Kupariset kansipahvit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja LordMrFord, 31.10.2007.

  1. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Pitäisi vääntää puolen millin paksuiset kannentiivisteet.

    Kupari olisi kuulemma sopiva aine tuohon hommaan, vaan riittääkö tuo puoli milliä tiivistämiseen?

    Tarkoitus olisi tiputtaa puristuksia ja saada quench-tila järkeviin rajoihin

    Koneeseen ei tule ahdinta, aftermarkettiivisteet ovat liian paksut, kuparitiivareita ei tuohon saa uutena, uusia mäntiä en teettämään ja lohkon choppaus ei juuri nyt tule kysymykseen.

    Ajatuksia, ehdotuksia?
     
  2. Petrooli

    Petrooli 1st gear

    Sujuvasti riittää paksuus. JOS pinnat on suorat , ja pinnanlaatu kohillaan.
    Vois kuvitella et metallitiivisteitä saa jostain ihan valmiinaki nykaikana.

    Joskus oman elämän aikoihi tuli värkättyä messinkilevystä paksuus 0.3. Eikä mitään ongelmia 1:11 puristeisessa nelosmoottorissa.
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ne pitää sitten hehkuttaa ne kuparilevystä tehdyt tiivarit, ja kantsii myös käyttää jotain aputiivistettä, että pitävät myös vettä ja öljyä, kuparisprayta tia sprayhylomaria tms. Ite kyllä kysyiyisin jostain tiivistepajalta ennenkuin alkaisin ite hankkimaan matskua ja moisia käsin vääntämään, ellei oo kunnon vehkeitä moiseen.
     

Kerro tästä muillekin!