Lämpöeristenauhaa pakosarjoihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Tapi, 4.2.2002.

  1. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Kävisköhän tohon ihan lasikuitunauha? Taidanpa kokeilla pienen palan.
     
  2. karjalai

    karjalai Gearhead

    Uskoisin että lasikuitunauha, siis kudottu sellainen, olisi hyvä. Vielä parempi saattaisi olla kun väliin kietoisi paksua alumiiniteippiä ja sitten taas lasikuitunauhaa. Itsellä kyllä ei ole kokemusta mutta olis varmaan kokeilemisen arvoinen idea.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tapi hieno kuva mutta oletko ahtamassa entistä sähköautoa vai mistä noin älytön määrä releitä ja esson apigoja?
     
  4. Tapi

    Tapi Gearhead

    Hybridi on päivän sana, ahdetulla sellaisella pääsee pidemmälle ilman latausta..

    Se relemäärä on vain ja ainoastaan auton omia sähkölaitteita varten. Moottorinohjaussähköt ovat vielä erillään, eivät näy kuvissa. Poistin kerralla kaikki ongelmat, jotka johtuivat huonojen Opelin liittimien hajoamisesta ison virtamäärän vaikutuksesta. Nyt kaikki kabiinin puolelle tuleva sähkö on pienivirtaista ja konehuoneen puolella kulkee vahvempi virta.

    Se helppohoitoisen näköinen rele- ja johtohässäkkä on väliaikainen. Parhaillaan väkertelen uusia telineitä releille ja selvittelen, missä niistä on kosketusvikaa (jep, tämä on se varjopuoli).
     

Kerro tästä muillekin!