Lehdet USA:sta, ongelmia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja valtope, 30.12.2004.

  1. valtope

    valtope Gearhead

    Moi veljet

    Olkaa tarkkoina, kun tilailette lehtiä jenkeistä.
    Mulla on ollut vaikeuksia saada chevy highperformance magazinea, ja tein useita reklamaatioita, kunnes hermostuin, ja lopetin tilauksen.
    Tämä ongelma koskenee kaikkia Primedia-konsernin lehtiä.
    Huom. tätä keskustelua käytiin noin 6 kk. ja lupasivat lisätä puuttuvat numerot tilauksen perään, mutta aina seuraava lehti taas uupui.

    tässä minun lopullinen "hermostuminen"

    I'm very disappointed and want to cancel my order at once.

    After the e-mails herebelow I received isseus of august 2004 and february 2005. I'm wondering how this could be so difficult task for you? Can not understand as I'm used to think service is first class in USA. You may try to explain although I'm not going to change my mind of cancelling my subscription.

    I ask you to confirm the receipt of this e-mail as well as your confirmation of returning my money ASAP!

    If I don't receive your confirmation and the refund within two weeks I'll contact the authorities with all legal actions needed.

    ja tässä vastaus:

    We have cancelled your subscription as you have requested. The last issue that will be mailed is dated April 2005. We have issued a refund in the amount of $25.20 US funds and you should see the refund within 1-2 billing cycles of your credit card statement.

    Sincerely,
    Joanne Henry
    Customer Service


    rg valtope
    ps. lehti tuli loistavasti 2 ekaa vuotta.!?
     
  2. Jiihaa

    Jiihaa 1st gear

    Hyvä kuulla, kun olin juuri aikeissa tilata ko. lehden :eek:

    Tosi harmillista, nimittäin netissä kun lueskelin niiden artikkeleita, vaikutti tosi mielenkiintoiselta... Tosin kun tilasin Sport Truckin, niin niillä kesti puoli vuotta, ennenkuin ensimmäinen lehti tuli... Tosin sen jälkeen kyllä tuli ihan nätisti perille..
     
  3. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Joo koskee näköjään kaikkia Primedian lehtiä
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Olen 18 vuotta tilannut lehdet suoraan maailmalta. Alkuun ihan rahat kuoreen ja sitä rataa. Ei propleemia. Nyttemmin visan ja netin aikakaudella tietysti niillä. Kaikista paras palvelu tähän mennessä aussilaisella Cruzin magazinella.(tänään tuli taas yksi) Tulee kirjekuoressa ja lehden päällä mappiin passaava muovitasku. ja viimoset 4 numeroa niin aina ollut a4 kokoinen muistutus monesko viimoinen lehti on menossa ja jatkotilauskortti. Ensimmäinen :eek: propleema tuli joulun alla streetrod builderin kanssa ,kun 5 tilausvahvistusta napsahti sähköpostiin, no pienellä palautteella asia korjaantui. (toivottavasti)
    Ja näitten kanssa ei ole ollut propleemia toistaiseksi

    hot rod
    Popular hotrodding
    sprint car
    street rodder
    custom rodder
    turbo magazine
    custom car
    cruzing
    wheels
     
  5. stefanoff2

    stefanoff2 1st gear

    Sama ongelma täälläkin.. olis pitäny tulla vuosi sitten mutta eipä oo näkyny vilaustakaan chp:sta. Että silleen.
     
  6. platuart

    platuart Gearhead

    Niin ja kannattaa muistaa, että mm. seuraavat lehdet voi "tilata" lähimmälle Ärrälle! Pyytää vaan ja käy myös sitten ostelemassa niitä välillä. Ei ne montaa numeroa ota valikoimiin peräkkäin, jos joku käy vaan selaamassa ja aina saa pistää palautukseen. Wheels oli ennen joka kiskalla, mutta eipä enää, kun kauppa ei käy. Ainakin saat lehden ehjänä perille ja ei tarvi ihan joka numeroa ostaa jos ei miellytä...

    4 Wheel Drive
    American Rodder
    Chevy High Performance
    Drag Racer Magazine
    Fast Ford
    Four Wheeler
    Gm High Tech Performance
    Hot Rod
    Hot VW's
    Mopar Muscle
    Musclecar Review
    Popular Hot Rodding
    Power Magazine
    Rod & Custom
    Street Rodder
    Wheels
     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tuohon platun ärrän listaan vois vielä jatkaa saksalaisen Crome Flammen
     
  8. 383

    383 Gearhead

    juuri tänään kysyin missä super chevyn joulukuun numero viipyy niin vastaus oli että on myöhässä eikä tule eli jää taas yksi numero väliin kyllä v.....a :mad:
     
  9. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Tein tota pari vuotta:
    Aina ei tullut edes kiskalle kaikkia numeroita,
    henkilökunta "unohti" jemmata "mun" lehtiä,
    aikamoinen duuni kytätä joko uusi nro on ilmestynyt
    24 numeroa maksaa n. 55 euroa tilattuna, kiskalla 7-8 € kpl

    Hot Rod, Popular Hot Rodding ja Mopar Muscle ovat lähettäneet puuttuvat numerot tai pidentäneet tilaustani puuttuvien lukumäärän mukaisesti.
     
  10. platuart

    platuart Gearhead

    Mainostetaan nyt tässä sen verran, että Platuartista löytyy seuraavia ei Ärrältä saatavia lehtiä:

    Primer Magazine
    Rolls&Pleats (nyk. Belgia)
    Car Kulture Deluxe (USA)
    Barracuda (USA)
    Smokin Shutdown (Saksa)
    Newsledder (Australia)
    Burnout (Japani)
    Garage (USA)
    Magneto (USA)
    DicE (Englanti)
    Kustoms Illustrated (USA)

    Noista melkein kaikkia voi tilata kestona!

    Hauskaa uutta vuotta kaikille lukutaitoisille!
    PLATU
     
  11. BRB Garage

    BRB Garage 1st gear

    Sama vika mulla ! Rod & custom tuli hyvin ensimmäisen vuoden mutta tänä vuonna se onkin takunnut oikein kunnolla!!! Joulukuussa tuli heinäkuun lehti missä oli tarra ettei Dominikaanisesta tasavallasta löytynyt mun osoitetta !! No ei varmaan löytynytkään...
    Custom rodder kyllä tuli hyvin mutta kun se lehti on niin paska ettei sitä kyl kannata enää tilata! (Pelkkää Letukkaa ja isoja vanteita! Uusimmassa asennettiin '59 letukkaan digi-mittaristo...VAU !!! kyl oli komee...)
    Iso käsi Platulle et jaksaa näitä meille tilailla ja lähetellä !!!!
     
  12. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Itse tilasin Ärrän kautta Collectible Automobilen, jonka he tilasivat Suomalaisen Kirjakaupan kautta. Ongelmat kuten ekassa viestissä ja Suomalaisesta vain tyhjiä lupauksia.Rahastivat KUITENKIN marraskuussa ja ensimmäinen lehtikin tuli vasta huhtikuussa!!! Siksi peruutin koko lehden.
    En suosittele.

    Itselle tuli mieleen, että olisi voinut toimia jos olisin tilannut suoraan USAsta...
     
  13. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Minulle on tullut Collectible Automobile muutaman vuoden ja itse tilasin suoraan kustantajalta. Ainoa pikkujuttu on että lehti tulee aika myöhään, nytkin on ollut uusin numero lehtipisteissä jo pari viikkoa vaan minun lehteäni ei ole vielä näkynyt. No, sama juttu on kyllä Mobilistinkin kanssa, viimeisintä numeroa en ole vielä nähnyt vaikka välimatkaa on murto-osa...
     
  14. 383

    383 Gearhead


    voisitko etsiä ruotsista super chevyn joulukuun 2004 numeron ja lähettäisit sen minulle maksan kaikki kulut mitä tulee niin saisin lehti arkiston ajan tasalle
     
  15. hairdude

    hairdude 1st gear

    yritin laittaa yv mut ei se vissiin onnistunut.
    eli mitä maksaa vuosikerta car kulture deluxe lehteä?
    primerin sivut ei aukee ja platuart vissiin ei pitäiskään auetata.
    kiitos ja kumarrus
     
  16. platuart

    platuart Gearhead

    No eipä ole tullu yv:tä...

    Car Kulture Deluxe maksaa kuoressa kotiin postitettuna kestotilauksena 10 e/numero. Ilmestymistiheydestä ei voi sanoa enää mitään, sen pitäisi tulla neljä kertaa vuodessa, mutta numero 11 oli mulla myynnissä pääsiäisenä ja seuraavaa, eli 12 ilmestyi vasta lokakuussa. Siinä meni jätkillä siis puoli vuotta. Eivät ole päivittäneet nettisivujaankaan yli puoleen vuoteen. Saa nähdä milloin tulee seuraava vai tuleeko ollenkaan. Lehden voi siis tilata kestona, eli lähetän automaattisesti uuden kun niitä ilmaantuu.

    Primerin ja Platuartin nettisivut ovat vielä aivan vaiheessa ajanpuutteen takia (laiska...)

    PLATU
     
  17. spinout

    spinout Gearhead

    Kun katselin vanhoja memmojani, niin v. 1990 tilasin pariksi vuodeksi amerikkalaisen Cars & Partsin (tuli mulle 87-01 pintapostina, ilm. kerran kuussa), niin yhden lehden hinnaksi tuli 5,80 mk (!) (hieman alle 1e). Kuinkahan paljon kustantaja mahtoi rikastua postituksen jälkeen?
    Tänä päivänä ollaan jo ihan eri lukemissa hinta/numero.

    Mopar Musclen tilauksen lopetin 2000, koska monta lukematonta lehteä oli jo rästissä, kun en kerinnyt siihen tehtävään.. Miten te oikein kerkiätte lukemaan kaikkia noita lehtiä? Nyt mulle ei tule kuin Moplari.
     
  18. valtope

    valtope Gearhead

    CHP-magazine

    Moi veljet
    kuten huomasitte, aloitun tämän jutun jo ajat sitten.

    Maanantaina minua odotti postiaatikossa yllätys !!!!
    CHP-magazine joulukuu 2004.
    Peruutin lehden jo ajat sitten, ja sain rahat takaisin, ja nyt sai yhden puuttuvista lehdistä!??


    ps. hyvää kesää
    rg valtope
     
  19. valtope

    valtope Gearhead

    CHP-magazine

    Moi veljet
    kuten huomasitte, aloitun tämän jutun jo ajat sitten.

    Maanantaina minua odotti postiaatikossa yllätys !!!!
    CHP-magazine joulukuu 2004.
    Peruutin lehden jo ajat sitten, ja sain rahat takaisin, ja nyt sai yhden puuttuvista lehdistä!??


    ps. hyvää kesää
    rg valtope
     

Kerro tästä muillekin!