Kustannus arvio (Stock)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 27.1.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta? Mitä tulee maksamaan pikku/isolohkon kone Stock luokkaan. Jolla pääsisi noin indexsiin.
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Sen mitä huolellinen täysremppa hyvillä osilla maksaa ja ehkä jostain erikoiskoneistuksista vähän lisää. Ja tietysti kone täytyy valita siten, että sillä on "helppo" päästä indeksiin, eli luokitusteho ei oo suhteessa korkea. Sitten mitä enemmän sen indeksin alle haluaa, sitä kalliimmaksi tulee. Stockerien kopat ja voimansiirto on myös aika lailla oleellisessa asemassa kulun suhteen, ja pelkällä motilla siihen on vakiokopalla joko mahdoton tai vaikeaa päästä. Pikku esimerkkinä vois kertoa kun toissa kesänä yhteen challengeriin laitettiin Stockerin 0.7 sekkaa indeksin alittanut moottori, Oli mennyt 10.8 aikoja myös challengerissa. "Katuraaserissa" siitä stocki indeksistä jäätiin reilusti yli puoli sekuntia, ajat oli päälle 12 sekkaa ja loppunopeuksistakin puuttui tosi rajusti.
     

Kerro tästä muillekin!