Lamborghini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja unknown, 2.2.2007.

  1. unknown

    unknown 3rd gear

    Takavetoinen on ykkös sijalla, mieluiten joku erikoismalli, mutta takavetoisia oli myös kahden ensimmäisen vuoden autot.
    Ostaessa pitää muistaa kysyä, että autoon on jakoketju vaihdettu takuuseen. Jakoketjut nimittäin venyi ja parannetut ketjut tehdas vaihtoi takuuseen. ongelma vain on että Diabloja laitettiin autotalliin jemmaan ja on olemassa autoja, jotka ei ole koskaan käyneet huollossa, mutta 90 prosenttia autoista on käyneet takuuhuollossa.
    Muuten kannattaa välttää autoja, joissa on keulan nosto toiminto, mutta tiivisteiden vaihdolla saa pari sataa bar:ia pysymään iskunvaimentimessa.
    Kannattaa varoa "tuning" ja sellaisia autoja jossa on uudempien autojen osia, tosin on olemassa malleja joissa ostaja on saanut "tilaamatta" tulevan mallin osia, mm moottoriin ja koriin. (kiva yllätys kun koneessa on enemmän tehoa kuin luvattiin).
    Muuten kannattaa käydä katsomassa useampaa autoa, viimeksi kävin katsomassa seitsemää autoa, siitä se kuva tarjonnasta aukenee. (Kenelläkään ei ole niin kiire, ettei viikkoa ehtisi käyttää tuon hintaisen auton ostoon)

    Minulta on neljä henkilöä kysynyt neuvoa Diablo:n ostoon, kukaan heistä ei lopulta autoa ostanut, pari kävi jopa katsomassa autoja ympäri eurooppaa.
     
  2. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mikäs oli syynä ettei kukaan kuitenkaan ostanut?
    Vähän on itelläkin ollut samanlaisia ajatuksia josko diablon joskus sais kun niissä on niin kiva saundi 8)
     
  3. unknown

    unknown 3rd gear

    En tiedä miksi.
     
  4. Raimo Miettinen.

    Raimo Miettinen. 1st gear

  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Makee peli.

    Oli ilmeisesti matkalla 100k huoltoon...
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

  7. herrakani

    herrakani 1st gear

    Oliko siitä KKD:n tekemästä TT-gallardosta jotain faktoja jo? Tehot, ajat jotain? Sehän oli ilm tampereen autonäyttelyssä jo?
     
  8. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Juttelin hetken omistajan kanssa näyttelyssä, vakio motilla. Alkavat avaamaan ja vaihtamaan kovia osia tilalle .
    Lapussa luki kunnioitettavat 1013hp.. Omistaja kertoi et satasesta viel suttaa kaikilla neljällä...
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    No ei toi ny mikään meriitti ole, mun ML mersukin teki sitä. :D
    Mä muistelin vaan et jossain vauhtipäivil oli joku TT-gallardo ehkä ollu tms? Ei välttämättä sama. Mielenkiintoinen laite kuitenkin, laittakaa kuvia kellä on.
     
  10. JanneK

    JanneK 3rd gear

  11. jknR

    jknR Gearhead

  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ruotsalainen Miura oli Helsingin jäähallissa 80 luvun puolessa välissä. Aihesta on kirjoiteltu tälläkin palstalla. Ei muuta kun lukemaan koko ketju läpi.
     
  13. jknR

    jknR Gearhead

    Mulla on joku harmaa muistikuva, että siitä Miurasta olisi ollut valokuvakin, mutta hiirestä leikkasi rulla kiinni tossa sivun 170 paikkeilla, niin en vielä löytänyt sitä kuvaa. ;)

    Edit. Se rulla leikkasikin kiinni jo sivulla 163. 164 sivulla olisi ollut ne kuvat, mutta eipä ne näy enään...
     
  14. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Tankkasin äskettäin natsimersuani huoltoasemalla. Viereen ajoi uskomattoman hieno urheiluauto. Punainen, matala, ja huikaisevan upea.

    Kysyin omistajalta missä maassa auto on valmistettu. Vastasi että Saksassa. Sanoin etten tiennyt, että siellä tehdään noinkin mahtavia urheiluautoja. Omistaja hymyili kuin kuuluisa hangon keksi eikä malttanut olla mainitsematta, ettei auto niin kovin kallis ole. Jatkoi sitten toteamalla, että eihän tässä ole kuin todella matala alustasarja, väärinpäin käännetyt vanteet sekä lipat etuvalojen yläpuolella. Ja muuten auto on täysin vakio viidennen generaation Golf.

    Ja tarkemmin katsoen, niinhän se tottavie olikin. Minä vaan luulin, että se olisi olllut täysiverinen italialainen urheiluauto. Siispä be careful out there; olkaa tarkkana. Kaikki ei ole sitä miltä ne ensivilkaisulla näyttävät.
     
  15. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    En ole sijoitusneuvoja, mutta ei tuo kallis ole.
     
  17. palotila

    palotila Gearhead

    Oliko tämä samanlainen kärry kun Mike Brewer diilasi Wheeler Deelersissä? Hän taisi sen hakea Puolasta.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Wheeles Deadalders on perseestä! Ostajat kas kummaa näkee mistä on kyse ja millä hinnalla pojat osti sen? Amerikassa nyt ollaan ja se edellisen jakson C2 maalaus oli sitä luokkaa eli jos saan Jaggeni maalattua vien sen sinne heti. Mitä sanoo BRC1 vaikka mulla on X J-S missä on puolet kuitua? Veisitkö paskan C2 Veten tonne maalattattavaksi?
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ettei olisi meidän Mad Mike? Heh..
     
  20. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Piti sit oikeen ottaa selvää, kyseessähän on jo alunperin harvinaisen pieni, hidas, kömpelö ja ahdas halpismalli, joka oli kaikin puolin susi jo syntyessään. Koneessakin vääntöä 162 ft-lbs.... :wc:
    Jossain telkkariohjelmassa tosiaan oli Urraco.

    http://www.caranddriver.com/reviews/lam ... aco-page-4
     

Kerro tästä muillekin!