kysymys tuulilasista.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja hanekki, 12.12.2007.

  1. hanekki

    hanekki 3rd gear

    kysessä -67 chevelle jossa tuulilasi on kavennettu jostain toisesta vermeestä ja tästä johtuen keskellä on sauma pystyssä.onkohan tämäkään laillista?? ikkunassa tarra:tampereen erikoistuulilasi,oiskohan teetätetty kyseisessä paikassa.
     
  2. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Jos tuo on ongelma, kokeile Kuttilan Autolasi Oy. Saaritie 157 25340 KANUNKI. Puhelin, 02-312 905
    Itse ostin sieltä '66 SportWagoniin lasin vuosi-kaksi sitten. Maksoi jotain 150€ paikkeilla Kuusjoelta haettuna. Myös Matkahuolto kuljettaa.
    Muistaisin ettei heillä ollut avo-mallin muottia ja lieneekö 2D-HT:ssä (coupe) sama lasi?
    Kuttilahan on toimittanut lasit myös moneen customiin.
     
  3. PikkuPaja

    PikkuPaja Gearhead

    Kuttilasta löytyy.itte ostin -67 2d ht:n lasin sieltä reilu vuos sitte(140e),liekö avossa sitte vielä korkeempi lasi,tolppamallin ikkuna on kuitenkin ht:tä n.5cm matalampi.
     
  4. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Mielestäni avossa on matalammat lasit. Ainakin oven tuuletusikkuna on matalampi. Tosin voin olla väärässäkin, muisti on väyrys luokkaa. Tosin, mä myönnän sen.
    Hollanderin Interchange kirjasta olisi nyt oiva apu, mutta tätähän ei alunperin kysytty. Lienee parasta kysyä konttorilta miten suhtautuvat saumaan. Tosin lasien ollessa näinkin edullisia, lieneekö vaihto huono vaihtoehto?
     
  5. PikkuPaja

    PikkuPaja Gearhead

    joo,ei ole tosta avosta tietoa,mut mulle tuli ensin vahingossa tolppamallin kakkula,isäukonkanssa kun laitettiin ikkuna paikalleen,oli jo liimat ja kaikki,niin ilmeet oli :eek: :eek: ,kun ylälaidasta puuttukin 5cm.soitto firmaan ja lasi takas sinne mistä tulikin,ja muutaman päivän päästä uus oikean kokoinen reikään.mut antaa sille sällille mitat omasta lasista,niin sillähän siitä selviää.
     
  6. hanekki

    hanekki 3rd gear

    niin kyseessä on 2d tolppa chevelle.
     
  7. Konekolli

    Konekolli Gearhead

    ei tuulilasia pysty kaventaa,, koelaudan kyllä pystyy vai mitä ?
    sulla taitaa olla mun vanha malibu/chevelle 8) se lasi on vain haljennut vääränlaisen säilytyksen johdosta ei tosin minulla vaan sillä jolta minä sen osina ostin.. jeps kuttilasta saa uuden lasin 200e kysyin silloin mut ei tullut sitten koskaan sitä vaihdettua kun myin sen kalajoelle josta nyt varmaan sen ostit?
     
  8. hanekki

    hanekki 3rd gear

    niin on joo... sinäkö sen kojelaudan oot kaventanut?? :D rullaavana ostin viikkositten.tänään pitäis saada tulille.
     

Kerro tästä muillekin!