Kysymys Tf904 eroista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja gte83, 3.6.2024.

  1. gte83

    gte83 Gearhead

    Kaivoin laatikon kyljestä numerot esille, 3515873 eli decoderin mukaan 318 Early -72 A94-1 standard duty.

    Mitä eroja tässä on myöhempiin malleihin?
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Noin yleisellä tasolla samoihin kuoriin löytyy mallit 998 ja 999 ja erilaiset lukkoturbiini versiot. Uudemmissa on planeettapyörästöjen rungot prässätty teräksestä, kytkinpakkoja voi olla eri määrille levyjä, kickdown pannan vipuja on usealla eri välityssuhteella ja sitten niitä rumpuja mihin tuo panta tavoittaa on vissiin eripituisia (ehkä), sun gear shell eri mittaisia ja venttiilipöydät erilaisia jos lukkoturbiinilaatikko. Suurin osa kirjoittamastani on totta.
    Joku paremmin tietävä oikonee väärät tiedot
     
    gte83 tykkää tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Planeettapyöriä on myös erimääriä. 999 on 4, kun heikommissa on 3.
     
    gte83 tykkää tästä.
  4. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Belleville plate taisi pysyä samanlaisena koko tuotantokaaren aikana.
    Reverse drum oli kahta mallia mutta muutos lienee tapahtunut ennen tuota maagista vuosilukua 1972 ja tuosta em syystä johtuen myös overrunning clutch kaksi erilaista.
     
    gte83 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!