LA-puhelimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Oulun Seudun Harrasteajoneuvokerho ry', aloittaja Anonymous, 13.3.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko jengillä paljon LA-puhelimia käytössä? Taitaa olla enempi suosiossa tuolla vani ja pikkari -osastolla, mutta saattaahan sitä löytyä muutamilta muiltakin. Onko jäsenillä yleensäkin vaneja paljon harrasteena? :D
     
  2. Vanisti

    Vanisti 1st gear

    Ja heti alkuun unohdin näköjään kirjautua 8) No minä näitä LA-puhelimia kuitenkin kyselin..
     
  3. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Tarkkaan en tiedä, mutta muutamia vaneja ja astroja ainaki löytyy. Häätynee pitää vans & trucks kokoontuminen joskus!
     
  4. G-Bun

    G-Bun 1st gear

    löytyy.. kanavalla 19 yleensä..
     
  5. Vanisti

    Vanisti 1st gear

    Asiaa!!!
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä saisi LA-vehkeet ? :eek:
     
  7. Vanisti

    Vanisti 1st gear

    Monilla roikkuu varmaan autotallin nurkissa vanhoja lälläreitä.. aktiivisella osto-ilmoittelulla varmaan voisi löytyä juuri tällaisia tapauksia. Uusia voi tilata esim. tästä tamperelaisesta liikkeestä: http://www.rxtx-tuote.fi
     
  8. Vanisti

    Vanisti 1st gear

    Ja löytyyhän noita la-puhelimia lisäksi huuto.netistä ja keltaisesta pörssistä. Kannattaa varmistaa, että antenni tulee mukaan kauppaan, koska se yksistään maksaa uutena monesti enemmän kuin koko käytetty paketti.
     
  9. Hazka

    Hazka 1st gear

    oulusta löytyy www.yhteyspiste.com

    itse olen kyseisessä puljussa asioinut moneen kertaan.
     
  10. Hexa

    Hexa 1st gear

    Järjestyy tänäkin kesänä. 8) Oulun Seudun Vans & Trucks -cruisingeja tullaan virittelemään aina sopivissa väleissä. Minä ja 350tbi ilimootellaan, että milloin niitä pidetään. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan mielellään. Viime kesänä saatiin jo hyvä ydinporukka kokoon eikä lisä olisi pahitteeksi.

    Jos tänä vuonna kokeiltais, miltä näyttää kun Nallikari on täynnä näitä reilun kokoisia malmikasoja...
     
  11. G-Bun

    G-Bun 1st gear

    Miten olisi toukokuussa? Täältä lähtis ainakin yks ellei kaksikin vanistia mukaan..
     
  12. Vanisti

    Vanisti 1st gear

    Mukana ollaan cruisingeissa. Onko vielä olemassa virallista Oulun Seudun Vans & Trucks -kerhoa?
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mahtaneeko moinen kannattaa? Kerhoa pukkaa joka nurkalle ja kuka siitä hyötyy? Eipä juuri kukaan. Liittykkää hyvät pakettiautoilijat vaikka johonkin paikalliseen kerhoon (Oshaan?) ja perustakaa alajaos tai vastaava. Ylimääräisistä yhdistyksistä tulee todennäköisesti vain ylimääräistä vaivaa? Jos teitä on esim. 20 autoilijaa, niin ei kyllä kannata yhdistystä perustaa yhdistyksen perustamisen vuoksi. Tietysti sitten, jos aikoo porukalla järjestää jotain tapahtumia missä markat vaihtaa omistajaa, niin silloin rekisteröidyn yhdistyksen puitteissa on helpompi toimia.
     
  14. Aako

    Aako 1st gear

    oshan sivullahan on nimetty truck/van yhteyshenkilö!! Asia on jo ollut jalalla www.oshary.net siellä jäsenet ja hallitus lehdellä tietoo
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos sitä Vans & Truck -meetinkiä suunnittelette niin mielellään loppu kesästä niin pääsen itsekin :D. Sen verran pahasti on projekti aikataulusta jäljessä :soosoo:
     
  16. Pave

    Pave 1st gear

    tuo oli minun tekosia...
     

Kerro tästä muillekin!