Lamborghini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja unknown, 2.2.2007.

  1. unknown

    unknown 3rd gear

    terve

    Tarkoitukseni on kartoittaa Suomen Lamborghini kanta, jos olet yksi maamme harvalukuisesta lambon omistajasta, niin ota yhteyttä.
    Jos tunnet jonkun joka omistaa lambon vihjaise hänestä.
    Tarkoitus olisi tulevaisuudessa perustaa uusi merkkikerho vain omistajille, jos asiasta kiinnostuneta löytyy enemmän.

    Olen myös itse Lamborghinin omistaja ja harrastan myös muita automerkkejä
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä Lamborghinin omistat, ja minkä ikäisen?
     
  3. unknown

    unknown 3rd gear

    Lamborghini Countach 5000S -82
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Nihkeestipä noita tuolla kylillä pyörii, jos vertaa vaikka noihin Ferrareihin.
     
  5. Beenari

    Beenari 3rd gear

    Kuvat tiskiin ja heti!

    Tuo on ainoa ns. super-auto jonka kelpuuttaisin pihalleni seisomaan roskiksen viereen :lol:
     
  6. spinout

    spinout Gearhead

    Näin jollain maajussilla tämmöisen: tnirps. Oli ihan siisti peli :wink:

    Sitten näin kuumana kesänä vuonna 1988 Tampereel nääs eräässä tallissa Lamborghini Espadan. Omistaja seisoi vierellä.
     
  7. electra1

    electra1 Gearhead

    Taitaa semmonenkin asia jäädä tässä elämässä tekemättä, että pääsis joskus koeajaan tommosta vanhempaa lamboa, ihan mielenkiinnosta tommosta superautoa kohtaan, no jos jollain on kokemusta niin saa kertoa toki :rotfl:
    Nyt meni vähän off topic mutta...
     
  8. unknown

    unknown 3rd gear

  9. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Vau! Jotenkin aika hurjaa nähdä kuvia moisesta suomalaistyylisen rintamamiestalon pihassa talvella...
    Onnittelut!
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Tosiaan, jotenkin "epärealistisen" näköistä :D Ite en ole moista ikinä nähnyt livenä, en tiennyt että tommosta edes suomessa on... Taitaa Rytsölän veljesten vessojen lisäks ainoa mun näkemäni Lamborghini olla vanha Urraco, bongasin joskus viime vuonna...
     
  11. Antero Vipunen

    Antero Vipunen 3rd gear

    Yhden Countachin olen onnistunut bongaamaan Kaliforniassa liikennevaloissa. Ilta oli jo hämärä mutta muotoilusta ei kyllä voi erehtyä tässä tapauksessa.

    Eniten jäi mieleen äänet, erityisesti mekaaniset. Kuulosti siltä että tosi paljon kaikenlaisia liikkuvia osia pauhasi yhtäaikaa. Eiko tässä ole 12 sylinteriä ja 48 venttiiliä? Jos välykset on vähän pielessä niin voisi kuvitella että aikamoinen sinfonia syntyy. Jokatapauksessa aika "kalliit" saundit...

    Mieleenpainuvin on kyllä Miura jonka näin myos livenä liikenteessä. Todella matala, neljä pakoputkenpäätä n. 10 senttiä maasta. Kirkas oranssi väri, mahdollisesti alkuperäinen.
     
  12. kime2

    kime2 Gearhead

    Olenhan mäkin sattumalta yhtä lampoa katsellut mut mistä ja missä jääköön arvoitukseksi,sääliksihän kävi jenkkiautojen sekakäyttäjänä moista:rotfl:
     
  13. Luigi

    Luigi Gearhead

    Pariisin kehällä sain nähdä/kuulla miten Countah pakenee ja häipyihän tuo,ääni oli hieno.Kuopiossa on ainakin yksi paikallisella silmäkirurgilla,tuoreempi tapaus.Kaveri tankkasi auton liian täys niin laite luuli että ollaan katollaan eikä lähtenyt käymään kun ei sopansyöttö toiminut. Hinurilla nollattavaksi helsinkiin.
     
  14. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    Power meetissä `joutuu`joka päivä kattelemaan tuommosta,Västerås tatuering,jossa asutaan powerin ajan(kiitos Jone H) naapurin äijällä on tuommonen ja muutaman kerran tullu kuskin paikalla otettua kylmät tyypit
     
  15. pantera

    pantera Double Gearhead

    Onkohan se musta LM002 viela maassa?
    Oli ainakin -90 luvun alussa helsinskissa

    Onnea hienon auton hankinnasta, noita ei ole juurikaan tassa maassa nakyny, toivottavasti saatte merkkikerhon pystyyn , me muutamat DeTomaso Panteran omistajat ollaa vasta tuumailtu kerho asiaa n 10 vuotta :odroll:
     
  16. TS

    TS 1st gear

    Komia on pirssi, Vantaalla on keltainen suht uus lambo(gallardo?). Monesti näkyny Wulf:in edessä/pihalla. Varmaan joku varastomies tai joku muu niitä rahamiehiä :lol: Ei kai muilla noihin uusiin ole varaa...
    Joku projekti näkyis vilahtavan tos ekassa kuvassa, ettei vaan olis amerikanrauta :D
     
  17. Beenari

    Beenari 3rd gear

    Itse olen yhden tummoisen nähnyt Suomesa livenä. Siinä oli Ilaialaiset kilvet ja hemmo yritti taskuunparkkeerausta Intercontinentalin edessä, lievässä ylämäessä. Autossa vaikutti olevan sekä kytkin että kaasu mallia on-off, ja kun autossa ei ole maavaraa niin pienikin virhe tiesi tuhansien korjauskuluja....

    Vaikka kyseinen automalli on se minun haaveauto ja ainoa oikea Lambo, niin silloin nuoren ja hurjan päässä naksahti ja joutui toetamaan että kyseisen lainen auto on Suomessa ihan turha ja käytökelvoton. Jossakin Saksan autobahnilla voisi vielä toimia.

    Tuommoinen ei muuten enää tänäpäivänä maksa järjettömiä...

    http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
     
  18. Kurko

    Kurko Double Gearhead

  19. tuomio

    tuomio 1st gear

  20. apukuski

    apukuski Gearhead

    Myh hä :eek: Mitenkähän mulla on tollanen menny ohi.. PAri ferraria tuli heti mieleen mut ei kyl lamboa..
     

Kerro tästä muillekin!