Lehtijouset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja 57 69 89, 31.10.2024 klo 06:21.

1. 57 69 89

57 69 89 1st gear

Moro. Mitäs väsyneille lehtijousille? Uudet vaiko taotuttaa jossakin ja ehkä lisälehti. Mieluiten pirkanmaalla. 69 Dart kaipaa ryhtiä persiiseen.

2. kippis

kippis Gearhead

lisälehti tai ilmaiskarit ... Overdrive.fi® tai iskarit jossa jousi ympärillä.
    olisi juuri a bodyyn lisälehdet myynnissä...

3. buick87gnbl

buick87gnbl 2nd gear

Olisi lisälehdet Ford Cortinasta vm 67 tai jotakin. Tiedä si miten sopii.

4. eeko

eeko Gearhead

5. maxvo2

maxvo2 Double Gearhead

Sulla on oikeastaan ensin päätettävä onko taonta taloudellisesti järkevää vs. Ostaa uudet xhd jouset. A-koppa mopariin kun saa helposti jousia.
    Mulla on lisätty Pajakulmassa Tamperella sekä A- / C- koppa mopariin yksi täyspitkälehti heti norran alle. Pakat toki eivät olleet ”loppu”, mutta halusin ryhtiä autoihin.
    Valiantiin tuli 8mm lehti ja perästä tuli kova, vasta kolme hemmoa takapenkillä ja ajo oli mukavaa... C - koppaan pantiin 6mm lehti ja oli mukavampi.

6. eeko

eeko Gearhead

Mulla meni yhden auton jousipakasta norra poikki ja se tietenkin pomppasi katsastuksessa. Mä menin romikselle ja ostin samanlevyisen jousipakan tai siis itse asiassa kaksi ja vaihdoin molemmat norrajouset. Kovin homma oli porata reikä siihen, oli kohtuu kovaa materiaalia.
    -eeko

Kerro tästä muillekin!