Kuorma-auton perälautanostimen hydrauliikka/huolto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Stang_81, 2.9.2009.

  1. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Missäköhän pk-seudulla olis osaava huolto joka osais tsekata/huoltaa perälautanostimen sähköisen hydrauliikkapumpun? Öljyä oli tankissa kyllä reilusti mutta ei tuu eikä tapahu mitään, moottori kyllä pyörii. Ja "pumppu" osa kyllä pyöri kyllä käsin. Pitäs saada ennen suurempia syyssateita takalaita kiinni
     
  2. Lulla

    Lulla 1st gear

    Ainakin VAK koskelossa Espoossa.
     
  3. jallu80

    jallu80 1st gear

    Jos yhtään uskallat itse mennä sorkkimaan koneikkoa, niin voit kokeilla vaikka akkukaapelilla tms. kytkeä venttiiliin virtaa. Vois olla nimittäin esim. piirikortti pashana niin se ei osaa antaa oikealle venalle käskyä avautua. Kokeilemalla löytyy oikeat navat :) Solevoidin päässä on navat joihin voi antaa virtoja. Samalla vaan pyörittää napista sitä pumppua. Ja tämähän ei tietenkään ole se oikea tapa näitä naplata vaan suoraan multiliftille tai muuhun halpaan pajaan...
     
  4. audiq

    audiq Gearhead

    Hyötyajoneuvokorjaus Helikivi Oy:stä kannattaisi kysellä (Sulan-alue). En ihan tarkkaan tiedä heidän ominta juttuansa, kun itse haen sieltä vain letkuja, pultteja ja liittimiä, mutta ainakin jäteautojen piirikortteja on lojunut myyntitiskillä.

    On vaan harvinaisen ihailtava asenne Helikivellä hoitaa hommansa. Minä ainakin olen saanut erinomaista palvelua ja kun on ollut itselle vähän epäselvää, miten kannattaisi jokin homma tehdä, niin Helikivi on jaksanut kiireestä huolimatta paneutua asiaan, kertoa näkemyksensä ja etsiä sopivat osat "palapelille" hyllystä.
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Juu ei se mitään avaruusteknolokiaa ole...
     

Kerro tästä muillekin!