Lamborghini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja unknown, 2.2.2007.

  1. Holley

    Holley Gearhead

  2. S.A

    S.A 1st gear

    Joo niin teki :lol:
    Teki tuo "kiireessä" ihmettely jäynät taas. No joo ei tossa Lotuksessakaan ole valmittamista. :D
     
  3. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    "Luigi hei, mitä mä teen tälle lopulle vannehopealle?"

    [​IMG]
     
  4. S.A

    S.A 1st gear

  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kohtuullinen jytkytin - kaks'pyttyinen Ferrari:

    [​IMG]

    Sylinterinputket ikäänkuin kannessa kiinni ja kannenpultit tai siis studit sojottaa alaspäin...

    [​IMG]

    ...ja lohkossa odottavat männät ilman ympäröiviä sylinterinputkia. Huomaa dekkitaso suhteessa mäntiin!:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Poraus 117 milliä ja isku 114 milliä, iskutilavuus siis 1.25 litraa per pytty. Veekasina toi tekisi tasan 10 litraa eli 610 kuutiotuumaa. Veekakstoistaisena vielä puolet lisää.. Mut kaks'pyttyinen toi siis oli, 2500 cc. Ja tehot olemattomat, värinää aivan liikaa.
     
  6. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Muistan pällistelleeni autoa kymmenisen vuotta sitten kun se oli vielä Winston Goodfellowin omistuksessa. Pikantti yksityiskohta oli kojetaululla näytillä ollut tilausvahvistus, jonka oli muistaakseni allekirjoittanut Ferruccio itse ja jossa listattiin spesiaaliosat/paketit jota autoon tultaisiin asentamaan. Vannehopealla maalattua etupuskuria en muista että olisi mainittu, eikä se luonnossa tainnut juuri vaivata, kun en muista kiinnittäneeni silloin huomiota asiaan.
     
  7. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Anna palaa sanoi kuski. Ja paloihan se. Ilmeisesti jonkun Microsoftin pomon auto joskus 90-luvun alkupuolella:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kätevä kaveri korjaa tietysti mitä vaan ja lopulta kun auto on suht' valmis, niin onhan sitä sit kiva huoltaa kun tarve tulee.

    Mitäs kätevä kaveri mahtaakaan tässä tehdä, vaihtaa tulppia perhaps? Vai ruuvaako lisää ahtoja?:

    [​IMG]

    Ei yhtä ilman kolmatta:

    [​IMG]
     
  8. ata

    ata Gearhead

    Tuosta F40:stä tuli mieleen, että Sergio Pininfarina, joka tuonkin laitoksen on muotoillut kuoli juuri.
     
  9. Raimo Miettinen.

    Raimo Miettinen. 1st gear

    Toisaalta luin, että Iisalmen kaduilla olisi näkynyt Rambo-Lambo liikenteessä. Kaikkea hurjaa Suomestakin löytyy!

    (Piti tehdä uudet tunnukset, kun edelliset eivät enää auenneet.)
     
  10. pantera

    pantera Double Gearhead

    Kokkolassa keltainen LP640 8)
     
  11. turboman1

    turboman1 3rd gear

    Historic Grand Race -kisaan Ahvenistolle 18.-19.8.2012 on ilmoittautunut Ruotsista pikkulohko Ford GT 40...

    "Bilen är ingen replika utan en nyproducerad fortsättning på Ford GT40 MKI 1965 års modell med Ford GT40 (P) chassinummer." - Siinä siis spekulaation aihetta, kun sitä joka tapauksessa aiheen suhteen tulee ilmaantumaan...


    [​IMG]

    Tuolta kaikki oleellinen ko. teamistä ja autosta...

    http://actiontravelracing.se/

    Nyt jos koskaan, kannattaa tulla kuikuilemaan tapahtumaa. Ties vaikka GULF GT johtoauton lisäksi harrasteparkkiin pölähtäisi vielä kolmas GT... :eek:

    Tuolla infoa kisasta,

    http://www.historicrace.fi/HGR12/HGR12.html

    harrasteparkkiin ovat tervetulleita kaikki yli 25v erikoisuudet normaalilla kisan pääsymaksulla (la 8e, su 10e tai koko vkl 15e). Jos autosi ikä on siinä "kinthaalla" tai se on jostain syystä vieläkin nuorempi, mutta ääriharvinainen, niin yhteys kisan pressipäällikköön kuvan ja auton omistajan tietojen kanssa, niin katsellaan että löytyykö vekottimelle tilaa Ahveniston harjulta. E-mail: HistoricGrandRace (ät) gmail.com
     
  12. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Tollanen käväisi köpiksessä ratavarikolla, ilmeisesti kans kohtuu harvinainen peli

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

  14. herrakani

    herrakani 1st gear

    Toi Bemarin puskuri on aika omituisen näköinen.
     
  15. JnZm

    JnZm Gearhead

    Porissa keltainen Gallardo.
     
  16. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Suomessakin Esa Schroderus poltti omansa. Toki eri asia, paljonko siinä oli Ferraria jäljellä muutenkaan...
     
  17. Make2

    Make2 3rd gear

    Tai alkujaankaan, sillä sehän oli lasikuitukopio Chevyn pikkulohkolla. Tuhoutui kolarissa jonka jälkeen Esa siirtyi aitoihin. Ensin F355 Challenge ja sitten 360 GT-N.
     
  18. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Lamborghini Gallardon upeaa V10 ulvontaa sain tallennettua 'D1 Ultimate-GT & Top Gear Suomi Supercar Event' -tapahtumassa Kiikalan lentokentällä, tässä VIDEO:
    http://youtu.be/hv8urjyLptQ
    :D
     
  19. JariV

    JariV 2nd gear

    Mitä tossa Top Gear tapahtumassa ajettiin? Huippunopeuksia?
     
  20. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Rata-ajoa, kiihdytyskisaa ym. Ei ollut ehkä tarpeeksi pitkä suora huippunopeuksille, mutta melkoisia lukemia nopeimmat autot kuitenkin päästelivät.
    Loistava tapahtuma!
     

Kerro tästä muillekin!