Kysymys hyväksytyistä kypäristä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Jza, 2.11.2007.

  1. Mopar

    Mopar Gearhead

    Älä silti lankee G-forcen kypärään, on kyllä luokiteltu, muttei silti oo mistään kotosin :rotfl:
     
  2. Cata

    Cata 1st gear

    Turvallisuus on hyvä asia.
    Mutta mua tässä tosiaan kiinnostaa eniten se ristiriitatilanne, että jos NDRS-ryhmissä tulee tänne esim. Ruotsalaisia, ja heidän sääntönsä ovat löysemmät ja silti FIA:n kanssa yhteneväiset, hylätäänkö heidät Suomessa? Onko tietoa?

    -Cata-
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Järjellä ajatellen pitäishän ne hylätä kun pitäishän sitä samassa kisassa kaikki olla yhdenveroisia ja yhtenevillä säännöillä :odroll:
    Mut toisaalta jos aatellaan tätä kypäräasiaa niin lieneekö sit ruåttalainen pää kuitenkaan yhtä arvokas ja tärkeä suojeltava kuin suomalainen :poff:
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    NHRA -säännöt vahvistettiin nyt ilmeisesti niin että 9.99 ja nopeammissa autoissa pitää olla umpipotta. Kannattaa ottaa huomioon jo nyt kypärän hankinnassa koska tuohan siirtyy vääjäämättä myös meidän sääntökirjaan.
     

Kerro tästä muillekin!