet hörpätä :rotfl:

    HI. :wink:

    Eiköhän me huomenna ton Caddymissin kans osata hörppästä kaffet- oli siellä karvaisia diinejä tahi ei :lol: Mut kyl kai me voidaan paljastaa olinpaikkamme- jos joku niin tahtoo. Tosin aika ei kyl ole vielä varmistunut...
     
  13. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    No tää nyt ei oikein tänne tapahtumiin kuulu- mut laitetaan nyt kuitenkin- kun ehkä täällä vierailette.
    Eli nyt ois kauheen kiva tietää joko ammattitaitoinen ja suht halpa automaalaamo/- pellin suoristaja. Tai sitten paikka jossa voisi itse tehdä pohjat ja värit pintaan :odroll: :-?

    Laittakee yyveetä/ meiliä/ tänne- jos tiedätte. - Kiitos. :wink:

    nimimerkillä: sainpa tuossa puhelun. :odroll:
     
  14. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Käykäähän tytöt rupattelemassa ihan rauhassa. Ms Cadillacillä voisi olla vihjeitä tuohon auton maalukseenkin :)
     
  15. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    muokattu 8)

    Aiaiai, joku livisti :wink: Mut ruokatunti vietetty- ja seurakin oli hauskaa :D
     
  16. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Joo no seurassa ei ollut valittamista :wink:

    Ota vaan Kapinakatti se ukkosi mukaan ja tulkaa käymään tallilla, kyllä myö ainakin kahvit keitellään.
     
  17. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Tupis
    No jo tokkiisa! Täytyypi kattella joku vapaailta tai -hetki ni myö tullaan moikkaamaan. :wink:

    Pitäkeehän hauskoo tänä iltana :D
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eiköhän tuo hauskan pito onnistu heleposti :)
    Vielä pari minuuttia töitä ja sitten viihteelle...
     
  19. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Ee muista ees kiireessä kirjaantua.
     
  20. dean66

    dean66 Gearhead

    kuka sieltä livisti :)
     

Kerro tästä muillekin!