Levyt rummuiksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja hot1930, 12.12.2016.

  1. hot1930

    hot1930 Gearhead

    Jarruswappi vastavirtaan, eli haluaisin muuttaa levyjarrut rumpujarruiksi.
    Taka-akseli on Borg Warnerin 9 pulttinen (-88 TRans Am), jossa Delco morainen jarrusatulat ja levyt.

    Onko kellään ylimääräisenä/myynnissä rumpujarruja jotka on suoraan bolt on mallia, vai onko sellaisia edes olemassa? Jos ei, niin mistä/mitkä olisivat helpoin tapa tehdä vaihto?
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Ja sitten se kysymys: Miksi?
     
  3. xp

    xp Gearhead

    No kuka nyt laittaisi esim. aloittajan profiilikuvan mukaiseen ajokkiin levyt taakse, edessäkin on siinä ja siinä.
     
  4. hot1930

    hot1930 Gearhead

    Muokattu: 12.12.2016
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Vähän mennyt hodroddauksestakin idea pois jos ei rodia saa enää edes vapaasti parannella vaan levyjarrut on pahuutta. Eikö sen vanhan katiskan parantelu paremmilla osilla ole vähän niin kuin idea koko hommassa?


    Ei ne rumpujarrut yleensä sen huonommat ole, ainakin takana levyt on ihan kiveksestä monessa autossa kun on talven jälkeen jumissa ja rummulla saa ihan saman jarrutehon mitä levyllä.
     
    hot1930 tykkää tästä.
  6. xp

    xp Gearhead

    No se nyt vaan on sellaista löpinää, ei niin vakavaa. Valitut etujarrut on erityisen OK!
     
  7. 383

    383 Gearhead

    Ekös tuon ikäsissä camaroissa ollut rumpujarruja takaakselilla ????
     
  8. hot1930

    hot1930 Gearhead

    Vai oliko ehkä niin, että Camaroissa rummut + 10-bolt perä, mutta Transuissa levyt + 9-bolt BW? Tiedä sitten, mutta aika hanurista on olleet GM:n perähommat :(
     
  9. Commodåren

    Commodåren 2nd gear

Kerro tästä muillekin!