Kuopion seuraavat? (peitenimi savolaisten deitti-palstalle)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kapinakatti, 2.10.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rakkauden Ammattilaiset 1.10 Glorian alakerrassa
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niinpä...

    1.10 Kummisetä, Mr. Breeze
    1.10 Gloria, Rakkauden Ammattilaiset
    1.10 Rupla, Hanoi Rocks
    1.10 Crony's, Wild Willie & Big Deal

    On siinä livetystä kerrakseen....itse taidan mennä Kummisetään
    kuiteskin...ettei jää Mr. Breezeltä keikka soittamatta :D
     
  3. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Ja minä en edes pääse sinne Kummisetään. En edes keskellä viikkoa selvinpäin.


    T:Ikuisesti katkera!
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest



    Jep. Mualaisiahan nuo muut ovat. Kaapunki loppuu puijonmerkkikiveen mualaiset pääsevät viimeisenä apuna Foodbergille makaamaan, jos oppivat olemaan hiljaa!! No OK .. onhan suvussa mualaisia Raataniemestä.. Mutta hei siitä onkin aikaa 50 V. Ja vasta nyt kaapunki rakentaa sitä saakelin pengertä, joka pistää Lintulahen pussivetteen.. Kele.. No onneksi ne joita todella vituttaisi ovat Floodbergillä..

    No minä puoli mualaisen (Kuopion mualaiskunnan "saaristokatu" Lehtoniemestä osa jälkeläinen) en vois vähempää välittää..

    Mutta kuka on ´Kuopijossa mualainen ja kuka ej? Ei pijä haastaa jos ei oo lihhoo luijen seassa..
     
  5. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Juaha mitteehän tuo nimetön mahtoo tarkottoo. Kuopijo on melkein aena ollu ja tulloo olemaanki iso mualaeskaapunki.
    Terveisin yks kaapunkilaenen
     
  6. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Liekö se herne, vai mikä kun kaikertaa sierainta! :odroll:
     
  7. apukuski

    apukuski Gearhead

    No Jopas sitä opn vieras ottana vakavasti kavereihen kekskeisen huulenheiton.. Otahan lunkisti ni männöö kaekki vähä paremmin :lol:
     
  8. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    joops...auto parkkiin ja ranen puariin kuuntelemmaan :lol: ...kuavin tarzanihan se vissiin on ajossa ku uhkas pittee piiiitkän raitiin jakson :rotfl:
     
  9. batgirl

    batgirl 1st gear

    Nii, ei piä niitä hernehiä ihan nokkaan asti vetästä. Kaikkihan sitä jostain korvesta on kotosi, me varsinkii! :lol:

    Juu, huomenna kaikki kynnelle kykenevät vaan ranen paariin. Tod. näk. tiivis tunnelma siellä, mutta the more the merrier :wink:
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    elekee hyvät kanssa eläjät ottako noin vakavasti tätä elämee...lutviutukkee vuan völjyyn! :rotfl:
     
  11. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Olpahan tuassiinsa hauskat kinkerit crony'ssä. Porukkaa oli mukavasti ja Wild Willien musiikki ei pettänyt tälläkään kertaa odotuksia. Hauskuus jatkuu sillä kiitos erään herran, jalkani on "hieman" kipeä. Bootsin kannalla saa hienoa jälkeä aikaiseksi..prkl..
     
  12. Kevin

    Kevin 1st gear

    Aivan helmi kinkerit olivat joo ja meno oli vähintääkin williä. täytyy lähtee seuraavillekin keikoille kenkää hankaamaan.
     
  13. Polara

    Polara Gearhead

    oli mukavvoo. ja tais olla senverran niitä puutsiloita ilmassa, jotta tais joku osua minua piähän kun sillävaroin juili ohtalohkoon sunnuntaina ja vähä muanantainakiin. töissäkiin vielä puhallutti, taitaa tuo syvän jo reistata... tai keuhko!?
     
  14. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Varmaan joo! Saattoi olla ne luokattomat jutut mitkä kaikerti siellä mollukassa. Mutta on se Ryne kova ryynäämään. puol jätesäkillistä: :rotfl: :rotfl:
     
  15. Polara

    Polara Gearhead

    Minun suusta ei pääse luokattomia juttuja! Minä oon hyvin sivistynyt ihminen, melkein aikuinen ja humalassa vähäpuheinen! Hyvä jos juoman saa ite tilattua.
     
  16. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    hyvä oli keikka.Vilikki saapi joka kerta tunnelman kattoon ja tais saaha ihtesäkki välillä sinne vinssattua :D
     
  17. apukuski

    apukuski Gearhead

    Olipahan joo taas hyvät billeet ja tulihan se paranoidi sieltä.. Eli hämärät on taas ollu jutut.. Väsy vaan tuli kesken kaiken ja piti lähtee kottiin..
     
  18. batgirl

    batgirl 1st gear

    Hmm.. taijat ihan lööperiä päästellä suustas nytten hyvä veli! Mietittiin siinä illan mittaan, että ootko sieniä napostellu, kun se meno oli niin ilakoivaa ja riehakasta :lol: :lol:
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    vieläkö kuopiossa on kruisinkeja tulossa?kauniit syyskelithän pitäs käyttää hyväksi...
     
  20. toomass

    toomass 1st gear

    ainahan sitä voi cruisailla jos on vaan menopeli millä ajella. meidän tallin puolesta ohjattua cruisingia taas keväällä.
     

Kerro tästä muillekin!