lämppäri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 2.5.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    rupes tusiaan vanista lämppärin kenno vuotaan oli aika lailla saman kokoinen kuin 84vm rekortis en nyt ihan varma ole kun ei voinu mitata. siihen makso aikoinaan tiheämpi kenno noin 700mk ja vanin kenno suurinpiirtein 180e jostakin kun sais takuuvarmasti ehjän käytetyn kennon ei viitsis montaa kertaa repiä sitä pois sieltä kun ei se mikään pikku homma ole sitä vaihtaa
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    ...Voisi nyt ensiksi opetella kirjoittamaan vähän paremmalla suomen kielellä,niin voisi vastauskin löytyä?
    nimimerkki" Ei äidinkielenopettaja"
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    no just joo! mulla on ollu peruskoulu aikana muutakin tekemistä kuin istua äidinkielen tunneilla että sori vaan.
     
  4. Poncho69

    Poncho69 1st gear

    Mistä löysit noin kalliin lämppärikennon?
    Kysyppä PartCornerista tai Rautakummulta, ni pitäis 120e riittää.

    Uus on kennossa aina parempi.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo kiitti tiedosta poncho69. Netistä us centterin sivuilta katselin hinnan en ole tarkemmin kyselly vielä.Täytyy ensin taiteilla tuo pakoputki vaniin niin sais mennä konttorille.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    tarkastin poncho69 tuon kennon hinnan näytti olevan 127e luokka en tiedä mistä toi 170e on jäänyt mieleen
     
  7. makke

    makke 1st gear

    Kyllä nuo kennot on silloin kalliita kun ne on noita huipputiheitä malleja.
    Siis periaatteessa autoon kun autoon saa vaihdatetuksi tuollaisen messinkisen tiheän kennon, mutta ne maksaa. Säiliöt (päädyt) sit vaan käytetään siitä auton omasta. Mutta tietysti vain siinä tapauksessa että orkkis ei ole muovipäätyinen alukenno.
    Kyllä noita tiuhoja ja kalliita kennoja pojat duunas silloin kun olin jäähdytinfirmassa duunissa. Niillä näet saadaan kabiinin lämpö kasvamaan huisasti.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Olitkos sinä pomona siinä firmassa?
     
  9. makke

    makke 1st gear

    Kyllä olin. En jäähdytinpuolella, vaan autoilmastointipuolella se "big boss".

    Ko. firma on Suomen suurin jäähdytin toimittaja jonka tuotteita myyvät käytännössä kaikki jäähdytinkorjaamot ja tarvikeliikeet ympäri maatamme.
    Väkisinkin jouduin tekemisiin myös jäähdyttäjien kanssa.

    Ja loppukommenttina, että fiilikset ko. firmasta ovat tällä hetkellä kaikkea muuta kuin hyvät, eli kyse ei ole mainonnasta.

    Ja vaikka olin pomona, niin se ei tarkoita sitä, että olisin peukalo keskellä kämmentä teoriaa seliitelevä.
    Ihan omakohtaista käytännön kokemustakin on "muutamien" omien autojen kautta.

    _________________
    autoharrastusta...
    http://www.makkesgarage.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: makke 2003-05-09 19:23 ]</font>
     
  10. Timmo

    Timmo 1st gear

    Ihan off-topikkina tuosta kirjoittelun huomauttelusta että tuostahan sai vielä selvää, aina ei saa...
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    kiitos timo! joillakin on vain tarve valittaa aina jostakin kun asiat itsellä kerta liian hyvin,itelleni on ihan sama onko mun kirjotukses pisteitä ja pilkkuja,jos en kerta niitä koulus oppinu niin en voi niitä enää oppiakkaan ja eikö se viestin sisältö ole olennainainen eikä .ja,
     

Kerro tästä muillekin!