Kytkinpoljin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja tyly, 19.5.2015.

  1. tyly

    tyly Gearhead

    Oisko kellään laittaa photoo ja informaatioo alkuperäisestä kytkin polkimesta B-bodissa.
    Mulla normaalisti polkimen noustessa ylös, se jää jarrubedaalin kans suht samalle tasolle, ehkä inan ylemmäks, mut kun jalalla nostaa sitä, niin se nousee vielä ainakin 10 senttiä ylemmäks, sit vasta stoppari pysäyttää sen.
    oonkin aatellu, että oisko mulla vaihdettu tuolta polkimesta jotain, vaikka suht koht orggis auto muuten kyseessä.

    eli tossa kuvassa poljin stopparia vasten, ihan liian ylhäällä ollakseen ajossa järkevä
    [​IMG]

    tässä kuvassa näkyy se stoppari
    [​IMG]

    Vaihdoin painelaakerin, ja nyt olen koittanu säädellä poljinta sopivaksi,kaverin A-koppasesta katoin, niin siinä stoppari estää polkimen nousun pari-kolme senttiä jarrupolkimesta, ja samaa kattelin yhdestä E-bodystä näyttelyssä.
    Ihmettelen vaan, mitä järkee tossa topparissa on, kun se päästää polkimen noin kauheen ylös.

    Tässä viä yks kuva polkimesta keskiasennossa, kuvasta näkee että stoppariin on matkaa
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!