Kysymys edullisista 2-pilarinostureista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja ErikFinn, 28.3.2021.

  1. ErikFinn

    ErikFinn 1st gear

    Morjens Keski-pohjanmaalta!
    Oon uusi täällä ja eka postaus nii älkää heti ampuko!
    Himoitsisin ostaa autonosturin ja kysymys kuuluu että onko nuo nettikoneessa ilmoitetut puolentoistatuhannen euron 2-pilarinosturit ihan ok, vai täyttä pa$kaa?
    Esimerkiksi tämmöinen (minulla ei ole mitään tekemistä ilmoittajan tai tuotteen kanssa):

    https://m.nettikone.com/muu-merkki/lattiavapaa-2-pilari-nostin/1985206

    Ilkeekö noita harkita? Vai putoaako taivas (kiesi) päälle?
     
  2. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    jos mekaaniset lukot niin mikä ettei,jos vielä hirvittää mennä alle voi porata muutaman reiän joihin työntää lisä tapin,varsien pultit tarkistaa/vaiohtaa uutena heti vahvempi laatuisiin.kalliimpi voi olla saman tekemä mutta tarra maksaa tonnin pari enemmän
     
  3. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Minulla on ollut tuollainen puolentoistatonnin nosturi sen 7 vuotta käytössä ja hyvin on toiminut. Kumpikin pilari on omalla sylinterillä ja mekanismilla lukoilla.
     
  4. ErikFinn

    ErikFinn 1st gear

    Kiitos ystävällisistä vastauksista.
    Noiden halpa hinta kyllä viehättää, kun 20-30 vuotiaista katsastamattomista Stenhøjeistä pyydetään saman verran tai enemmän.
     
  5. -tl-

    -tl- Gearhead

    Enempi epäilyttää tuo yritys... Ei ole www sivuja, ei löydy muitakaan tietoja, kiinteistö myynnissä yms... Jos joku tuolta on jotain ostanut tai tietää jotain niin vois ilmoitella tänne.
     

Kerro tästä muillekin!