kuulostaako tutulta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 3.9.2003.

  1. chad666

    chad666 3rd gear

    Joo, ja väärinhän se meni kun yritti muistella. Kiitos tiedosta.
     
  2. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Olet siis TEE-SE-ITSE MIES
     
  3. Minttu

    Minttu 1st gear

    Eipä oo tarttenu meilläkään tapella/tehdä tiliä ostoista tai myynneistä, kun ollaan molemmat hommassa mukana. Useammin se menee niin, että mä luuhaan kaverin hallilla puunaamassa omaa el beibeä ja prinssi oottelee kotona saunan ja eväidenkans. Joskus oon joutunu paukuttaan vähä maalaisjärkeä siipan kalloon, kun se mielellään hommais jonku uuden pommin pihalle seisomaan, ennenku laittais sen vanhan kuntoon. Periaatteella "ajelen tällä nyt talven ja myyn keväällä pois.." Niitä on jo pari oottelemassa koneremppaa "keskusvarastolla" Uusimmat kuukkeet on ollu sellasia, että omia ostoja perustellaan mun tarpeella.."varmaan sustaki olis kiva ajella talvella farkku-chevyllä? Eikö oliski..olishan??" (joka sitte kesällä myydään pois/käytetään varaosiksi omaan koneremppaa oottelevaan luutalaatikkoon..) Tosin ittelläki lipsuu välillä..viimekeväänä haettiin -73 camino Virroilta (mikä piti myydä hyvään kotiin syksyllä..)ja siitä oli tullu pitoauto ennenku saatiin trailerilta alas..:grin: Nooh..ainahan niitä voi sitte alkaa hävittää ku tila ja rahat loppuu. :odroll:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    ostin uudehkon lincolnin -98 ja sanoin vaimolleni että auto on ensisiaisesti hänelle koska se on automaatti ja suuri ja turvallinen kaikki tehosteet. lukkiutumattomat jarrut ja sutimisen esto laite: siis täydellinen naisten auto ja lapset ja kauppakassit mahtuu mukavasti mukaan. Pari viikkoa emmittyään otti vaimoni auton omakseen ja tykkää että onpa verraton vehje.(eka auto millä hän ylipäätään suostui ajamaan.kortti on toki ollut takataskussa jo parikyt vuotta)saanhan mäkin nyt toki ajella ja välistä on kiva ottaa kaljaa ku joku toinen ajaa.Ai että mistä rahat? asun Ruotsissa ja toin auton ite usasta.paljon halvemp kun esim uusi toyota täällä.
    hyvää loppukesää
     
  5. triniemi

    triniemi Gearhead

    Vuokrasin toissa päivänä ton Bronx Talen ja hyvä oli. Mutta se oli suomennettu ainakin just sen videon kanteen että "Mafian juoksupoika"

    Oikeestaan aivan sama, Bronx Tale se on.
     

Kerro tästä muillekin!