kysymys Coronetista vm.-65

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Anonymous, 18.3.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tietäiskö kukaan minkä verran vm-65 coronetteja on tuotu suomeen kaiken kaikkiaan ja minkä verran niistä oli kaseja? Mistäpäin niihin ois paras katella osia kas kun vaikuttaa siltä , että valtaosa on tempastu aikojen saatossa kuutioiks tai lykätty navetan taakse?
     
  2. coroNet

    coroNet Gearhead

    Tai 66-67 malli, jota ennen tuntui olevan pilvin pimein, mutta nykyään taitavat olla kuutioita tai sallenkereja ja kudia :cry:
     
  3. Kimmo

    Kimmo Gearhead

  4. wolfman

    wolfman Gearhead

    No ei nyt kaikki 66-67 coronetit kuutioita ole ittellä oli viime kesänä sellanen kiva 67 coronet 440 318 pikkulohkolla ja 904:lla menin vain ajattelemattomana myymään pois oli vielä aito Suomi-auto ja 4d sedan tietysti, kuvia siitä on meikän kotisivuilla jos kiinostaa. Voisin jopa ostaa jos jollain olisi ccoronetti myydä.
     
  5. JR

    JR Gearhead

    Yhdellä kaverilla on ´65 Coronet projektina, että mitäköhän osia tarvitsisit? Voin meinaan kysäistä, jos vaikka löytyisi.
     
  6. dodge

    dodge Gearhead

    Itsellä dodge coronet 500 -66 täys remontti
    menossa maalaus,318 pois 360 tilalle + 727 kaikki korintiivisteet /alustan kumityynyt ,lehtijouset .tarkotus saada viimestään kesäkuun alkuun kuntoon. Jos jollakin sattuis olemaan helmalistoja tai vaikka lainata malliksi joutuu tekemään rosterista.Listoja ei tunnu löytyvän mistään.
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kuriositeettina mainittakoon, että TM lehti on koeajanut '66 Coronet 440:n 273 koneella ja automaatilla. Mulla sattuu jopa kyseinen läpyskä olemaan.
     
  8. coroNet

    coroNet Gearhead

    Tuli ehkä hieman kärjistettyä tuossa, mutta tosi asia on, että noita ei ole liikkeellä samoissa määrin kuin aikaisemmin. Syynä tähän lienee 66-67-mallien heikohko arvostus, verrattuna 68-> b-bodyihin, jolloin nämä yleensä ovat jääneet kunnostamatta "harrastekäytön" jäljiltä. Matala hankintahinta ja hyvä b-body alusta/tekniikka teki näistä myös otollisia korinvaihdon toisia osapuolia.Itsekin olen päässyt hilseitä tuulettelemaan avo-challengerilla, jonka papereissa lukee 67 Coronet 4d.
    No se siitä. Eikä tuo omakaan enää kauheasti muistuta sitä Piikkiön taksia :grin:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Etelä-Suomest taitaa löytyy. Porvoos on vissii kolmeki 66´coronettii. meijän tallis 2. molemmat löyty eteläst.
     
  10. dodge

    dodge Gearhead

    Moikka !
    Kenellä on 3 kpl 66 koro nettiä .
    itsellä on tällä hetkellä 66,500:nen ja 67 440 :nen stw
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Semmonen "tärkeä" nippelitieto on askarruttanut jotta paljon tollanen 66 tai 67 mallin 2dHt on pitkä? Enpä löytänyt mistään noista linkkien sivuiltakaan mitään korimittoja.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onhan näitä 65 Coronettejäkin. Torniosta löytyy kaksi. Omani oli alunperin kuutosella ja tuo toinen 273 kasilla. Tuo toinen on seisonut navetassa n 10 vuotta ja siitä olen hiljoikseen kauppoja hieronut.

    Liikenteessä näitä 65 lienee vain kourallinen. Vanhoissa kaseissa noita on näkynyt myynnissä ja netistäkin löytyy kuvia.

    http://www.kotiposti.net/jarirantala/kuvat3.htm

    Ja noilta omiltaki sivuilta löytyy ainaki kuvia, jos ei teksti kiinnosta.
     
  13. Coronet440

    Coronet440 1st gear

    Ja tuon edellisen kirjoitin siis minä.
     
  14. Coronet440

    Coronet440 1st gear

    Alkukesällä kun ostin tuon auton, niin serkun kanssa lähettiin kruisailemaan seuraavana päivänä. Totesinpa siinä, että tällaisia autoja ei kovin montaa ole enää Suomessa. Noh... viiden minuutin päästä tuli eräs mies koputtamaan ikkunaan ja kauppaamaan varaosa-autoa...
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Coronet 67

    Juu-u.. Itellä ´67 enkä saa siihen osia mistään. Lähinnä noi sivulistat on kiven alla.. Jotkut väittää, että niitä ei 4d:ssä ole, mutta monissa orkkiskuvissa on ainakin. Tai sitten on käytetty jotain muuta, mutta hinku olis niihin kuintekin ennen uutta maalia! :pinup: 'Maybellene
     
  16. wolfman

    wolfman Gearhead

  17. janimm

    janimm Gearhead

    Minulla oli aikoinaan -67 4d Coronetti, jossa oli koko kyljen mittaiset tuollaiset tuuman leveät kylkilistat, joten eiköhän niissä ole sellaiset ollut alunperin.

    Missähän lie tuo minun vanha Coro on menossa? Lähti minulta GGP-34 kilvillä.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juuuuu:)

    Joo! Juurikin noita listoja.. Näin mä vähän arvelinkin. En tosin ole tutkinutkaan netissä hommaa kauheasti.. Jostakin ne olis kauhean lämmittävän mukavaa saada! :odroll:
    Mulla ei ainakaan omien tietojen mukaan ole sun autoa. Eikä näitä ole kauheasti enää Suomessa jäljellä. Ainakaan niin, että ne olis jonkun näköisiä! :mad: 8)

    'Maybellene :pinup:
     
  19. janimm

    janimm Gearhead

    En ole varma, mutta taitaa olla niin, että 220 mallissa noita listoja ei ollut, mutta 440 mallissa oli. Minäpä koitan skannailla noita minun vanhoja coro kuvia ja laittaa tänne mallikappaleen siitä millaiset niiden listojen pitäisi olla.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ooh!

    Olisin enemmän, kuin onnellinen tyttölapsi §;-) Jos on messenger-osoitteita, niin saa laittaa tulemaan, niin lisäilen!
    ' M :pinup:
     

Kerro tästä muillekin!