Lasikuitumuotteja vuokralle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja herrakani, 4.12.2008.

  1. jope5

    jope5 Gearhead

    lasikuitu

    -jos meinaat painon pudotusta niin mulla oli ainakin olssissa (alkuperäinen)alumiininen konepelti joka oli kevyt.ollut ilmeisesti diesel malleissa
     
  2. Achti

    Achti Gearhead

    Joo sitäpä. On mullaki konepeitto alumiinia, flippikeulaa lähinnä miettinyt et vois olla mielenkiintoista värkkäillä. Mulla on toises lokaris vähän lommoo, niin sillä kyselin jos jollain olis valmiita muotteja...
     
  3. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Mä ostasin -69 chargerin kuitupellin, ja mielellään saranoitava, tai jos joku tekis.

    p.040-5529383 tomppa
     
  4. JZA-50

    JZA-50 1st gear

    65-66 musse ja 67-68 musse

    65-66 musse etupään muotit
    67-68 musse apukuskin ovi ja takapelti

    valmiita kuituosia olis ylimääräisiä

    65-66 lasikuitu konepelti 2kpl
    65-66 lokasuojat ja shelbylookki etuhiekkapelti
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Olisko kellään G-kehoisen Malibun muotteja?
     
  6. Batman

    Batman Gearhead

    1975 Darttiin tarttis etulokarit. Valmiit kuituset, muotit tai vaikka muotintekoon kelvolliset peltisetkin kiinnostaa. Flippi tai semmosen muotti käy myös.
    Ehkä myös konepelti ja takaluukku valmiina tai muotteina, mutta lokarit on tärkeimmät.
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Multa saa ostaa edullisesti poisnoutohintaan 70-73 Camaron kuitumuotit sekä keulaan, että oviin. YVllä tavoittaa....
     
  8. vuutainen

    vuutainen 1st gear

    -71 cutlasin muotteja kellään ????
    :odroll: :odroll:
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mite olis noita viilukylkioldsmobilen muotteja, etulokarit, konepelti, puskurit?
     
  10. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    kiinnostais mutenkin tietää että paljon porukka pyytää yleensä muoteista vuokraa? Esim ovet, lokarit/kaaret tai konepeitto?
    Jos hirvittää laittaa yleiseen näkyvyyteen niin antakaa yvnä vähän suuntaa.
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Nuo HM:n muotit on minulla,en vuokraa,mutta jos joku tarvii,niin voidaan tehä 64-65 vallun ovet,takaluukut ja takapuskuri.
     
  12. _MURIKKA_

    _MURIKKA_ 3rd gear

    Kellään lainata/vuokrata/myydä suht edulliseen hintaan Cowl induction skuuppin muotteja? 3-5"? :eek:
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mulla on tollasen muotti mutta melko kaukana.
    [​IMG]
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä taas olen myynyt kaikki 70-73 Camaron lasikuitumuottini Turun suuntaan. Mulla on kaverin numero kyllä tallessa, jos jollakulla moisille käyttöä löytyy. YVllä tavoittaa.
     
  15. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulla on Custom Cruiserin konepelti ja puskurit, tarttee modata tosin vielä et saa priimaa.
     
  16. GS

    GS Gearhead

    Löytyisikö keneltäkään Cowl Induction muotteja tai valmista "pulkkaa" myytäväksi?
    Kelpaa myös hieman huonokuntoisemmat?
     
  17. studio57

    studio57 Gearhead

    siiroselta kalajoelta= siironen racing google :)
     
  18. martti-66

    martti-66 3rd gear

    Dart -66 konepelti,takaluukku ja molemmat puskuri muotit löytyy.
    Aletaan syksyllä tekemään,jos tarvetta mokomille niin ilmoitelkaa.
    T:Timppa/0400802080 tai yv
     
  19. -TH-

    -TH- Gearhead

    Onkohan missään b kadetin flippiin muottia?
     
  20. karjalai

    karjalai Gearhead

Kerro tästä muillekin!