Kysymys mopar TF-727 laakeri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja valtsu67, 29.3.2020.

  1. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Eikös turbiinin kaulalla olekin liukulaakeri vaihteistossa?

    Ajattelin jos sen vaihtaisi. Moottorissa oli värinää ja nyppäsin sen pois ja kiikutin kampuran tasapainotukseen.
    Jos varmuuden vuoksi vaihtais laatikon laakerin vielä.
    Onko öljypumpun irroittamisessa mitään ihmeellistä?
    Vaihteisto on autossa kiinni.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Irrottamisessa ei ole ihmeitä. Takaisin laitto tuskin onnistuu autossa, kun kaikki pyörivät haluaa roikkua alaspäin. Pitäis saada loota pystyyn.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Onnistuu kyllä aika kivuttomasti moparin lootaa kylelläänki. Mutta ei aiheuta kulahtanu laakeri kyllä värinöitä, mulla oli niin kulunu ettei pitäny uus stefa ees enää, ei silti mitään värinöitä.
     
  4. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Olisko tosiaan turha homma?
    Miettiny tässä, että jaksaako vaihtaa vai eikö jaksa..
    Antaa olla!
    Ei vuoda öljyäkään.
     

Kerro tästä muillekin!