lankkupenkki buick puhaltaa ainoastaan jaloille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja kylähullu_maalta, 11.11.2007.

  1. elikkäs nyt loppui sitten viimeinenkin pöhinä muualle kuin jaloille.... liekkö tuolla saman lainene alipaine hässäkkä kuin chevyssä ?
    ja mistä tuuota koelautaa kärsii lähteä purkamaan(ja mitä kannattaa purkaa), tuntuu olevan aika yhtä puuta tai sitten on possulla liimattu kasaan ?
     
  2. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Kannattaa ensin katsoa sieltä konehuoneen puolelta, ettei ole sieltä alipaineet hukassa.
    Purkaminen pitää aloittaa sivuista, oikea lähtee vetämällä, vasemmalta ensin valokatkasimen nuppi ja mutteri pois, sen jälkeen lähtee vetämällä, keskiosa on sitten ruuveilla kiinni sivujen alta.
     
  3. PauliP

    PauliP 1st gear

    Todennäköisesti lämppärin ohjauksen alipaineletku irti konehuoneen puolelta. Etsi letkuja sieltä apumiehenpuolelta.
     
  4. Tero.Rutanen

    Tero.Rutanen Gearhead

    Veikkaan ettet löydä alipainetta ollenkaan koko laitteesta jos se on automaattinen climate control, se toimi kaiketi kokonaan sähköservoilla.
    Jos se on manuaalisesti säädettävä malli, siit mää en tiiä mittää.

    Climate controllista o juttu Buickin climate control - nimellä.
     
  5. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Todennäköisesti tosiaan niinkuis sanottu sieltä apumiehen puolelta konehuoneen takanurkasta vuotavaa letkua etsimään. Jos toimii alipaineella...
    Mun kanttifarmista (Olds tosin) saa hanskalokeron irroittamalla näkyviin sen "alipainehässäkän" ja esim. säädettyä lämppärin kennon läpän avautumista (autom. lämmönsäätö).
     

Kerro tästä muillekin!