Kuopion seuraavat? (peitenimi savolaisten deitti-palstalle)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kapinakatti, 2.10.2004.

  1. Mr.Teme

    Mr.Teme 1st gear

    No voi helvata teijjän kans....
    Eihän sitä koskaan tiedä että mihinkä sitä sotkeutuu. Minkäs sortin pirskeet siellä ois tarjolla?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mr.Teme :odroll: :wink:
    Ei voi mittää- oishan tuo ollut kiva lähtee kurkkaamaan Kaijjaanniinkkii.
    6.11 Viihekartanolla soittaapi Long Tall Texans, Skeltrix ja Lost Boys.

    Kannatuksen vuoksi ainakin tarttee lähtee mukaan- kert on nyt kivasti meinattu tuolla kahden kuukauden välein pitää pirskeitä. :D
     
  3. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    No voi yhren kerran- mää kun olin olevinani kirjautunut ennen viestin kirjoittamista :oops:
     
  4. Dartsan

    Dartsan Gearhead

     
  5. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Dartsan :lol: Jep- ohan se. Se on jo tuossa kunnossa hankalamppoo pysyä kärryillä mukana ittekkään ;) *hi*
    Pietäämpä mielessä- kyllä sitä aina välistä noita ilimasen pirskkeitä tulloo. Ohan se aina semmosta- kaik otetaan mikä suahaan.

    *reps* Mää olin jo aivan :eek: ennekö luin ton mittarivirheen- ha haa. Pitäskö meijjän ottoo skabat noilla? :rotfl: Paitsi ettei tuolla mun biilillä ainakaan uskalla just nyt ees ajaa kun yheksääkymppivä- tärisyttää niin pirusti... Tarttiskohan siitä aurauskulmat käyvvä tiiroomassa.


    Onks MsCadillac Kuopion maisemissa viikonloppuna- onks tietoo?
     
  6. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kylläpä tuo MsCadillac on maisemissa, mutta ei ole ollut koneen äärellä.
    Kapinakatti, kukapa nyt Fiestalla yli 90 km/h uskaltaisi ajaa?
    Kannattaa tarkistella renkaiden tasapaino ja jos olet tökkinyt paljon katukiveyksiin niin on syytä tarkistaa pyöränkulmat.
    Mitkäpä on illan suunnitelmat?
     
  7. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Tupis
    Ok. Eiku tää on taas töissä koko vkl- joten vois keretä kaffelle vaikka jollain aikaa Caddymissiin kaa.

    Nii-i! Sanos muuta, ei tommosella uskalla ajaa kovempaa. Kauhistus. Son ehk maailman symppiksin ja kauheen kätevä kaupungissa, mut moottoritiellä pelottaa :lol:
    _jos olet tökkinyt katukiveyksiin_ pöh. 8) En tunnusta.

    Ens viikolla mä meinasin kokeilla käyttää se katsastussetien luona :eek: Saas nähdä kuin käy. Onneks viimonen deadline on tammikuun loppuun.

    jaha- mut nyt röit kutsuu.
     
  8. batgirl

    batgirl 1st gear

    Tuli testailtua eilen se uus buari,se intro. Muuten oli ihan viihtysä ja kiva paikka, mutta eräs pitkätukka-baarimikko pudotti paikan pisteitä aikastalailla. Jäpitettiin n.20 min baaritiskillä setelit kourassa ja kielipitkällä tuoppien perään, mutta...Ei ilmeisesti pärstäkerroin miellyttänyt, kun hyppäs aina meidän yli muita palvelemaan. :mad: Noh, sirryttiin sitten toisen baarimikon tarjoilualueelle ja het tärppäs. Mutta muuten kyllä ihan miellyttävän olonen paikka.
    Eiköhan tuota tänäänki jonnekin TUAS tule eksyttyä. Kuulema Gothamin suunnalta on poijjaat tulossa kaupungin yöhön. Jos sitä niihen matkaan lähtis.Onkos tänään mitn erikoisempia missään?
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainakin itse otan alkuvauhtia pottukellarista, eli talliltamme 8)
    Ja jos menee normaalisti niin kai sitä onni pubiin...
     
  10. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tää olin minä
     
  11. Dartsan

    Dartsan Gearhead

     
  12. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Dartsan :lol:
    Joopajoo... Jätkä käyttää douppinkija. (josta tulikin mieleeni- onkohan mulla koko pakkasnestettäkään fiestassa :eek: )
    Nomutta Fiestassa on kyllä hyvin paljon ominaisuuksia- mää kyl jollain tappaa (masokistisesti) tykkään tuosta omastani. :lol:

    Vai ootta työ kaik lähössä jonnekin. Tän tarttee ehk skipata kyl tää ilta kun kerta viikon päästäkin tullee lähdettyä.
     
  13. batgirl

    batgirl 1st gear

    Dartsan: Vai inchailija jotta ei mukaan pääse. ilkivöt.. Keksinpä tuossa kaupassa käydessäni, että mullehan vois ottaa semmosen pitkän kepukan jossa on värikäs viiri päässä. Niissä lasten ostoskärryissähän on semmonen. Katos näkis aina että missä minä liikun! :rotfl: :rotfl: [/b]
     
  14. Mr.Teme

    Mr.Teme 1st gear

    Oli muuten ihan hyvät rytinät ballsilla kun Rollovers soittaa rämpytti....tai ainakin muistaakseni oli.
    Ois kannattanu tulla vaikka Kuopiosta tai sieltä gothamista perkele!
     
  15. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Gothamin reissut ovat kyllä viime aikoina olleet malko Kuopio voittosia. Ku pitäs aina kuski saaha innostumaan. Eikä se Kajaaniin asti lähtö niitä ajajia hirveesti houkuta.
    Ja oli vähän vierailevia tähtiä seurueessa mukana, joille oli ihan tarkoituskin näyttää hieman Kuopion yöelämää...
    Mut jospa sitä joskus toiste...
     
  16. batgirl

    batgirl 1st gear

    Onko mitenkä porukkaa lähdössä sinne viihdekartanolle lauantaina? Vähä kyllä ämpyilyttää se lipun hinta.. Opiskelijan rahatilanne kun on mitä on :cry: Noo, kahtelee jos sitä raaskis pulittaa sen 15eeroo.
     
  17. dean66

    dean66 Gearhead

    himpura, joku joutuuki valitsemaan sen Saturday Night Feverin musiikkikeskuksella :D

    mutta pitäkää työ hassua siellä viihekartanolla...

    -a-
     
  18. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    batgirl ois varmaan. minä ja mies. :wink:
    lipun hinta tuntuu äkkiseltään kovalle- mut ohan siellä 3 bändiä... ja kannatuksen vuoksi. jos sais pidettyä noita bileitä pitävän tahon iloisena.

    jos ei ihmeitä tuu ni könytään paikalle. :odroll:
     
  19. batgirl

    batgirl 1st gear

    en minä yhtään kade ole,mutta...Käyhän sitten kehumassa täällä miten hieno esitys oli musiikkikeskuksella.
     
  20. dean66

    dean66 Gearhead

    'nauraa' no vissiin käyn joo, ehkä se homoketkuttelu ei ihan vedä vertoja long tall texanseille, mutta seura ja muut houkuttimet vei tällä kertoo voiton :D

    -a-
     

Kerro tästä muillekin!