Levyjarrut Pontiaciin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Ace66, 31.1.2019.

  1. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Catalina -66 kaipaisi levyjarruja eteen.Nyt autossa on tehostetut yksipiiriset rummut ympäriinsä.Onko jollain hyvää vihjettä/kokemusta mistä kannattaisi kokonaista hinta-laatusuhteeltaan hyvää bolt-on muutossarjaa kysellä?
     
  2. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

  3. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Us-partsista kannattaa kysellä

    Mieli tekisi mainostaa myös trade partsia.
    Mut viimeinen levyjarrusetti tilaus meni niin munille kun vaan voi.
    Osia läheteltiin monta kertaa kun tuli jatkuvasti vääriä osia.
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Etkä ole ainut tuon asian suhteen, nimenomaan levyjarrusarjat tradepartsilta.
     
  5. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Scarebird vois olla vaihtoehto,kiitos linkistä,tosin täysi sarja kaikkine kilkkeineen olis nyt ykkösvaihtoehto.Us-parts myi ei-oota kun kysyin joten täytyypä vielä Tradepartsista kysäistä.
     
  6. Selli

    Selli Gearhead

    Ite laitoin SSBC:n setin eteen. Myyjä ei ollut ihan satavarma istuuko 14" vanteiden kanssa mutta otin riskin ja kokeilin. Ei sinne montaa milliä jäänyt löysiä. Ihan Bolt-on kitti oli. Napsun alle tonnin kustansi Rautakummulta.
     
  7. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

  8. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Tämä selvisi ja Rautakummun kautta löytyi sopiva setti hyllystä.
    Kiitoksia linkeistä!
     
  9. diagonos

    diagonos 1st gear

    Kuka on tämä Rautakumpu? Hakusessa samat kilkkeet 1966 Bonnevilleen.
     
  10. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    On tainnut Rautakumpu, eli US Center, lopettaa jo kaupanteon. :(
     
  11. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Joo,ja päivitetään sen verran että setti tosiaan löytyi tuolloin hyllystä mutta ei se mun Ponuun sopinut ja on jo erään Buickin pysäyttäjänä.
    Mulla siis -66 Catalina ja sopiva bolt-on setti löytyi täältä:
    https://www.mpbrakes.com/
    Ei ehkä halvin setti mutta oli tosiaan täysin bolt-on ja on nyt 3 vuotta mulla ollut Catalinassa ja oon tosi tyytyväinen.
     
  12. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Nuo kuuskutosen ässän linkkaamat osat vaikuttaa fiksuilta. Varmasti jo perussetti pysäyttää hienosti. Laakerit noista seteistä kannattaa tarkastaa. Saattaapi laakerit olla kiinan rojua. Kasausvaiheessa helppo vaihtaa laadukkaat koolit ja rullat. Kestää maailman tappiin harrasteautossa.
     

Kerro tästä muillekin!