lasinpyyhkijät ei palaudu alas

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 9.2.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    eli onko tietoo mikä piuha haistelee 86 k5 blazerissa sitä missä asennossa pyyhkijät milloinkin on. tai siis mistä mihin sellanen piuha menee?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tavallisimmin asia hoidetaan niin, että lasinpyyhkimen moottoriin syötetään yhteen napaan jatkuvaan +12V. Moottorin sisällä on Sektori, joka kytkee kokoajan moottorille sähköö, kunnes pyyhkimet on lepotilassa. Jos pyhkimet ei palaudu: Tutki, tuleko moottorille jatkuvaan sähkö. Jos tulee, on vika moottorin sisällä.
     
  3. RokkiMikko

    RokkiMikko 1st gear

    Tää on jo kolmas kerta ku kysyn pyyhkijöistä, mutta eikös kolmas kerta kerro totuuden. Eli pyyhkijänmoottori 6napainen malli ties mistä GM:n tuotteesta ja katkaisia on kojelautamalli joka ei luultavasti oo oikea katkaisia pyyhkijänmoottorin, eikä edes auton kanssa.. Auto siis edelleen sedani caprise (-77). GM:n kytkentakaavioista en löytäny 6napasta moottoria. Kuka tunnustaa mistä autosta tää moottori on ja mista voisin saada siihen sopivan katkaisijan? Mulle riittää että pyyhkijöissä on yks nopeus ja pissipoika workkii sähköllä..
     

Kerro tästä muillekin!