kysymys Ford-miehille...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tampio, 21.2.2006.

  1. tampio

    tampio 1st gear

    elikkäs 351windsor ja tod.näk. Fmx,niin onko turbiinissa startin hammaskehä yhtäpuuta turbiinin kanssa?vai miten toi homma on foortiloissa?mulla oli startissa rattaat sileet ja vaihdoin uuden startin niin naukui niin hirveesti joten rattaat varmaan kuluneet myös kehältä.kiinnostas tietää ennenkun rupeen purkamaan laatikkoa irti.
     
  2. toivaja

    toivaja Gearhead

    Kyllä siellä on vetolevy ja turbiini erikseen.
     
  3. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    taitaa moparit olla ainoita joissa hammaskehä turbiinissa. Eli voortissa hammaskehä on vetolevyssä.
     
  4. tampio

    tampio 1st gear

    käykö se vetolevy muusta laatikosta tohon fmx:n vai onko laatikkokohtaiset?
     
  5. SM

    SM 1st gear

    Vetolevy muistaakseni moottori ja vaihteistokohtainen. Ford-osamyyjät tietää minkä tarvit.
     

Kerro tästä muillekin!